noh.. jos 3.8 tilattu on luvattu viikolle 39 niin kaitpa tuo oma 32m (20.7 ENNAKKOTILATTU) tulee sitten ihan kohta tosin tuola aspassa ei teida kukaan tietää mitään mistään aikataulusta...
ejm kirjoitti:Kävin hakemassa oman 32 mustan Expert Haaralalta Kokkolasta tänään. En tiedä olenko ollut millään listalla, muistaakseni tilasin sen ihan heinäkuun viimeisinä päivinä.
Itse kans hain Haaralalta tänään mustan kolmekakkosen, jonka tilasin muistaakseni 18.8.
Noniin reilu meininki jatkuu ei huah sonera Tää nyt näyttää pelottavalta et menettävät pian taas yhden asiakkaan. Enpä olla ollutkaan kun vissiin 10 vuotta asiakkaana, mutta nyt se on pian moimoi sonera. Jotain rajaa sentään
Viimeksi muokannut Nurffe, 10.9.2009 klo 17.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kannattee ottaa tuo lupailu hieman skeptisesti. eka soitto jonka tein aspaan niin lupasivat syyskuun ekalle viikolle. nyt toissa päivänä sanottiin että lokakuun loppuun menee vängällä.
Aspa sano, että sillon (vko 39) olis tulossa iso erä luureja ja että minunkin puhelin on varmasti tuossa erässä..
Epäilevästi tuohonkin kyllä uskon, mutta voihan siinä olla jotain, ettei Apple oo halunnu noita 3.0 softasia luureja kauheasti jaella, jos siinä 3.1 softassa on parempi unlock blokki
Mac Mini 2.6 i7 |16gb|1,25Tb FD|
MacBook Air 13" 1.6 i5 |8gb|256gb SSD|
MacBook Air 13" 1.3 i5 |4gb|256gb SSD|
Tänään sain siis valkoisen 32:sen Soneralta. Olin tehnyt ennakkovarauksen samana päivänä kun sen pystyi tekemään mutta kun Soneralta soittivat niin olivatkin varanneet 16 gigasen. Tein uuden varauksen, ja jouduin jonon hännille, tämä siis elokuun alussa ja odotin puhelinta reilun kuukauden. Täytyy sanoa että kannatti odottaa, ihana puhelin! Nyt vaan pitää laittaa vanha iPhone myyntiin kun saa Soneralta vapautuskoodin
Varasin muistaakseni heinäkuun puolessa välistä luurin Helsingin keskustan Sonera -liikkeestä. Soitin muutama viikko sitten asiakaspalveluun, jossa tilausta ei nähty. Menin sitten liikkeeseen, jossa tilaus näkyi, mutta he eivät pystyneet sanomaan varausnumeroa tai milloin se on tehty. (Joku 468 tms. se oli mitä muistin) Ilmoittivat vain, että ilmoitus tulee, kun tulee. Meneekö kuvio muilla näin?
Tänään aamulla tuli puhelu soneran aspasta. Luulin jo, että hetkeni oli koittanut, mutta ei kuitenkaan. Kyse oli kuukausi sitten tekemästäni vikailmoituksesta, jonka olin saanut jo selvitettyä.
No päivällä sitten kävin itäkeskuksen sonerakaupassa, josta olen varannut pienen mustan muistaakseni 10.8. tms. Kerrankin sain jotain edes hieman järkevää tietoa. Olen listalla 36. (kaikki mallit) ja tällä viikolla on vielä tulossa erä. He ovat kuulemma saaneet ennakkovaraukset juuri purettua. Ensi viikon erä menee sitten taas verkkokauppaan ja seuraavan viikon erät liikkeisiin. Eli parittomilla viikoilla toimitetaan liikkeisiin ja parillisilla verkkokauppaan. Toivottavasti onni potkisi mahdollisimman pian.
Voi kyynel. En malttanut enää olla soittamatta, kun ei tänäänkään tullut lappusta luukkuun. Aspan poika katseli koneelta, mutta ei näkynyt vielä seurantakoodia. Antoi kyllä toivoa, kun näki, että tilaus on tehty 17.7. Ilmeisesti niitä heinäkuun puolivälin tilauksia on nyt siis oikeasti lähetelty eteenpäin.
Ei muuta kuin urheasti kohti perjantaita, uutta odotusta ja toivottavasti ei niin iPhonetonta viikonloppua!
dagmar kirjoitti:Tänään sain siis valkoisen 32:sen Soneralta. Olin tehnyt ennakkovarauksen samana päivänä kun sen pystyi tekemään mutta kun Soneralta soittivat niin olivatkin varanneet 16 gigasen. Tein uuden varauksen, ja jouduin jonon hännille, tämä siis elokuun alussa ja odotin puhelinta reilun kuukauden. Täytyy sanoa että kannatti odottaa, ihana puhelin! Nyt vaan pitää laittaa vanha iPhone myyntiin kun saa Soneralta vapautuskoodin
Itse odottelen edelleen 9.7. verkkokaupasta tilattua valkoista 32 gigasta. Pyysin liittymän jo etukäteen ja soitin tänään myyntipalveluun korjatakseni kuukausimaksut kohdilleen. Meinasi tulla itku kun aspan kaveri sanoi, että ei täällä mitään iPhone-tilausta ole, kun tuli puhetta itse luurista. Onneksi se tilaus kuitenkin löytyi, kun asian tarkisti... kai. Pitää varmaan soittaa ja varmistaa asia uudelleen. Vähän alkaa tuntumaan, että 3GS:ää alkaa saamaan aikaisemmin suoraan kaupan hyllystä kuin Sonera saa toimitettua ennakkotilaukset.
Kohtuullisen huvittavaahan tämä on, mutta olen päättänyt joka päivä soittaa tuonne ja kuunnella päivän "selitykset". Tänään aspa mutisi nätisti savolaisella aksentilla, että 28.7 mennessä tilatut mustat 16 venttiiliset olisi toimitettu. Edelleen M 32 venttiilisissä tilanne oli, että 17.7 tilatut oli nyt toimitettu.
Kovasti täti kertoili, että bumtsi olisi tulossa, mutta henkisesti olen varautunut jo lokakuulle. näin tänään, katsotaan miten huomenna
Itsellä on sonerakauppa.fi-osoitteesta Kampin myymälään 13.7. varattu 16gb musta, jossa varausnumeroni on 133. Viime viikon keskiviikkona sain selville, että olen viides ko. myymälän 16gb mustan jonossa. Tällä viikolla tuskin tulee, vaikka myyjä vähän arveli tätä viikkoa melko todennäköiseksi vaihtoehdoksi. Ei auta muuta kuin odotella, vaikka vähän kyllä ärsyttää täällä ilmennyt tieto, että Kampin myymälä saisi puhelimia vain joka toinen viikko - eli ei ollenkaan ensi viikolla.
waari- kirjoitti:Tänään aamulla tuli puhelu soneran aspasta. Luulin jo, että hetkeni oli koittanut, mutta ei kuitenkaan. Kyse oli kuukausi sitten tekemästäni vikailmoituksesta, jonka olin saanut jo selvitettyä.
No päivällä sitten kävin itäkeskuksen sonerakaupassa, josta olen varannut pienen mustan muistaakseni 10.8. tms. Kerrankin sain jotain edes hieman järkevää tietoa. Olen listalla 36. (kaikki mallit) ja tällä viikolla on vielä tulossa erä. He ovat kuulemma saaneet ennakkovaraukset juuri purettua. Ensi viikon erä menee sitten taas verkkokauppaan ja seuraavan viikon erät liikkeisiin. Eli parittomilla viikoilla toimitetaan liikkeisiin ja parillisilla verkkokauppaan. Toivottavasti onni potkisi mahdollisimman pian.
Minulle nuo Soneran itäkeskuslaiset soittivat taas toistamiseen (kuten taisin jo tälläkin palstalla mainita) tällä viikolla ja tarjosivat uutta 32 G iPhonea, joka oli saapunut liikkeeseen. Yhden ehdin jo ostamaan 31.7., joten toista en raaskinut hankkia. Ei taida tieto oikein kulkea Soneran organisaatiossa tai sitten joissain tapauksissa tiedonkulku on hidasta.
Minkälaisiin näytöksiin tuo Soneran nettikaupan finnkinon leffakortti oikeuttaisi? Päivänäytökset? Vain pieneen osaan leffoista? Peruttuani Soneran nettikaupan iPhonetilauksen, tuo Finnkinoleffakortti jäi aika arvoitukselliseksi. Olisiko sitä voinut käyttää iltanäytöksissä? Netistä ei taida löytyä kovin tarkkaa tietoa jos ei ole kortin numeroa tiedossa?
Itse tilasin puhelimen myyntipalvelusta soittamalla 24.8 (valk. 16gb). Tänään laitoin s-postia oulun verkkokauppaan josko heillä ois yhtää laitetta myynnissä. Vastaus oli:
"Hei,
Oulun myymälässä on tällä hetkellä yksi kappale valkoisia 16gb iPhone
3GS puhelimia vapaassa myynnissä.
Puhelimen saa se, joka käy ensimmäisenä sen hakemassa.
Hyppäsin samantien bussiin ja puolen tunnin päästä sain haluamani. Aika ihme touhua kyllä
No huhhuh, on kyllä ihme meininki. Hyvä homma sulle, mutta nyt joku joka on aikasemmin jo esim. Heinäkuussa tilannut/varannut joutuu odottamaan vielä pidempään. Reilu meininki siis. V%#un Sonera!!!
Oulun myymälässä on tällä hetkellä yksi kappale valkoisia 16gb iPhone
3GS puhelimia vapaassa myynnissä.
Puhelimen saa se, joka käy ensimmäisenä sen hakemassa.
Noin nuo liikkeestä tilatut luurit toimitetaan. Itsekin olin varaussijalla (ehkä) 5 ja luureja tais olla 1-2 vähemmän, mutta myyjä soitteli yhdelle tyypille moneen otteeseen (joku ½ tuntia-1h antoi hänelle aikaa) ja toinen oli matkoilla ja tuli vasta elokuun loppupuolella joten sain luurin käteen silloin . Elokuun ekalla/ekoilla viikoilla siis kävin paikan päällä Sonera pisteessä. Sen takia sieltä netistä ei kantsi tilailla, as you see .
Otin jo luutani mukaan kaiken varalta. Nimittäin yllä olevan kaltaisia kommentteja ei ole järkevää kirjoitella jo nytkin valtaisan pitkäksi venyneeseen ketjuun. Vaikka kuinka ahistaa odottaa sitä tilaamaansa puhelinta, eivät puhinat tässä ketjussa sitä toimitusta nopeuta, eikä vissiin sitä ahistustakaan helpota.
Täältä siivoillaan jatkossa tommottet pois.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
TÄNÄÄN, päätin ettei se S ole minulle sittenkään niin tärkeä kuin viihde ominaisuudet on kuitenkin luurissa samat ja menen ostamaan ihan normi 3G:n kun sitä saa ihan suoraan käteen, vittuttaa kun lupasivat 2-4 vk ja nyt lupasivat toiset 4 vk lissää. onnea vaan odottaville.
Aspan mukaan (tänään) kaikki 17.7. asti ennakkotilatut olisi toimitettu/lähetetty. Jos kuitenkin tätä vanhempi tilaus on vielä tulematta kannattaisi
ehkä varmistaa Soneran puolelta, että tilaus on kunnossa (ellei tätä ole jo tehnyt).
Arviot toimituksista on hieman varovaisia eli toimitetaan sitä mukaan, kun eriä Applelta saapuu ja nyt odotetaan seuraavaa erää toimituksiin.
Tietoa erien saapumishetkestä ei tuntunut nytkään Soneralta löytyvän. Arvio omalle M32:lle toimitukselle oli 2-3 viikkoa eli syyskuun loppuun mennessä
(jos nykyinen tahti toimituksissa ja erien saapumisissa pysyy ennallaan).
16Gt:n malleja saa aspan mukaan paremmin toimitettua pienemmän kysynnän takia.
inf kirjoitti:Oli taas Myyrmäen Sonera Pisteestä soiteltu...olisivat varmaan tarjonneet mulle jo toista 3GS:ää
Noh omani olen tosiaan jo kuukausi sitten saanut, joten joku Myyrmäen asiakas saa tuolta varmaan tänään tai huomenna soittoa.
Eilen hain omani tosiaan Myyrmäestä . Luuri oli kaupasta suoraan varattu 1 tai 2 päivä elokuuta. Faija kävi varaamassa seuraavanan päivänä uuden luurin samasta paikasta ja eilen kun kysäsin paljonko siihen on jonoa myyjä kertoi, että ennen hänen puhelintaan olis 4 vielä edessä. Malli siis 32M kumpainenkin.
Kurtza kirjoitti:Aspan mukaan (tänään) kaikki 17.7. asti ennakkotilatut olisi toimitettu/lähetetty. Jos kuitenkin tätä vanhempi tilaus on vielä tulematta kannattaisi
ehkä varmistaa Soneran puolelta, että tilaus on kunnossa (ellei tätä ole jo tehnyt).
Oliko kyse ainoastaan mustista 32 Gt -malleista? Soittelin varmuuden vuoksi omasta valkoisesta puhelimestani, ja aspa pitäytyi virallisen tiedotteen toimitusarviossa, eli hänen mukaansa tuo ei pitänyt paikkaansa.
Apple iPhone 3G S 32 Gt (valkoinen)
Apple In-Ear Headphones