Mitään ei ole vielä sanottu, sillä korvaushakemusta ei ole tehty.
Vakuutusyhtiöissä on vaan semmoinen jännä piirre, että tilastoinnissa näkyy aina piikki puhelinten hajoamisessa kun uusi iPhone julkisetaan. Perhananmoista sattumaa jo usean vuoden ajan...
Viimeksi muokannut amanita, 16.9.2014 klo 13.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Mikä voisi olla vialla kun iPhone 5-puhelimeni ei lataa. Olen koittanut kahdella eri kaapelilla, sekä pistorasiasta että koneesta, ei mitään reaktiota puhelimessa kun tökkäisen johdon kiinni. Ei ole myöskään auttanut uudelleenkäynnistys eikä nollaaminen.. Rikkikö se nyt sitten on?
Kiitos hyvästä vinkistä, ei tullut mieleenkään tuo. Kaivoin tuolta tajuttoman ison pölypalleron pois ja olin varma, että nyt sen on pakko taas toimia. Mutta ei se vieläkään toimi. Onpahan ainakin puhdas nyt..
Miten saan iphone 5:stä kaikki kuvat jotenkin talteen? Siis varmuuskopioimalla itunesiin, mutta mihin ne menee? Eihän niitä enää ikinä sitten näe. Miten siis saan kaikki luurin kuvat kivasti johonkin yhteen kansioon?
Harkoosi kirjoitti:Kiitos hyvästä vinkistä, ei tullut mieleenkään tuo. Kaivoin tuolta tajuttoman ison pölypalleron pois ja olin varma, että nyt sen on pakko taas toimia. Mutta ei se vieläkään toimi. Onpahan ainakin puhdas nyt..
Koita vielä uudestaan ja tämän jälkeen liikuta laturijohdon päätä eestaas portissa. Jos ei skulaa, niin huoltoon joutuu. iTapsa tuota tekee 99€, jos ei sitten halua kuluttajansuojalain piikkiin vängätä
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
nsamppa kirjoitti:Miten saan iphone 5:stä kaikki kuvat jotenkin talteen? Siis varmuuskopioimalla itunesiin, mutta mihin ne menee? Eihän niitä enää ikinä sitten näe. Miten siis saan kaikki luurin kuvat kivasti johonkin yhteen kansioon?
Luuri koneeseen kiinni ja Kuvansiirtäjällä (olikohan se nyt Ohjelmat-kansiossa suoraan) kuvat valitsemaasi kansioon talteen.
Viimeksi muokannut Habanero, 17.9.2014 klo 18.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nsamppa kirjoitti:Miten saan iphone 5:stä kaikki kuvat jotenkin talteen? Siis varmuuskopioimalla itunesiin, mutta mihin ne menee? Eihän niitä enää ikinä sitten näe. Miten siis saan kaikki luurin kuvat kivasti johonkin yhteen kansioon?
Luuri koneeseen kiinni ja Kuvansiirtäjällä (olikohan se nyt Ohjelmat-kansiossa suoraan) kuvat valitsemaasi kansioon talteen.
Tattikset. Toimii. Olihan taas vaihteeks haastava operaatio.
Osaisiko joku täsmentää minulle hieman yhtä asiaa, joka ei ole turkasen pitkän googlailunkaan jälkeen selvinnyt. Minulla on iPhone 5, joka on Verizonin ja tarkalta mallimerkinnältään A1429 - käsittääkseni siis GSM että CDMA malli? Kävin vaihtamassa tänään itselleni 4G netin Saunalahdella ja jotenkin olin ajatellut, että 4G-yhteydet toimisivat tällä luurilla, mutta nähtävästi eivät. Jos tämä kuitenkin toimii tavallisessa suomalaisessa GSM-verkossa 3G:n kera loistavasti niin luulisi, että 4G toimisi myös? Applen sivujen listauksessa GSM A1429 malli toimii Suomessa LTE verkoissa - ainakin pitäisi.. Ja jos tämä on GSM&CDMA niin ei tälläistä ongelmaa pitäisi olla?
Jeesitkää tyhmää! Tänks
EDIT: Selkis, eli A1429 malleja on nähtävästi kahta ja tämä on just se CDMA. Noh, 3G:llä pärjää loistavasti
Viimeksi muokannut iElias, 18.9.2014 klo 1.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paljonkohan kehtaa pyytää 4v vanhasta iPhone 4 16Gt? Täysin naarmuton näyttö ja takakuori. Vikoja: kaiutin särisee vähäsen ja näyttö ei sammu kun puhuu puhelimeen
Mukaan tulisi:
Laturi + muunnin
Uusi Dock-liitin
Ruuvisarja
10 näytönsuojaa (peili, kirkas, matta)
3 takakannensuojaa
2 takakantta (uudenveroinen ja kärsineempi)
Uusi Home-nappi
Käytetty, mutta ehjä akku
12 mikrokuitu puhdistusliinaa
iPhonen avaamista helpottava alusta ruuveja varten (että tietää mihin mikäki menee)
Ruuvimeisseli puhelimen avamiseen ym.
3 uutta Bumber suojaa puhelimen reunoille
Nahkalompakko puhelimelle
Aplaja kirjoitti:Paljonkohan kehtaa pyytää 4v vanhasta iPhone 4 16Gt? Täysin naarmuton näyttö ja takakuori. Vikoja: kaiutin särisee vähäsen ja näyttö ei sammu kun puhuu puhelimeen
Mukaan tulisi:
Laturi + muunnin
Uusi Dock-liitin
Ruuvisarja
10 näytönsuojaa (peili, kirkas, matta)
3 takakannensuojaa
2 takakantta (uudenveroinen ja kärsineempi)
Uusi Home-nappi
Käytetty, mutta ehjä akku
12 mikrokuitu puhdistusliinaa
iPhonen avaamista helpottava alusta ruuveja varten (että tietää mihin mikäki menee)
Ruuvimeisseli puhelimen avamiseen ym.
3 uutta Bumber suojaa puhelimen reunoille
Nahkalompakko puhelimelle
Paljon laittaisin pyyntihinnaksi?
Eiköhän tosta sellasen 50-70e joku voisi maksaa.
Macbook Air 13" (Mid 2013)
Macbook Pro 13" (Early 2015)
iPhone 8+ 64GB SG
Apple Watch Sport 42mm
Sama vika ttääl. Korjaantunee tulevissa päivityksissä. Korjausta odotellessa voit mennä kuvat appsiin, ottaa screenshot haluamastasi kuvasta jolloin se menee äskettäin lisättyihin
Kyllä mulla vaan toimii (iPad air, ios8). Keynotesta taisi juuri ios8:n aikoihin tulla päivitys. Onkohan se asennettuna? Entä onko keynotelle annettu lupa päästä kuviin? Tosin ilman lupaa ei varmaan pääsisi edes äskettäin lisättyihin...