Kyllä Sonerakaupasta saa myös ilman liittymää mutta silloin pitää maksaa kerralla...alexo kirjoitti:Ilmoittauduin äsken Turun soneran listaan, minkä jälkeen myyjä kysyi onko mulla jo heidän liittymää. Sanoi että on sellanen otettava jos phonen haluaa. Eikö tuota voi todella ostaa ilman liittymää?? Mulla on saunahdelta sen verran hyvä multisim-soppari ettei vaihtaminen ole mahdollista.![]()
Phonet tulee kuulemma huomenna torstaina ja sitten soittavat kiinnostuslistalaisille niin pitkään ku tavaraa riittää. Sanoi että turha perjantaina jonottaa. Turun dna saa EHKÄ kokonaiset neljä luuria, elisa nolla. Ei hyvin mene tänä vuonna.
iPhone 5S saatavuus Suomessa
-
Re: iPhone 5S saatavuus Suomessa
Viesti Kirjoittaja JLuu »
-
Viesti Kirjoittaja PhoneBook »
Ja noin 120€ enemmän.JLuu kirjoitti:Kyllä Sonerakaupasta saa myös ilman liittymää mutta silloin pitää maksaa kerralla...alexo kirjoitti:Ilmoittauduin äsken Turun soneran listaan, minkä jälkeen myyjä kysyi onko mulla jo heidän liittymää. Sanoi että on sellanen otettava jos phonen haluaa. Eikö tuota voi todella ostaa ilman liittymää?? Mulla on saunahdelta sen verran hyvä multisim-soppari ettei vaihtaminen ole mahdollista.![]()
Phonet tulee kuulemma huomenna torstaina ja sitten soittavat kiinnostuslistalaisille niin pitkään ku tavaraa riittää. Sanoi että turha perjantaina jonottaa. Turun dna saa EHKÄ kokonaiset neljä luuria, elisa nolla. Ei hyvin mene tänä vuonna.
-
Millä hinnalla 5s? ...ja mistä?
Viesti Kirjoittaja jake69 »
Dna on 'katkaisuhoidossa' eli siellä on huoltokatko tietty just...
Olis kiva ja hyödyllistäkin kuulla mistä milläkin hinnalla saa iP5s:n ostettua?
-
Viesti Kirjoittaja jake69 »
Paljonkos Dna:ssa 5s maksaisi kytkyllä tai ilman?JLuu kirjoitti:Kyllä Sonerakaupasta saa myös ilman liittymää mutta silloin pitää maksaa kerralla...alexo kirjoitti:Ilmoittauduin äsken Turun soneran listaan, minkä jälkeen myyjä kysyi onko mulla jo heidän liittymää. Sanoi että on sellanen otettava jos phonen haluaa. Eikö tuota voi todella ostaa ilman liittymää?? Mulla on saunahdelta sen verran hyvä multisim-soppari ettei vaihtaminen ole mahdollista.![]()
Niiden netti kun on katkolla...
-
Re: Millä hinnalla 5s? ...ja mistä?
Viesti Kirjoittaja inf »
Eiköhän nuo hinnat tule olemaan suht samalla tasolla kaikilla. ns kytkysoppareilla voidaan kilpailla mutta Apple laittaa niin tiukat/kiinteät hinnat noille laitteille ettei niistä paljoa irti revitäjake69 kirjoitti:Saako jostain edullisemmin kuin Soneran kytkyllä?
Dna on 'katkaisuhoidossa' eli siellä on huoltokatko tietty just...
Olis kiva ja hyödyllistäkin kuulla mistä milläkin hinnalla saa iP5s:n ostettua?
-
Viesti Kirjoittaja niko.lappalainen »
Sonera julkaisi iPhone 5S hinnat!
Ei ole hinnalla pilattu... Varaukseen ja tilaukseen!
-
Viesti Kirjoittaja JLuu »
niko.lappalainen kirjoitti:http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... tusivu-iso
Sonera julkaisi iPhone 5S hinnat!
Ei ole hinnalla pilattu... Varaukseen ja tilaukseen!
Juu oli jo julkaissut aikaisemmin tänään ja on tässä ketjussa jo mainittukin...
-
Viesti Kirjoittaja AAtte »
-
Viesti Kirjoittaja keepa »
Tämä kiinnostaisi myös.AAtte kirjoitti:Oonko mä nyt ymmärtänyt oikein, että Soneran 5S sivuilla oleva teksti, joka kertoo rajoitutesta saatavuudesta ja siitä että vain ne joille soitetaan saavat sen, että mun ois sen kiinnostuslista-ilmoituksen lisäksi pitäny käydä liikkeessä sanomassa joku varaus? Sitä ilmeisesti tarkoittaa liikekohtainen kiinnostuslista, joka siis nyt lopulta tarkoittaakin jonotuslistaa. Eli jos nyt ei oo ymmärtäny sitä ite keksiä eikä myyjätkään siitä mitään sano kasvotusten niin puhelinta saa odottaa jouluksi, hienoa.
-
Viesti Kirjoittaja Kansler1Tontsa »
Ja nettisivulomakkeen lisäksi ite tein soittoa numeroon 0200 20010 ja sinne sanoin että varaisin 16GB Space Greyn Oulun Sonerakauppaan. Saas nähä että tuleeko soittoa

iPhone 4 16GB White
MacBook Pro 13" Mid 2012
iPod Touch 2nd Gen.
-
Viesti Kirjoittaja waari- »
Joo tänään onkin kuumottava päivä. Jos puhelua ei tule, niin eikun huomenna aamulla kaupan eteen lottovoittoa toivomaan. Itse "varasin" 32GB avaruusharmaan Itäkeskuksen Soneraliikkeeseen. Harmaat on varmaan helpoiten saatavissa ja koon puolesta 16GB. Kultainen menee kuitenkin jostain ihmeen syystä kuin kuumille kiville..Kansler1Tontsa kirjoitti:Tänään alkavat ilmeisesti soitella ihmisille jotka ovat pistäneet tietonsa kiinnostuneiden listaan, niin kauan ku laitteita riittääpi et sitte jos joku on muuttanu mieltään niin soitetaan kiinnostuneiden listassa (eli jonossa saakutti) seuraavalle jne.
Ja nettisivulomakkeen lisäksi ite tein soittoa numeroon 0200 20010 ja sinne sanoin että varaisin 16GB Space Greyn Oulun Sonerakauppaan. Saas nähä että tuleeko soittoa

Puhelimessa eilen ohjeistivat, että kun tämä kiinnostuslistan "varmistussoitto" tulee, saa oman
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Eli siis sillä nettilomakkeella ei ole mitään merkitystä? Tuleekohan lounastunnilla kiirus sonerakauppaan...waari- kirjoitti:Joo tänään onkin kuumottava päivä. Jos puhelua ei tule, niin eikun huomenna aamulla kaupan eteen lottovoittoa toivomaan. Itse "varasin" 32GB avaruusharmaan Itäkeskuksen Soneraliikkeeseen. Harmaat on varmaan helpoiten saatavissa ja koon puolesta 16GB. Kultainen menee kuitenkin jostain ihmeen syystä kuin kuumille kiville..Kansler1Tontsa kirjoitti:Tänään alkavat ilmeisesti soitella ihmisille jotka ovat pistäneet tietonsa kiinnostuneiden listaan, niin kauan ku laitteita riittääpi et sitte jos joku on muuttanu mieltään niin soitetaan kiinnostuneiden listassa (eli jonossa saakutti) seuraavalle jne.
Puhelimessa eilen ohjeistivat, että kun tämä kiinnostuslistan "varmistussoitto" tulee, saa oman:n varattua liikkeeseen seuraavaan päivään saakka. Jos siihen mennessä ei hae, koputellaan listassa varmaan taas seuraavaa. Pakko kyllä myöntää, että aika hämmentävä systeemi taas soneralla. Itsekin oletin, että nettilomake ja soitto olisivat lähes saman veroisia. Mutta soitolla/käynnillähän tehtiin kauppakohtainen varaus. Tällä kertaa ovat kuitenkin (toivon mukaan) saaneet listan pysymään hanskassa toisin kuin pari vuotta takaperin.
-
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Jos olet Sonera Kauppaan ilmoittanut, joko soittaen tai käynyt paikan päällä, ja laitattanut tietosi kiinnostuslistalle niin se riittää. Muuta ei tarvitse tehdä, ja varauksia ei sen kummemmin voi jättää. Netissä ollut lomake oli sitä varten että siihen laittamalla tietonsa sai infoa saatavuuksista ja hinnoista, info lähti maanantaina 21.10 . Mutta se oli vain info, ja näin siitä verkossakin kerrottiin.AAtte kirjoitti:Oonko mä nyt ymmärtänyt oikein, että Soneran 5S sivuilla oleva teksti, joka kertoo rajoitutesta saatavuudesta ja siitä että vain ne joille soitetaan saavat sen, että mun ois sen kiinnostuslista-ilmoituksen lisäksi pitäny käydä liikkeessä sanomassa joku varaus?
Tero@SoneraPartio
-
Onko näiden puhelimien lisäksi kaupoissa asetettu syrjään jonottajille jokin erä? Vai onko kaikki samaa läjää. Lähinnä mietin sitä, että kannattaako nyt huomenna lähteä jonottelemaan jos ei ole ilmoittaunut kauppaan.Sonera Partio kirjoitti:Jos olet Sonera Kauppaan ilmoittanut, joko soittaen tai käynyt paikan päällä, ja laitattanut tietosi kiinnostuslistalle niin se riittää. Muuta ei tarvitse tehdä, ja varauksia ei sen kummemmin voi jättää. Netissä ollut lomake oli sitä varten että siihen laittamalla tietonsa sai infoa saatavuuksista ja hinnoista, info lähti maanantaina 21.10 . Mutta se oli vain info, ja näin siitä verkossakin kerrottiin.AAtte kirjoitti:Oonko mä nyt ymmärtänyt oikein, että Soneran 5S sivuilla oleva teksti, joka kertoo rajoitutesta saatavuudesta ja siitä että vain ne joille soitetaan saavat sen, että mun ois sen kiinnostuslista-ilmoituksen lisäksi pitäny käydä liikkeessä sanomassa joku varaus?
Tero@SoneraPartio
-
-
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Tilanne on myymäläkohtainen, ja riippuu myös siitä alkaako jengi paljonkin perumaan kiinnostuslistan soiton saadessaan. Jos on hyvä ja helppo sauma käydä niin kannattaa käydä, jo senkin takia että pääseepi näpelöimään uutta iPhonea mutta varsinkin jos käy niin ettei vapaita laitteita ole niin siellä saapi kuitenkin nimensä listallekeepa kirjoitti:Onko näiden puhelimien lisäksi kaupoissa asetettu syrjään jonottajille jokin erä? Vai onko kaikki samaa läjää. Lähinnä mietin sitä, että kannattaako nyt huomenna lähteä jonottelemaan jos ei ole ilmoittaunut kauppaan.

Tero@SoneraPartio
-
Viesti Kirjoittaja janiMikael »
Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan myyntiin jos mahdollista (myynti@verkkokauppa.com). Itse sain sitä kautta varattua itselle puhelimen jo 10.10, kun taas aspa-puoli vastasi mulle vasta muutamia päiviä myöhemmin jotain ihan omaansa ja väitti että ei niitä saa varattua.keepa kirjoitti:Verkkokaupan aspa oli ainakin aivan kujalla kun äsken soitin. Väittivät että jossain vaiheessa olisi ollut varaukset auki (olen tsekannut joka päivä, eli en usko) ja että "kannattaa varmaan katsoa varastosaldot aamulla netistä." Ok.
-
Viesti Kirjoittaja Kansler1Tontsa »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tässä ollaan herätty jo aikaisin ettei vahingossakaan mene puhelu ohi - mikäli sellaista tänään tulee
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone 4 16GB White
MacBook Pro 13" Mid 2012
iPod Touch 2nd Gen.
-
Viesti Kirjoittaja Laars »
www.expert.fi/iphone5s
-
iPhone 5S – onko jollekin soitettu Soneralta?
Viesti Kirjoittaja Muumi »
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
Viesti Kirjoittaja Markusk »
-
Re: iPhone 5S – onko jollekin soitettu Soneralta?
Viesti Kirjoittaja matami »
Samoin.Muumi kirjoitti:Olisin kiinnostunut onko jollekin soitettu IPhone 5s saatavuudesta ja minkä sai mistäkin kaupasta
Ja myös kiinnostaisi, onko kukaan saanut verkkokauppa.comista mitään tarkempaa infoa !?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ATD »
Olen sijalla 30+ Hyvinkään listalla.
Mielenkiintoista.
-
Viesti Kirjoittaja Laars »
-
Viesti Kirjoittaja puutiainen »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka