Fernando kirjoitti:Rakas Elisa, milloin tuot meille jumaloijillesi kytkykaupalla iPhone 4-puhelimet? Olisi kiva tietää nyt kun tässä tuoreessa "kytkytön" humalassa elämme.. Köyhälle kaikki on kallista!
Elisaa ei kannata rukoilla, mutta märkä päiväuni on, että saunalahti tuo iP4:stä MegaDesire tyyppisen über mahtavan pakettitarjouksen saataville. Näin tuskin käy, mutta uskon ja toivon, että saunis nokittaa telefinlandia jollain kivalla pakettitarjouksella lähiaikoina.
Melkoisen väkevä huhu liikkuu, että olisi ainakin jonkun sorttinen Leijonamainen paketti olisi tulossa.
En usko että yhtä waffa ku tuo megadesire, mutta hyvä kuitenkin.
Varsinkin, jos ja kun näin ekan päivän jälkeen luureja jäi varastoon ns. hyvä mälli, niin lanseeraus varmaan tulee melko pian...
Eilen tuli haettua Rovaniemen Elisa kaupasta oma, kolmen maissa iltapäivällä viimeinen 32 gigainen meni nenän edestä, mutta 16 gigaisia oli vielä jonkin verran jäljellä. Liikkeeseen mennessä en ollut päättänyt kumman otan, noh säästyipä satanen!
Hyvä fiilis ja helppo ostotapahtuma, tämän takia sitä kytkytöntä odottelin. Hyvillä mielin jäi vanha 2G laatikkoon odottelemaan uutta käyttäjää tai varapuhelimeksi.
kaisla kirjoitti:Pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan tilanne kiinnostaisi kanssa jos kellään on tietoa myymälöistä joissa luuria on vielä jäljellä...
Eilen illalla oli 16 gigasia ainakin Forumin shopitissa. Kampista en osaa sanoa varmaksi, mutta jos siellä suunnalla pörii, kannattanee tsekata myös Lasipalatsin Elisa studio
Turku ja Skanssi, juuri äsken kysyin myyjältä, että koska 32-malleja tulee lisää. Poika vetäisi selkänsä takaa paketin ja kysyi: Tuleeko muuta? No, olihan se pakko ostaa;) Liian äkkiä jäi 32Gs työttömäksi:)
Onko tietoa saako Turun-seudulta jostain TeleF:n microsimmejä?
waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
TeleF:n microsim löytyi Skanssin Sonera Kaupasta, noin tunnin jonotus:( Mutta, asiakaspalvelu oli hyvää ja leppoisaa, ilmainen oli simmin vaihto, hienoa.
waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
Fernando kirjoitti:Rakas Elisa, milloin tuot meille jumaloijillesi kytkykaupalla iPhone 4-puhelimet? Olisi kiva tietää nyt kun tässä tuoreessa "kytkytön" humalassa elämme.. Köyhälle kaikki on kallista!
Elisaa ei kannata rukoilla, mutta märkä päiväuni on, että saunalahti tuo iP4:stä MegaDesire tyyppisen über mahtavan pakettitarjouksen saataville. Näin tuskin käy, mutta uskon ja toivon, että saunis nokittaa telefinlandia jollain kivalla pakettitarjouksella lähiaikoina.
Oletteko seuranneet Elisan/Saunalahden tämän hetkisiä GSM liittymien hintoja, eivät ne ainakaan kalliimpia ole kuin Soneran tai muiden kilpailevien operaattorien tarjoukset?
En kyl usko että iPhonea pitää kovin paljon halvemmalla myydä, menee ne kuitenkin. Tai siis, harmittaahan se jos tästäkin tulee MegaDesire-tyylinen tarjous kun itse on jo ostanut laitteen kertamaksulla
Hei, olisi muutama kysymys. On ihan pakko kääntyä teijän puoleen kun en näistä asioista mitään tiedä, kiitän jo etukäteen kaikille vastanneille! Minulla on Elisan liitttymä ja mietin nyt tämän iPhonen ostamista, mutta haluaisin vaan tietää että kai oma numero säilyy samana vaikka puhelimen vaihtaa iPhoneen? Entä netin käyttö, onko se kuinka nopea sitten, jos käyttää Elisan nettiä ja entä kuukausimaksu?
roklie kirjoitti:Hei, olisi muutama kysymys. On ihan pakko kääntyä teijän puoleen kun en näistä asioista mitään tiedä, kiitän jo etukäteen kaikille vastanneille! Minulla on Elisan liitttymä ja mietin nyt tämän iPhonen ostamista, mutta haluaisin vaan tietää että kai oma numero säilyy samana vaikka puhelimen vaihtaa iPhoneen? Entä netin käyttö, onko se kuinka nopea sitten, jos käyttää Elisan nettiä ja entä kuukausimaksu?
Puhelinta ei saa Elisalta vielä kuukausimaksulla. Eli voit käydä ostamassa luurin kertamaksulla pois ja pitää liittymän entisellään + siihen joku nettipaketti.
roklie kirjoitti:Hei, olisi muutama kysymys. On ihan pakko kääntyä teijän puoleen kun en näistä asioista mitään tiedä, kiitän jo etukäteen kaikille vastanneille! Minulla on Elisan liitttymä ja mietin nyt tämän iPhonen ostamista, mutta haluaisin vaan tietää että kai oma numero säilyy samana vaikka puhelimen vaihtaa iPhoneen? Entä netin käyttö, onko se kuinka nopea sitten, jos käyttää Elisan nettiä ja entä kuukausimaksu?
Elisalta ostetulla kytkyttömällä iPhonella ei ole minkäälaista vaikutusta liittymääsi. iPhonen puhelinnumero on se mikä sillä liittymällä on minkä sim-kortti on iPhonen sisällä. Kortin pitää olla mikrokokoa, eli joko leikkaat vanhan sim-korttisi pienemmäksi tai pyydät uuden microsimmin. Netin nopeus ja kuukausimaksut riippuvat liittymästäsi.
Elisalta ostetulla kytkyttömällä iPhonella ei ole minkäälaista vaikutusta liittymääsi. iPhonen puhelinnumero on se mikä sillä liittymällä on minkä sim-kortti on iPhonen sisällä. Kortin pitää olla mikrokokoa, eli joko leikkaat vanhan sim-korttisi pienemmäksi tai pyydät uuden microsimmin. Netin nopeus ja kuukausimaksut riippuvat liittymästäsi.
Ok, eli numero vaihtuu jos otan tuon microsimin? Ja vielä tosta netistä, jos minulla on Elisan liittymä niin voiko sitten siellä kaupassa itse valita netin nopeuksia tuohon puhelimeen vai onko siihen vain yksi juuri iPhonelle (Elisan) tehty liittymä? Hirveän tyhmä olo kun on ihan pihalla näissä asioissa. Kiitti edellisestä vastauksesta!
roklie kirjoitti:Ok, eli numero vaihtuu jos otan tuon microsimin? Ja vielä tosta netistä, jos minulla on Elisan liittymä niin voiko sitten siellä kaupassa itse valita netin nopeuksia tuohon puhelimeen vai onko siihen vain yksi juuri iPhonelle (Elisan) tehty liittymä? Hirveän tyhmä olo kun on ihan pihalla näissä asioissa. Kiitti edellisestä vastauksesta!
No ei vaihdu numero sim-kortin vaihdossa. Kyllähän sille sim-kortille voi aktivoida numeron kuin numeron. Netin nopeudet on valikoitavissa Elisan valikoiman mukaan. Esim. pieni visiitti Elisan sivuille voi auttaa asiassa. Hitsi tätä uusavuttomuutta tänä päivänä...
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
[/quote]Ok, eli numero vaihtuu jos otan tuon microsimin? Ja vielä tosta netistä, jos minulla on Elisan liittymä niin voiko sitten siellä kaupassa itse valita netin nopeuksia tuohon puhelimeen vai onko siihen vain yksi juuri iPhonelle (Elisan) tehty liittymä? Hirveän tyhmä olo kun on ihan pihalla näissä asioissa. Kiitti edellisestä vastauksesta![/quote][/quote]
Voit leikata sen simin micro-simin itse vanhasta simistä ja netin voi kokemuksen mukaan voi valita ihan paikan päälle soneralla ainakin 9.98e nopeimalla netillä.
Vähän liian myöhä postitus.
Viimeksi muokannut Noksu, 1.10.2010 klo 15.05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elisassa olen pysymässä, joten lähinnä Elisan nettinopeuksia ja kuukausimaksuja tiedustelen. Onko kenelläkään mitään tietoa noista Elisan netin nopeuksista ja kuukausimaksuista, onko tuota Soneran 9,99/kk vastaavanlaisena myös Elisalla?
roklie kirjoitti:Elisassa olen pysymässä, joten lähinnä Elisan nettinopeuksia ja kuukausimaksuja tiedustelen. Onko kenelläkään mitään tietoa noista Elisan netin nopeuksista ja kuukausimaksuista, onko tuota Soneran 9,99/kk vastaavanlaisena myös Elisalla?
Soneran kympin per kk liittymä sisältää sitten gigan siirtorajan. Aiemmin oli rajaton samaan hintaan. Tavallaan ymmärrettävää, mutta takapuoli jos haluaa päivittää kytkypuhelimen uudempaan, niin olisi pakko päivittää myös liittymä huonompien sopimusehtojen mukaiseksi. Micro-SIM:in sentään sai Sonera Kaupasta ilman suurempia säätöjä. Noin 7 € laskua tulee, muttei ehdot tms muutu luonnollisestikaan mihinkään.
roklie kirjoitti:Elisassa olen pysymässä, joten lähinnä Elisan nettinopeuksia ja kuukausimaksuja tiedustelen. Onko kenelläkään mitään tietoa noista Elisan netin nopeuksista ja kuukausimaksuista, onko tuota Soneran 9,99/kk vastaavanlaisena myös Elisalla?
Tarkoitit varmaan että Saunalahti ei myy yrityksille liittymiä vaan ne pitää ostaa juuri Elisalta ja firmojen iPhoneissa lukeekin ELISA liittymän kohdalla.
Kohta kaikki 5000kpl on myyty ja mitään paketteja ei siis ole lähiaikoina tulossa muille kuin firmojen liittymille.
Aamulla kävin myyrmannista kysymässä ja olivat loppu, myyjä kuitenkin sano että iltapäivällä pitäis tulla 40kpl 16Gb malleja, 32Gb ei tiennyt. Sellosta sitten luurini hain ja sielä oli 30kpl 16Gb malleja n. 12 aikaan.
letired kirjoitti:Elisalta kerrottiin että microsimmiä saa vain Saunalahdelta, tuli vaan mieleen.
Mitäs sitten jos haluaa myös välillä käyttää toista puhelinta, johon käy vaan isompi simmi? Saako vanhan isomman SIM-kortin pitää? Itselläni on Saunalahti Megadesire liittymä.
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.