Tuoksun suhteen hyvä niin, että häipyyK@rtsa kirjoitti:Yoobao saapui tänään, sleep/wake toimi joten jatketaan mihin päd2 jäätiin. Kammottava tuoksu, joka oli jo edellisen kohdallaonneksi ei ole pysyvä vaan häipyy ajan myötä.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Tuoksun suhteen hyvä niin, että häipyyK@rtsa kirjoitti:Yoobao saapui tänään, sleep/wake toimi joten jatketaan mihin päd2 jäätiin. Kammottava tuoksu, joka oli jo edellisen kohdallaonneksi ei ole pysyvä vaan häipyy ajan myötä.
Viesti Kirjoittaja K@rtsa »
Joo mulla oli edellinen versio tuulettumassa toista viikkoa kun jouduin sitä itse sisältöä odottamaan, joten kyllä haju häipyy. Suoja itsessään on juuri mun makuunHanttapuli kirjoitti:Tuoksun suhteen hyvä niin, että häipyyK@rtsa kirjoitti:Yoobao saapui tänään, sleep/wake toimi joten jatketaan mihin päd2 jäätiin. Kammottava tuoksu, joka oli jo edellisen kohdallaonneksi ei ole pysyvä vaan häipyy ajan myötä.
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Oli kyllä aivan susi suoja, kun tuollaisen sai alennuksella tämän uuden padin ostaessani. Päivän verran jaksoin ja sitten kävin vaihtamassa Haman nahkaiseen, paksuun suojaan, jossa ei ole magneetteja yms härpätyksiä. Portaattomasti säädettävä katselukulma ftw ja jämpti suoja kaikin puolin.saarijon kirjoitti:Tässä ihan ykkönen suoja iPad3:lle ja kakkosellekin löytyy oma malli.
Suojaa edestä ja takaa...
Löytyy 3 eriväriä.
http://www.gigantti.fi/product/tietokon ... ipad-musta
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Viesti Kirjoittaja Goldenapple »
Postilaatikkoon oli kolahtanut viime viikon tiistaina (=7 päivää tilauksesta laatikkoon) tilattu Incipion Premium Kickstand -kotelo. Ensivaikutelmat:Spacelord kirjoitti:Hajunpoistoon meikältä löytyy ihan pro-tason litkua, jota olen käyttänyt niin auton sisätilojen, bändin treeniksen, hometutkimusten jälkeisten vaatepesujen kuin pilaantuneiden ruoka-aineiden ja tulipalojen jälkeisten hajujen poistoon. Jos kiehtoo niin pistäkää privaa.
Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja Jago »
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Viesti Kirjoittaja boing() »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Sama täällä, kävin hakee Stokkalta läpivärjätyn, istuu kolmoseen kuin tehty. + Design on myös kohdallaan ulkonäön lisäksi!exlex kirjoitti:Dodiin tuli smartcover. Vaikuttaa tähän mennessä ihan hyvältä, ehkä kulmat voisivat olla ihan vähän eri, muuten ihan loistava ja tyylikäs. Tosiaan tilasin suoraan applelta tämän, joten tämä toimii täysin uudessa iPadissä.
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Ihan vinkiksi vaan sleevestä:IIIMacci kirjoitti:Sama täällä, kävin hakee Stokkalta läpivärjätyn, istuu kolmoseen kuin tehty. + Design on myös kohdallaan ulkonäön lisäksi!exlex kirjoitti:Dodiin tuli smartcover. Vaikuttaa tähän mennessä ihan hyvältä, ehkä kulmat voisivat olla ihan vähän eri, muuten ihan loistava ja tyylikäs. Tosiaan tilasin suoraan applelta tämän, joten tämä toimii täysin uudessa iPadissä.Nyt sit kuljetukseen mietin sitä Sleeveä... tässä on tyylikkään näköinen mutta vaikee sanoo että mahtuuko Smartcoverin kanssa, sen verran timmin näköinen on tuo:
http://www.play.com/PC/PCs/4-/30289970/ ... fer=search
Viesti Kirjoittaja viu »
Itse kannatan myös tätä toimintatapaa. Osaatko tai osaatteko sanoa mistä löytäisi tuonkaltaisen hyvän sleeven johon pädin voisi vain sujauttaa siitä kapeasta päädystä? Smart cover on tulossa joten olisi hyvä jos sekin mahtuis mukaan. Mieluiten joku napakka eikä mikään lötkö.mmmvuori kirjoitti:Ihan vinkiksi vaan sleevestä:IIIMacci kirjoitti:Sama täällä, kävin hakee Stokkalta läpivärjätyn, istuu kolmoseen kuin tehty. + Design on myös kohdallaan ulkonäön lisäksi!exlex kirjoitti:Dodiin tuli smartcover. Vaikuttaa tähän mennessä ihan hyvältä, ehkä kulmat voisivat olla ihan vähän eri, muuten ihan loistava ja tyylikäs. Tosiaan tilasin suoraan applelta tämän, joten tämä toimii täysin uudessa iPadissä.Nyt sit kuljetukseen mietin sitä Sleeveä... tässä on tyylikkään näköinen mutta vaikee sanoo että mahtuuko Smartcoverin kanssa, sen verran timmin näköinen on tuo:
Minä tykkään nimenomaan siitä, että sleeveen pääsee sujauttamaan pädin siitä kapeasta päädystä, ja ilman tuommoisia lärpäkkeitä tai sulkimia. Näin mun ei tartte ottaa koko pakettia repusta pois kun haluan pädiä räplätä. Oma neopreeninen antaa myös sen verran periksi että pädin mahtuu smartcovereineen sinne sisään.
On toi kyllä ihan tyylikäs.
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
No mulla on toi minkä aiemmin ketjussa mainitsin, humacilta 30€. Smartcoverin kanssa aika nafti, mutta mahtuu kyllä.viu kirjoitti:Itse kannatan myös tätä toimintatapaa. Osaatko tai osaatteko sanoa mistä löytäisi tuonkaltaisen hyvän sleeven johon pädin voisi vain sujauttaa siitä kapeasta päädystä? Smart cover on tulossa joten olisi hyvä jos sekin mahtuis mukaan. Mieluiten joku napakka eikä mikään lötkö.mmmvuori kirjoitti:Ihan vinkiksi vaan sleevestä:IIIMacci kirjoitti:Sama täällä, kävin hakee Stokkalta läpivärjätyn, istuu kolmoseen kuin tehty. + Design on myös kohdallaan ulkonäön lisäksi!exlex kirjoitti:Dodiin tuli smartcover. Vaikuttaa tähän mennessä ihan hyvältä, ehkä kulmat voisivat olla ihan vähän eri, muuten ihan loistava ja tyylikäs. Tosiaan tilasin suoraan applelta tämän, joten tämä toimii täysin uudessa iPadissä.Nyt sit kuljetukseen mietin sitä Sleeveä... tässä on tyylikkään näköinen mutta vaikee sanoo että mahtuuko Smartcoverin kanssa, sen verran timmin näköinen on tuo:
Minä tykkään nimenomaan siitä, että sleeveen pääsee sujauttamaan pädin siitä kapeasta päädystä, ja ilman tuommoisia lärpäkkeitä tai sulkimia. Näin mun ei tartte ottaa koko pakettia repusta pois kun haluan pädiä räplätä. Oma neopreeninen antaa myös sen verran periksi että pädin mahtuu smartcovereineen sinne sisään.
Loistava vinkki! Ei tullut yhtään ajatelleeksi tota näkökulmaa... nyt pitää vaan päättää että missä kuljetan enemmän iPadin "lähettilaukussa" vai repussa... tosin esimmäiseenkin se mahtuu pystysuunnassa eli tais ratketa tää lyhyt dileemaviu kirjoitti:Itse kannatan myös tätä toimintatapaa. Osaatko tai osaatteko sanoa mistä löytäisi tuonkaltaisen hyvän sleeven johon pädin voisi vain sujauttaa siitä kapeasta päädystä? Smart cover on tulossa joten olisi hyvä jos sekin mahtuis mukaan. Mieluiten joku napakka eikä mikään lötkö.mmmvuori kirjoitti:Ihan vinkiksi vaan sleevestä:IIIMacci kirjoitti:Sama täällä, kävin hakee Stokkalta läpivärjätyn, istuu kolmoseen kuin tehty. + Design on myös kohdallaan ulkonäön lisäksi!exlex kirjoitti:Dodiin tuli smartcover. Vaikuttaa tähän mennessä ihan hyvältä, ehkä kulmat voisivat olla ihan vähän eri, muuten ihan loistava ja tyylikäs. Tosiaan tilasin suoraan applelta tämän, joten tämä toimii täysin uudessa iPadissä.Nyt sit kuljetukseen mietin sitä Sleeveä... tässä on tyylikkään näköinen mutta vaikee sanoo että mahtuuko Smartcoverin kanssa, sen verran timmin näköinen on tuo:
Viesti Kirjoittaja sulo2604 »
Viesti Kirjoittaja Metal Jone »
Viesti Kirjoittaja floodi »
Olen ymmärtänyt, että nuo iPad 2:n kuoret eivät ihan satavarmasti toimi uudemman kanssa.floodi kirjoitti:Just hain Kodin 1:stä (Kuopio) Targuksen Vuscapen hintaan 49 euroa. Oli oikein neljää eri väriä hyllyssä. Käytössä ipad2, joka toimii kotelon kanssa hyvin, myös magneettilukitus. Suosittelen.
Viesti Kirjoittaja Roki »
Viesti Kirjoittaja floodi »
Toi targus on oikeasti kolmos ipadille. Toimii kakkosellakin.Metal Jone kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että nuo iPad 2:n kuoret eivät ihan satavarmasti toimi uudemman kanssa.floodi kirjoitti:Just hain Kodin 1:stä (Kuopio) Targuksen Vuscapen hintaan 49 euroa. Oli oikein neljää eri väriä hyllyssä. Käytössä ipad2, joka toimii kotelon kanssa hyvin, myös magneettilukitus. Suosittelen.
OK... Muistatko mitä värejä oli? Yllättävää, että noita yleensäkään löytyy tuolta. Tilasin Amazonista ökyhintaan tuon valkoisenfloodi kirjoitti:Toi targus on oikeasti kolmos ipadille. Toimii kakkosellakin.Metal Jone kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että nuo iPad 2:n kuoret eivät ihan satavarmasti toimi uudemman kanssa.floodi kirjoitti:Just hain Kodin 1:stä (Kuopio) Targuksen Vuscapen hintaan 49 euroa. Oli oikein neljää eri väriä hyllyssä. Käytössä ipad2, joka toimii kotelon kanssa hyvin, myös magneettilukitus. Suosittelen.
Viesti Kirjoittaja Incident »
Melkeen olis tehny mieli laittaa linkkiä siihen google fucking yourself-juttuun mutta tosiaan googlella kolmas tulos antoi tämmöisen:Incident kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mistä voi ostaa burtonin suojia ipadille?Kaupungilla näin ohikulkijalla tämmöisen punakelta raitaisen ja ihastuin. En vaan googlettamalla enkä burtonin omilta sivuilta tämmöisiä nähnyt. Olisiko ollut kenties läppärin suojus vai ipadin...
Viesti Kirjoittaja Incident »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”