iPhone 4
-
Re: iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Maccara »
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
-
Viesti Kirjoittaja acidjazz76 »
Ruokatunnilla kaupungilla käydessä kysäsin Sonerapisteestä olisiko ollut mahdollisuus varata Iphone 4:sta. Heppu sanoi että tällähetkellä hänellä on sellainen tieto ettei Sonera laittaisi uudelle puhelimelle varaus systeemiä. Vaan Nopeat syövät hitaat ensimmäisenä myyntipäivänä.... Minusta huonoa palvelua, jos pitää paikkaansaSpoonie kirjoitti:Sitä odotellessaLRM kirjoitti:Koskakohan Soneran varaus rumba mahtaa alkaa..

-
Viesti Kirjoittaja dbasse »
Spoonie kirjoitti:Tämähän menee vallan mystiseksi. Kyllä se siellä vielä hetki oli kun tein ennakkovarauksen ja sain vahvistuksen vielä sähköpostiini... Jännitys tiivistyy
Viitsisittekö vilkaista näkyykö ne myös vk.comin tilinhallinnassa?dasb00t kirjoitti:Tais tulla tilauksia verkkiksen mielestä tapreeksi.Samahan kävi iPadin kanssa. Onneksi mailiboksissa on tilausvahvistus.
//b
-
Viesti Kirjoittaja Riksa »
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja Wilhu »
Sieltä vielä löytyydbasse kirjoitti:
Viitsisittekö vilkaista näkyykö ne myös vk.comin tilinhallinnassa?
//b
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Sama juttu. E71:n näppis on ihan liian pieni myös isokätiselle naiselle. Ja siirtyminen ko. kapulasta iPhoneen tapahtuu nyt sitten tänä kesänä, jännääPsaikke kirjoitti: Itse vaihdoin E71:sestä iPhoneen viime syksyn ja kyllä isokätiselle miehelle Applen virtuaalinäppis on merkittävästi helpompi ja nopeampi käyttää kuin E71:sen, joka sekin oli yllättävän hyvä..

iPhonen käyttäjät: Käytättekö kirjoittaessa peukaloa vai etusormea? Itse käytän E71:llä peukaloa esim. auton ratissa, pikakirjoituksessa kumpaakin peukaloa. Onnistuuko peukalointi sujuvasti iPhonella?
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Tehdaspurettu on varmasti aina arvossaan!Riksa kirjoitti:Mitä luulette, mitä 3GS:n jälleenmyyntiarvolle tapahtuu julkaisuhetkellä? Vai tapahtuuko mitään? Luulisi operaattorilukosta avatun 3GS:n kuitenkin kelpaavan jollekulle ainakin 400 euron hinnalla, vai miten? Kyselen, koska itsellä ei ole vielä kokemusta Applekaman myymisestä. Kaikki laitteet on mulla vielä ensivermeitä.
-
Ja tehdaspuretulla tarkoitat yleisesti laillisin keinoin purettua, et valmiiksi lukitsemattomana ostettua? Uusihan tämä ei tietysti ole, vaan juuri sen vajaan vuoden vanha. Mutta jos siitä sillä satasen "päivitysmaksulla" saisi lukon auki, voisi kuitata melko paljon omiaan siitä pois. Tosin näitä samaisia vermeitä tulvahtaa kesällä markkinoille aikamoinen läjä, mutta jospa myyjät eivät epätoivoissaan kuitenkaan alkaisi polkea hintoja.T0mi kirjoitti: Tehdaspurettu on varmasti aina arvossaan!
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja tjm »
Hieman OT, mutta... :Oliver53 kirjoitti:hatmac kirjoitti:Erinomainen kirjoitus mielestäni. Pitäisikö toimittajan toistella Applen markkinointilauseita täysin kritiikittä? Sellaisia kirjoituksia tämän julkistuksen osalta on taas nähty ihan liikaa.Oliver53 kirjoitti:Kaikki varmaan jo lukenu tän, mutta on vain pakko linkittää ja nauraa:
http://blogit.tietokone.fi/ossi/2010/06 ... upaivitys/
- CLIPS -
Mielestäni tämä blogikirjoitus vain lipsahti hieman objektiivisuuden ulkopuolelle ja oli huvittavaa luettavaa. Lisää kriittisiä pointteja kirjoitusta kohtaan voi lukea blogin kommenteista.
Koskas Ossi "IE voitti selainsodan" Mäntylahden kirjoitukset olisivat olleet muuta kuin huvittavia objektiivisuuden ulkopuolelle tyypillisesti lipsahdellessaan? Hauskahan niitä toki on lukea, sitä en kiellä.
Omasta puolestani (ja jb-3G taskussa) 3GS oli tarpeeton ja tylsä pikkupäivitys, 4:sta voikin jo vakavissaan harkita.
Mac mini 2.26GHz C2D 4GB + EyeTV 610
-
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Syy on varmaan siinä, että kunnolliset älypuhelimet maksaa, joten köyhillä ei ole mitään asiaa niihin. Eli jos jollakin ei ole rahaa, niin silloin on paska laite. Silloin keksitään kaikkeja huonoja syitä, miksi laitetta kuuluisi ostaa.delic kirjoitti:Odotan edelleen JÄRKEVÄÄ syytä miksi pitäisi viestiä kirjoittaessa katsoa muuhun kun siihen näyttöön, vielä ei oo tullu
-
Itse pidän laitetta toisessa kädessä ja näpyttelen sitten kolmella sormella. Varmasti on parempiakin tapoja. Varmastit löytät tyylisi muutamassa viikossa. Suosittelen myös hankkimaan välittömästi muutama kappaletta näytönsuojia. Vaikka pitäisi kuinka hyvää huolta, silti syntyy naarmuja.mluhtala kirjoitti:Sama juttu. E71:n näppis on ihan liian pieni myös isokätiselle naiselle. Ja siirtyminen ko. kapulasta iPhoneen tapahtuu nyt sitten tänä kesänä, jännääPsaikke kirjoitti: Itse vaihdoin E71:sestä iPhoneen viime syksyn ja kyllä isokätiselle miehelle Applen virtuaalinäppis on merkittävästi helpompi ja nopeampi käyttää kuin E71:sen, joka sekin oli yllättävän hyvä..
iPhonen käyttäjät: Käytättekö kirjoittaessa peukaloa vai etusormea? Itse käytän E71:llä peukaloa esim. auton ratissa, pikakirjoituksessa kumpaakin peukaloa. Onnistuuko peukalointi sujuvasti iPhonella?
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Ei kyllä minun iphone uralla (3v) ole tullut näyttöön yhtäkään silmin havaittavaa naarmua.PatrikSelin kirjoitti:Itse pidän laitetta toisessa kädessä ja näpyttelen sitten kolmella sormella. Varmasti on parempiakin tapoja. Varmastit löytät tyylisi muutamassa viikossa. Suosittelen myös hankkimaan välittömästi muutama kappaletta näytönsuojia. Vaikka pitäisi kuinka hyvää huolta, silti syntyy naarmuja.mluhtala kirjoitti:Sama juttu. E71:n näppis on ihan liian pieni myös isokätiselle naiselle. Ja siirtyminen ko. kapulasta iPhoneen tapahtuu nyt sitten tänä kesänä, jännääPsaikke kirjoitti: Itse vaihdoin E71:sestä iPhoneen viime syksyn ja kyllä isokätiselle miehelle Applen virtuaalinäppis on merkittävästi helpompi ja nopeampi käyttää kuin E71:sen, joka sekin oli yllättävän hyvä..
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja delic »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Imperial »
Sama homma. Ollut iPod touch, iPhone 3G ja nyt 3GS. Koskaan ei ole ollut näytönsuojusta ja yhtä ainutta pientäkään naarmua ei näytöissä ole. Olen kyllä ihmetellyt ihmisten vimmaa hankkia näytönsuojuksia. Etenkin kun on kyseessä kosketusnäyttö jonka käytettävyys kärsii välissä olevasta muoviläpyskästä.projector kirjoitti:Ei kyllä minun iphone uralla (3v) ole tullut näyttöön yhtäkään silmin havaittavaa naarmua.
-
Viesti Kirjoittaja jmaa »
Minäkin kävin ruokatunnilla paikallisessa sonerapisteessä. Minun tiedusteluuni "Koskas sen uuden iPhonen voi varata" heppu vastasi että oikeastaan varauslistalle pääsee ihan jo nyt heti, otetaan vaan tiedot ja laitetaan listalle. No jos kerran heti, niin sopiihan se minulle.acidjazz76 kirjoitti:Ruokatunnilla kaupungilla käydessä kysäsin Sonerapisteestä olisiko ollut mahdollisuus varata Iphone 4:sta. Heppu sanoi että tällähetkellä hänellä on sellainen tieto ettei Sonera laittaisi uudelle puhelimelle varaus systeemiä. Vaan Nopeat syövät hitaat ensimmäisenä myyntipäivänä.... Minusta huonoa palvelua, jos pitää paikkaansaSpoonie kirjoitti:Sitä odotellessaLRM kirjoitti:Koskakohan Soneran varaus rumba mahtaa alkaa..
Ei uskaltanut luvata tuleeko puhelin heinäkuun vai elokuun aikana käteen asti, ei myöskään mihin hintaan, mutta sen verran oli faktatietoa jo että todennäköisemmin tulee sähköposti-ilmoitus kuin puhelinsoitto sitten kun asiasta enemmän tiedetään.
Nyt kun tarkemmin ajattelee, kuka tietää onko niillä mitään varauslistaa olemassakaan - mutta jos liikkeeseen kävelee siististi pukeutunut nuori aikuinen lompakko kädessä ja ilmoittaa haluavansa maksaa juuri heille rahaa eilen esitellystä puhelimesta, olisi aika apina myyjä ellei ottaisi tietoja ylös ja vaikka käsipelillä itse lähettäisi sitä sähköpostia sitten kun sellaisen saa. Eikä siinä mitään. Palvelustahan niille maksetaan.

-
Viesti Kirjoittaja JMaccos »

-
Seconded. Jos myyjillä ei ole selkeää faktaa järjestelyistä julkaisuhetkellä, jokainen myyjä vetelee omiaan, jolloin kuvio todennäköisesti on jo sekaisin. Taidan postailla syksyyn ja katsoa sitten, paljonko 3GS:stä saisi vielä rahaa.JMaccos kirjoitti:Voisin lyödä jopa vetoa ettei Sonera tätä hommaa taaskaan osaa hoitaa oikein. Fiasko tästä tulee taas kerran, sanokaa minun sanoneen!
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Itselläni toimii parhaiten vaaka-asento, kahden käden ote ja peukaloilla näpyttely, näin tätäkin kirjoitan. Pystyasento yhdellä kädellä menee jotenkuten peukalolla, mutta on jo hankalampaa..mluhtala kirjoitti:Sama juttu. E71:n näppis on ihan liian pieni myös isokätiselle naiselle. Ja siirtyminen ko. kapulasta iPhoneen tapahtuu nyt sitten tänä kesänä, jännääPsaikke kirjoitti: Itse vaihdoin E71:sestä iPhoneen viime syksyn ja kyllä isokätiselle miehelle Applen virtuaalinäppis on merkittävästi helpompi ja nopeampi käyttää kuin E71:sen, joka sekin oli yllättävän hyvä..
-
Viesti Kirjoittaja niko_n »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Parhaiten onnistuu puhelin vaakatasossa ja kaksin käsin peukaloimalla. Yhdellä kädellä pystyy peukaloimaan puhelin pystyasennossa vaikka omistankin isot kädet ja paksut sormet. Toki kirjotusvirheitä tulee enemmän tällä tekniikalla, mutta suuri(n?) osa tulee silti kirjoitettua yhdellä kädellä. Oon sen verran laiska, etten aina jaksa kääntää puhelinta vaakatasoon.mluhtala kirjoitti: iPhonen käyttäjät: Käytättekö kirjoittaessa peukaloa vai etusormea? Itse käytän E71:llä peukaloa esim. auton ratissa, pikakirjoituksessa kumpaakin peukaloa. Onnistuuko peukalointi sujuvasti iPhonella?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Blacksatin »
-
Minun mielestäni suojus ei heikentänyt yhtään käyttöä. Kannattaa silti hankkia, koska ei voi tiedää tuleeko se naarmu tai ei. Kiinalaiista nettikaupoista saa halvalla, eli ei tule kalliiksi. Itselläni syntyi naarmuja ja muutama syvempi, vaikka pidin tyhjässä taskussa, eikä ole tipahtanut maahan, paitsi puhtaalle matolle.Imperial kirjoitti:Sama homma. Ollut iPod touch, iPhone 3G ja nyt 3GS. Koskaan ei ole ollut näytönsuojusta ja yhtä ainutta pientäkään naarmua ei näytöissä ole. Olen kyllä ihmetellyt ihmisten vimmaa hankkia näytönsuojuksia. Etenkin kun on kyseessä kosketusnäyttö jonka käytettävyys kärsii välissä olevasta muoviläpyskästä.projector kirjoitti:Ei kyllä minun iphone uralla (3v) ole tullut näyttöön yhtäkään silmin havaittavaa naarmua.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
No onhan siinä esim jo paljon huudettu 900Mhz 3G verkkojen tuki, joka auttaa kuuluvuuden kanssa huomattavasti varsinkin kun mennään isojen asutuskeskusten ulkopuolelle.Blacksatin kirjoitti:Olisi tuollainen iPhone 3g s saatavana aika edulliseen hintaan uutena joka ei ole sim lukittu...Mietityttää nyt vaan että kannattaako oottaa tuota iPhone 4:sta tuonne syksyyn. Äkkiseltään ei tule mieleen että siinä 4:sessa olisi jotain sellaisia toimintoja jotka olisivat aivan välttämättömiä. Onpas vaikeaa päätöksen teko.
-
Viesti Kirjoittaja Sauli77 »
iPhone 3GS -laitteet ovat loppuneet.
Lisätietoa iPhone-laitteiden saatavuudesta tällä sivulla lähiaikoina.
Päivitetty 8.6.2010 näin lukee soneran sivuilla
-
Viesti Kirjoittaja Blacksatin »
No juu luulen että ei tule kummempia ongelmia kuuluvuudenkaa tuon 3g s iPhonenkaa. Halvempi hinta vaan houkuttaisi hommaamaan tuon 3g s puhelimen, kun luultavasti siinä on kaikki mitä puhelimelta tarvin. Mutta silti päätös on vaikeainf kirjoitti:No onhan siinä esim jo paljon huudettu 900Mhz 3G verkkojen tuki, joka auttaa kuuluvuuden kanssa huomattavasti varsinkin kun mennään isojen asutuskeskusten ulkopuolelle.Blacksatin kirjoitti:Olisi tuollainen iPhone 3g s saatavana aika edulliseen hintaan uutena joka ei ole sim lukittu...Mietityttää nyt vaan että kannattaako oottaa tuota iPhone 4:sta tuonne syksyyn. Äkkiseltään ei tule mieleen että siinä 4:sessa olisi jotain sellaisia toimintoja jotka olisivat aivan välttämättömiä. Onpas vaikeaa päätöksen teko.

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka