Käytössä Mac ja Win koneet ja kyse puhelimen Notes.db kannasta, jonka haluaisin selväkieliseksi txt esim. Macille.
Saan siis kannan siirrettyä molemmille koneille puhelimesta ilman ongelmia nyt, mutta kannan aukaisu on ongelma....

Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Viesti Kirjoittaja Motox »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
No ootko ihan yksinkertaisesti vaan kokeillu palauttaa?Motox kirjoitti:Edelleen sama ongelma.... eli osaisko joku neuvoa mitä mun pitää oikein tehdä kun tulee kokoajan ilmotus ettei löydä verkkoa.. löytää sen muutamaks sekunniks mutta kadottaa sen aina--- Eilen tosin se löysi sen yllättäen ja pystyin soittaakkin sillä jo mutta siihen ei taas voinut toisesesta puhelimesta soittaa.. Puhelin siis ostettu jenkeistä just ja ei ole kytky. Helppo ja yksinkertainen kysymys.. Miten saan sen toimiin??
Vastaus on firefox ja sqlite addonrsaarela kirjoitti:Osaako kukaan neuvoa, millä ohjelmalla saisi auki puhelimen käyttämän tietokannan, *db fileen, lukua ja/tai kirjoitusta varten?
Käytössä Mac ja Win koneet ja kyse puhelimen Notes.db kannasta, jonka haluaisin selväkieliseksi txt esim. Macille.
Saan siis kannan siirrettyä molemmille koneille puhelimesta ilman ongelmia nyt, mutta kannan aukaisu on ongelma....
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Niimpä......kerrotko vielä miten tuolla pluginilla avataan tietokanta?Pikkuroope kirjoitti:Vastaus on firefox ja sqlite addonrsaarela kirjoitti:Osaako kukaan neuvoa, millä ohjelmalla saisi auki puhelimen käyttämän tietokannan, *db fileen, lukua ja/tai kirjoitusta varten?
Työkalut->... ja loput varmaan ite osaat..rsaarela kirjoitti:Niimpä......kerrotko vielä miten tuolla pluginilla avataan tietokanta?Pikkuroope kirjoitti:Vastaus on firefox ja sqlite addonrsaarela kirjoitti:Osaako kukaan neuvoa, millä ohjelmalla saisi auki puhelimen käyttämän tietokannan, *db fileen, lukua ja/tai kirjoitusta varten?
Firefoxhan ei mitenkään noteeraa, kun yrittää ko. kantaa avata?
Viesti Kirjoittaja eqe »
Viesti Kirjoittaja smicke »
Niin mitäs väliä sillä on jos osat on eri puhelimista? Oma takuuvaihtoluurini on ainakin aivan uuden näköinen ja tuntuinen. Miksi Apple kasaisi ne päin vittua?eqe kirjoitti:Hei!
Onko kannattavaa viedä iPhone huoltoon, jos mute näppäimen vierestä on haljennut ja kuullokkeiden puolet kromirinkulasta on hajonnut/lähtenyt irti? Nyt kun olen selaillut hieman foorumia ja lukenut heidän huollosta, niin pelottaa pikkasen viedä puhelinta huoltoon... Hehän eivät anna uutta puhelinta tilalle vaan sellasen mikä on kasattu eri puhelimista ja kuulemma kasaa ne päin v*ttua?
--
eQe
Viesti Kirjoittaja eqe »
Siis luin foorumilta siitä, en itse osaa sanoa mitää siitä kasaako ne päin vittua. sen takia laitoinkin kysymysmerkin. Tässähän haetaan nyt mielipidettä siitä, että kannattaako?smicke kirjoitti:Niin mitäs väliä sillä on jos osat on eri puhelimista? Oma takuuvaihtoluurini on ainakin aivan uuden näköinen ja tuntuinen. Miksi Apple kasaisi ne päin vittua?eqe kirjoitti:Hei!
Onko kannattavaa viedä iPhone huoltoon, jos mute näppäimen vierestä on haljennut ja kuullokkeiden puolet kromirinkulasta on hajonnut/lähtenyt irti? Nyt kun olen selaillut hieman foorumia ja lukenut heidän huollosta, niin pelottaa pikkasen viedä puhelinta huoltoon... Hehän eivät anna uutta puhelinta tilalle vaan sellasen mikä on kasattu eri puhelimista ja kuulemma kasaa ne päin v*ttua?
--
eQe
Jos ei vahtotuote vastaa uutta, aina voi valittaaeqe kirjoitti:Siis luin foorumilta siitä, en itse osaa sanoa mitää siitä kasaako ne päin vittua. sen takia laitoinkin kysymysmerkin. Tässähän haetaan nyt mielipidettä siitä, että kannattaako?smicke kirjoitti:Niin mitäs väliä sillä on jos osat on eri puhelimista? Oma takuuvaihtoluurini on ainakin aivan uuden näköinen ja tuntuinen. Miksi Apple kasaisi ne päin vittua?eqe kirjoitti:Hei!
--
eQe
Viesti Kirjoittaja stempa »
Viesti Kirjoittaja artwave »
Viesti Kirjoittaja inf »
itseäkin kiinnostaisi jos joku tietää. Asetuksista tätä ei tosiaan saa pois päältä.artwave kirjoitti:Miten ihmeessä saa näppäinäänet pois, siis äänet jotka tulevat puhelin -> Näppäimistö, näppäimistöä paineltaessa?
Itse näppäinäänet asetuksista on jo pois..
-A-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Kyllä mulla ainakin menee äänettömälle.inf kirjoitti:itseäkin kiinnostaisi jos joku tietää. Asetuksista tätä ei tosiaan saa pois päältä.artwave kirjoitti:Miten ihmeessä saa näppäinäänet pois, siis äänet jotka tulevat puhelin -> Näppäimistö, näppäimistöä paineltaessa?
-A-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Oletkin varmaan ainoa. Jos puhelin on kokonaan äänettömällä niin silloin ei näitäkään ääniä kuulu mutta pelkkä näppäinäänten pois kytkeminen ei vaikuta.Toivonen kirjoitti:Kyllä mulla ainakin menee äänettömälle.inf kirjoitti:itseäkin kiinnostaisi jos joku tietää. Asetuksista tätä ei tosiaan saa pois päältä.artwave kirjoitti:Miten ihmeessä saa näppäinäänet pois, siis äänet jotka tulevat puhelin -> Näppäimistö, näppäimistöä paineltaessa?
-A-
Asetukset - Äänet - Näppäimistöäänet
Täytyypä testata vielä tyttären 2G -mallilla, mutta omalla 3G:llä tosiaan näkyy toimivan.Pis kirjoitti:Oletkin varmaan ainoa. Jos puhelin on kokonaan äänettömällä niin silloin ei näitäkään ääniä kuulu mutta pelkkä näppäinäänten pois kytkeminen ei vaikuta.Toivonen kirjoitti: Kyllä mulla ainakin menee äänettömälle.
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Mulla ainakin vaikuttaa.Pis kirjoitti:Oletkin varmaan ainoa. Jos puhelin on kokonaan äänettömällä niin silloin ei näitäkään ääniä kuulu mutta pelkkä näppäinäänten pois kytkeminen ei vaikuta.Toivonen kirjoitti:Kyllä mulla ainakin menee äänettömälle.inf kirjoitti:itseäkin kiinnostaisi jos joku tietää. Asetuksista tätä ei tosiaan saa pois päältä.artwave kirjoitti:Miten ihmeessä saa näppäinäänet pois, siis äänet jotka tulevat puhelin -> Näppäimistö, näppäimistöä paineltaessa?
-A-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Viesti Kirjoittaja ZoneR »
Pidätkö puhuessasi iPhonella kättä niin, että kaiutin ja mikki ovat samassa "kaikukopassa"? Mulla jotenki ainakin sillon kaikuu, vaikka ei luulis, kun yläpäästä pitäis ääni tulla..ZoneR kirjoitti:Hei! Huomasin juuri, että puhelimeni kaikuu. Kun soitan jollekkin, vastaajan puhelimessa sanat kaikuvat/toistuvat. Sama tapahtuu myös toisin päin (jos joku soittaa minulle, soittajan puhelin kaikuu). Olen kokeillut monella eri puhelimella soitaa iPhoneeni, mutta lopputulos on aina sama. HELP? [Anteeksi sekava selitys]
Lisätään samaan vielä. Asetukset->puhelin->oma numerostempa kirjoitti:Tämän pystyy estämään, että saadessa viestin se viestin sisältö ei näy.
Mutta onko mahdollista estää myös sekin että viestin lähettäjä ei lävähdä samantien näytölle?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Muistaakseni oli niin, että jos sinulla on se itsellä osoitekirjassa, niin se tajuaa sen omaksi numeroksi ja merkkaa sen jotenkin.stempa kirjoitti:Lisätään samaan vielä. Asetukset->puhelin->oma numerostempa kirjoitti:Tämän pystyy estämään, että saadessa viestin se viestin sisältö ei näy.
Mutta onko mahdollista estää myös sekin että viestin lähettäjä ei lävähdä samantien näytölle?
Elikkä mitä merkitystä tällä kohdalla oma numero on ? Siinä ei näyttänyt mitään olevan ja siihen nyt huvikseni laitoin oman numeroni.. Mutta siis vaikuttaako mihinkään ? Miksi siinä sellainen kohta on ?
Testattu 2G -mallilla. Kyllä tässäkin saa äänettömälle.Toivonen kirjoitti:Täytyypä testata vielä tyttären 2G -mallilla, mutta omalla 3G:llä tosiaan näkyy toimivan.Pis kirjoitti:Oletkin varmaan ainoa. Jos puhelin on kokonaan äänettömällä niin silloin ei näitäkään ääniä kuulu mutta pelkkä näppäinäänten pois kytkeminen ei vaikuta.Toivonen kirjoitti: Kyllä mulla ainakin menee äänettömälle.
Versio: 2.2.1 (5H11)
Malli: MB496KS
Jailbreakattu.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”