Tmi0 kirjoitti:Just In voisi pitää pienen hengähdystauon tai hankkia ulkona tapahtuvan harrastuksen. Kunhan äiti antaa luvan.
Äiti sanoi että jos minulta olisit luvan kysynyt niin en olisi antanut sinun tuollaista taloa ostaa. Pihaa on ihan riittävästi mitä haravoida ja on Kehä 3 sisäpuolella. Ulkoilla voi ja ihan omalla pihalla. Voin hyvin jutella Nokian insinöörien kanssa kun tuttuja ovat pakotettavista syistä ja edelleen olen sitä mieltä että softa petti Nokialla. Avoimissa ei ole tulevaisuutta.
Anonidisoidut vaan kuluu noin. Niitä ei ole pakko ostaa. Itse prosessikin on vaikea joten onneksi edes Apple yritti.
Viimeksi muokannut Justin Case, 3.10.2012 klo 18.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
Apple on aina onnistunut huonosti noissa eloksoiduissa kuorissa, nopeesti tuli naarmut vanhoihin iPodeihinkin. Luultavasti käyttää jotain kura-alumiinia
Siinä kun vänkäätte Nokialaisista, niin kertokaa mistä hitosta tämä tuli? http://www.htc.com/fi/smartphones/htc-wp-8x/
Vaikuttaa myös ihan mielenkiintoiselta pläjäykseltä, jäänyt tämän iänikuisen iPhone vs. Nokia väännön jalkoihin kokonaan koko julkaisu.
Annetaan nyt oma panos tähän ketjuun eli hain virheettömän mustan mallin viime la Expert messuilta. Olisihan se oikeasti harmittanut jos olisi ollut naarmuja yms, vaikka kaikki tietää että niitä tulee käytön myötä tod.näk anyway. Tänään sitten puhelin päätti hypätä takin rintataskusta kun kumartelin jotain autonovea avatessa. Noin puolesta metristä asvaltille ja tulos on aika komea klommo oikeassa alanurkassa. Summa summarum klommoja tulee "ehkä jopa aika helposti", ja tän kanssa voi elää Jos nyt vielä haluaisi jossitella, niin joku bumper yms olisi kandenut heti hommata, ei meinaan olisi nyt klommoa. Takakapuolelle tai lasiin ei tullut mitään. Ostan tähän varmaan sen bumperin...tai sitten en...
Justin Case kirjoitti:Sitä ihmettelen että miten paljon pitää ihmisten rakastaa esimerkiksi N97 tai N9 jotka kumpikin oli täysiä pazkikkuleitä myyntiin tullessaan ja ÚSA, Englanti, Saksa, Ranska ja Japani ulkopuolella ostajat eivät palauttaneet niitä 100% takaisin. Noissa maissa on muuten tuollaisten pazkikkulien kuten N97 ja N9 oli myynti kielletty mutta täällä ne ne saa ostajat pompimaan ilosta. Ja vioilla ei ole mitään väliä. Kukaan ei suostu rakastaaan palauttamaan. Ennen pazkikkuli kuin ameriikan hapatus.
Täällä kivat homppumaiset asiakeskustelut taas menossa. Yo on malliesimerkki.
Minulla oli N97. Se oli täysi fiasko. Pahinta se että Nokia oli silloin ylimielinen. Aluksi ei myöntänyt vikoja. Siksi se oli minulle viimeinen Nokialainen.
Mutta se että Nokia tai joku muu puhelinvalmistaja on tehnyt sutta ja sekundaa, ei silti anna synninpäästöä Applen huonolle laadulle. Missään tapauksessa ei asiakkaan ostama tuote saa olla naarmuilla tai muuten näkyvästi viottunut kun se otetaan ulos myyntipakkauksestaan. Ei edes se satasen kapula. Saati sitten miltei tonnin iPhone. Tuossa Applen pitäisi hiljakseen muuttaa asennettaan. Ylimielisyys saattaa jossain vaiheessa kostautua.
Onkohan JC'llä ollut tuo pazkikkuli? Vai mistä hän tietää etteivät mainittujen laitteiden ostajat ole niitä arvostelleet, palauttaneet.
Muuten N8 toimii miehelläni aivan loistavasti. Naarmuja ei vieläkään.
ompponainen kirjoitti:
Täällä kivat homppumaiset asiakeskustelut taas menossa.
Anteeksi jos tämä on väärä ketju, mutta missä täällä voi lukea noista iPhonen naarmuista ja kolhuista?
Minua ei nyt tällä hetkellä kiinnosta Nokian vahtimestareiden työtilanne, ei HTC:n julkaisut eikä N -sarjan virhee. Ihan vaan olisin kiinnostunut noista iPhonen 5:n asioista.
ompponainen kirjoitti:
Täällä kivat homppumaiset asiakeskustelut taas menossa.
Anteeksi jos tämä on väärä ketju, mutta missä täällä voi lukea noista iPhonen naarmuista ja kolhuista?
Minua ei nyt tällä hetkellä kiinnosta Nokian vahtimestareiden työtilanne, ei HTC:n julkaisut eikä N -sarjan virhee. Ihan vaan olisin kiinnostunut noista iPhonen 5:n asioista.
t.w
Ps. Kuvat olisi iso plussa (iPhone 5:sta)
Kuvia löytyy palvelusta nimeltä Google. Suhteellisen uusi palvelu kyseessä...
mavexx kirjoitti:Omani vein maanantaina huoltoon ja huommenna saan pois, ja uusi luuri sieltä tulee (huom. uusi)
Eli tehdashuollettu uusi :--D
No enpä ole varma kun kysyin onko nuo laitteet tehdashuollettuja (uusia) minkä asiakas saa tilalle niin sanoivat huollossa ja Elisa shopitissakin et laitteet on uusia.
Hyvä asiakkaamme,
Laitteet ovat uusia.
Ystävällisin terveisin,
Nyt kun porukalla on ollut pari-kolme viikkoa puhelin käytössä, niin onko nyt nimenomaisesti käytössä musta naarmuuntunut? Aluksi kun tästä pöhistiin, mutta miltä nyt todellisuudessa näyttää? Itse olen käyttänyt omassani suojusta/casea, joten mä en tähän mitään voi sanoa. Uteliaana kiinnostaakin tietää, miltä näyttää, kun vetää paljaalla.. (Hehheh.. joojoo maanantai-illan puujalka, mulla on hauskaa.. )
grewi kirjoitti:Nyt kun porukalla on ollut pari-kolme viikkoa puhelin käytössä, niin onko nyt nimenomaisesti käytössä musta naarmuuntunut? Aluksi kun tästä pöhistiin, mutta miltä nyt todellisuudessa näyttää? Itse olen käyttänyt omassani suojusta/casea, joten mä en tähän mitään voi sanoa. Uteliaana kiinnostaakin tietää, miltä näyttää, kun vetää paljaalla.. (Hehheh.. joojoo maanantai-illan puujalka, mulla on hauskaa.. )
Hehheh itellä ollu viikon käytössä ja yhden levottoman laivamatkankin jälkeen naarmuton
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Tmi0 kirjoitti:Just In voisi pitää pienen hengähdystauon tai hankkia ulkona tapahtuvan harrastuksen. Kunhan äiti antaa luvan.
Anonidisoidut vaan kuluu noin. Niitä ei ole pakko ostaa. Itse prosessikin on vaikea joten onneksi edes Apple yritti.
Anodisoineissa on merkittäviä eroja. Mikäli käytettäisiin Type III andisointia kestäisi tuote aivan varmasti vaikka sitä yrittäisi naarmutella avaimella sun muilla taskunpohjan romuilla. Tollanen Type III anodisointi voi olla jopa kuusi kertaa niin paksu kuin esim. Type II anodisointi. On tietysti varmaankin sanomattakin selvää, että tuollainen kova anodisointi on kalliimpi prosessi kuin esim. Type II anodisointi. Applen anodisointi on nyt vaan toteutettu ROI:n kiilto silmissä eikä yksinkertaisesti ole oltu valmiita uhraamaan korkeampaa katetuottoa, jota tuote olisi parempi.
Copy.com tarjoaa 15 GB + 5 GB ilmaista pilvipalvelintilaa. Copy.com on kuin DropBox mutta toiminnoiltaan hivenen hiotumpi. Saadaksesi ilmaisen 15 GB + 5 GB extra tilan käytä seuraavaa linkkiä: https://copy.com?r=mQ6fgf
Nuvi kirjoitti:On tietysti varmaankin sanomattakin selvää, että tuollainen kova anodisointi on kalliimpi prosessi kuin esim. Type II anodisointi. Applen anodisointi on nyt vaan toteutettu ROI:n kiilto silmissä eikä yksinkertaisesti ole oltu valmiita uhraamaan korkeampaa katetuottoa, jota tuote olisi parempi.
Eli toisinsanoen Apple tekee halvalla kallista paskaa. Eihän siinä AAPL omistajat saa katetta. Kyllähän nuo ihan hyviä puhelimia kaikesta huolimatta ovat, mutta laatu oli ennen yksi tekijä joka nykyään näyttää unohtuneen.
Justin Case kirjoitti:" Nokian kanssa taas hetki sitten neuvottiiin erilaisia teippivirityksiä, jolla uutuuttaan natisevan kuoren saa pysymään kasassa."
Nokian tapauksessa kukaan ei edes odota minkäänlaista laatua ostamaltaan tuotteelta.
Jenkeissä monet liikkeet antavat tuotteen kokeiluun ja maksu alkaa vasta 14pv tai kuukauden päästä. Tänä aikana ostoksen voi palauttaa ilman mitään selitystä. Tätä kilpailukeinoa harvemmin on Euroopassa.
Nokian puhelimet ei mielestäni maksa alkaen 700€. Tosiasia on se että en ole nähnyt neljän kympin Nokialaisissa yhtä paljon kasaus ja laatuvirheitä kuin näissä uusissa iPhone vitosissa.
No kuinka monessa olet itse henkilökohtaisesti nähnyt? Olen nähnyt kymmeniä puhelimia enkä ole nähnyt yhdessäkään MITÄÄN vikaa.
Ihmiset luke netistä eikä osaa laittaa asioita oikeisiin suhteisiin. Jos 100 ihmistä sanoo että on vikaa ja puhelimia on myyty 10 miljoonaa ei otanta ole kovin iso.
WhatUpDoe kirjoitti:
No kuinka monessa olet itse henkilökohtaisesti nähnyt? Olen nähnyt kymmeniä puhelimia enkä ole nähnyt yhdessäkään MITÄÄN vikaa.
Ihmiset luke netistä eikä osaa laittaa asioita oikeisiin suhteisiin. Jos 100 ihmistä sanoo että on vikaa ja puhelimia on myyty 10 miljoonaa ei otanta ole kovin iso.
67% tämän foorumin kyselyn puhelimista on ollut virheettömiä. Eikö se jo ***** kerro jotain?
Edit: Poistettu asiatonta tekstiä
Viimeksi muokannut barbarossa, 23.10.2012 klo 17.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
barbarossa kirjoitti:
67% tämän foorumin kyselyn puhelimista on ollut virheettömiä. Eikö se jo ***** kerro jotain?
Kertoo ainakin sen, etä otos on ollut niin pieni, ettei tulos ole tilastollisesti merkitsevä. Tämän varmasti jokainen ymmärtää.
Edit: Luonnollisestikin tämän kaltaisissa kyselyissä tilastoharhaa aiheuttaa myös se, kuinka moni virheettömän puhelimen omistaja vastaa kyselyyn (tai edes lukee virheketjua) ja kuinka moni viallisen puhelimen omistaja tekee samoin. Näitä asioita on todella vaikeata tutkia pienen käyttäjäryhmän sisällä.
Viimeksi muokannut E-W, 23.10.2012 klo 17.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
grewi kirjoitti:Nyt kun porukalla on ollut pari-kolme viikkoa puhelin käytössä, niin onko nyt nimenomaisesti käytössä musta naarmuuntunut? Aluksi kun tästä pöhistiin, mutta miltä nyt todellisuudessa näyttää? Itse olen käyttänyt omassani suojusta/casea, joten mä en tähän mitään voi sanoa. Uteliaana kiinnostaakin tietää, miltä näyttää, kun vetää paljaalla.. (Hehheh.. joojoo maanantai-illan puujalka, mulla on hauskaa.. )
Hehheh itellä ollu viikon käytössä ja yhden levottoman laivamatkankin jälkeen naarmuton
Jei.. Oli pakko heittää tämä Apple II:n kommentti duunikaverillekin - todettiin, että ei nyt ihan mitään heikkotekoisinta kuitenkaan tuo pinta =)
Jospa sitä itsekkin vilauttaisi kauneutta noiden eh... ei ehkä niin kauniiden suojien alta.
En hankkinut suojaa, kulkee farkkujen etutaskussa mukana (ei kolikoita tai avaimia samassa taskussa). En pidä puhelinta kuin kukkaa kämmenellä, se on kuitenkin käyttötavara. Ei ole yhtään naarmua tullut, ei yksikään kulma irvistä tai muuta. Ei ongelmia siis. Sormenjäljethän takapuolella näkyy, mutta missäpä puhelimessa ei niin tapahtuisi.
Terve vaan kaikille! Ostin itselleni joululahjaksi valkoisen iPhone 5 20pv. Noh illalla paketin avattua ja puhelinta hiplailessa huomasin että tuo alumiininen reunus hieman hilseilee takakuoressa kahesta eri paikkaa. Myös takakuoren yläsauma irvisti/ei ollut samalla tasolla alasauman kanssa ihan selkeesti. Ei muutakun seuraavana päivänä liikkeeseen ja sieltä sanoivat, että menee takuuhuoltoon mutta enään siellä ei tapahdu mitään, joten jos haluat pitää puhelinta joulun yli niin tuo 27pv.
Noh tänään sitten vein liikkeeseen puhelimen, saapi nähä mitä ne siellä optimalla mahtaa tehä.
Purin eilen paketista Saunalahdelta ostamani mustan 16 Gt 5:n. Puhelin on yllättävänkin karun näköinen. Kameran linssin ympärillä on muutamia kirkkaita pisteitä. Kehässä ja takakuoressa kuin pieniä neulan pistoja, osa matalia kirkkaita ja osa syvempiä joista pinnoite ei ole rikki.
Varsin ärsyttävää. Pienillä virheillä ei käyttöesineessä olisi niinkään väliä, mutta tämän tason näky ei mielestäni ihan ole näin kalliin laitteen tasoa. :-D