Suojia/koteloita 3. sukupolven iPadille
-
Heletee
Re: Suojia/koteloita 3. sukupolven iPadille
Viesti Kirjoittaja Heletee »
http://www.verkkokauppa.com/fi/s?s=1&q= ... sort=price
Mulla on nyt joku prismasta ostettu CellularLine suojakalvo, mutta siitä on vaikea kokonaan reunoista ottaa ilmakuplat pois,
Kelasin, että olisi tämä hyvä ostaa? http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ad-2-3-GEN
-
mikaw_
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Ei minkäänlainen. iPad on kulutustuote, ei aarre. Rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että itsekin varjelen suojalla takaosaa.Heletee kirjoitti:Millainen suojakalvo olisi tuolle ipad:ille kaikista paras?
http://www.verkkokauppa.com/fi/s?s=1&q= ... sort=price
Mulla on nyt joku prismasta ostettu CellularLine suojakalvo, mutta siitä on vaikea kokonaan reunoista ottaa ilmakuplat pois,
-
punkkas
Viesti Kirjoittaja punkkas »
-
Heletee
Nyt on jo suojana Smart case ja toisena vaihteluna yoobaon nahka suoja
Eikä toi ipadin näyttö naarmuunnu helposti ilman suojaa?
-
mikaw_
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
-
Heletee
Että varmaan on paras ilman kalvoa ja smart case vain suojana?
Lähinnä meinasin repussa ipadia kuljettaessa.
-
Viizei
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Ehdottomasti ainakin omasta mielestäni. En ole mitään kalvoa kaivannut, kun on aina käyttänyt Smart Coveria tai muuta koteloa, joka suojaa myös näytön aina kuljetettaessa.Heletee kirjoitti:Tuntuma tuossa mäytössä taitaa olla parempi ilman kalvoa?
-
Heletee
OK, mulla on ollut ipad 3:sen ostamisesta asti (noin kuukauden julkaisun jäljeen tuli mulle) kalvo tuossa, mutta siitä kalvosta ei saa milääin kaikkia ilmakuplia pois, niin ensin ajattelin ostaa paremman kalvon. Mutta nyt siis jos se onkin oikeesti ihan turha, niin vois antaa olla ilman kalvoaViizei kirjoitti:Ehdottomasti ainakin omasta mielestäni. En ole mitään kalvoa kaivannut, kun on aina käyttänyt Smart Coveria tai muuta koteloa, joka suojaa myös näytön aina kuljetettaessa.Heletee kirjoitti:Tuntuma tuossa mäytössä taitaa olla parempi ilman kalvoa?
uudesta asti oli myös targus clink in suoja ja nyt ostin tuon uuden smart casen ja yaabaon nahka kotelon, niin voi vaihdella mielen mukaan, jotka on varmaan kuitenkin 100 kertaa parempia kuin toi targus clink-in.
Noi kalvot varmaan on vain rahastusta ja myynti kikkoja:D
-
punkkas
Viesti Kirjoittaja punkkas »
-
jra72
Viesti Kirjoittaja jra72 »
-
Heletee
Mielestäni sormen jäljet näkyi helpommin tuolla kalvolla.jra72 kirjoitti:Kyllä sellanen matta suojakalvo olisi hyvä. Saattaisi tehdä vaikka kirjojen lukemisesta silmille ystävällisempää eikä sormenjäljet tarttuisi niin hyvin.
Ite siis otin tuon kalvon pois
-
forrest
Viesti Kirjoittaja forrest »
Mielestäni ipadista tai iphonesta kyllä katoaa puolet koko tuotteen ideasta, kun se tungetaan johkin megakortsuun.
-
annucca
Viesti Kirjoittaja annucca »
-
Heletee
Ite tilasin tuolta yaabaon näin miehenä mustan ja kyllä vaikuttaa ihan aidolta nahkalta: http://www.ebay.com/itm/300682994172?ss ... 1439.l2649annucca kirjoitti:Itse olen päätynyt Yoobaon Executive Leather Caseen, kun niitä ilmeisimmin on nyt uudelle mallille tarjolla. Onko ainoa vaihtoehto tilata esim. lontoolaisten Amazonista tai eBaysta? Olen hieman vajukki tuon Amazonin suhteen, onko siellä kaikki varmasti aitoja vai toimiiko samalla idealla kuin eBay että sitä saa mitä tilaa.. tai sitten ei? Näitä ei vissiin mistään kivijalkaliikkeestä saa Suomessa? Lähinnä tuo casen väri näin naisena aiheuttaa suuremmoista ahdistusta, että pitäisi livenä nähdä onko ruskea oikeasti kivan konjakin ruskea vai "oranssi".
sitten mulla on vielä vaihtelun takia vielä applen oma smart case, toisin kirkkaan punaisena
Molempiin olen ihan tyytyväinen.
Mutta mites olisi sulle pinkki applen oma smart case, kun noita yaabaon koteloita ei vissiin missään suomessa näy levenä, ellei jollain kaverilla ole: http://store.apple.com/fi/product/IPAD_ ... OLY-114501
-
annucca
Jotenkaan nuo värit eivät vain kolahda ja jotenkin tuo näyttää kamalan muoviselta? En ole kyllä livenä käynyt käpistelemässä. Lähinnä olen nyt päätynyt nahkaiseen ja nimenomaan johonkin ruskean sävyyn. Ehkä täytyy vain tilailla tuolta eBaystä ja pistää sormet ristiin että osuu ja uppoaa. Luulisi, että hyvät arviot omistavalta myyjältä voi huoletta tilailla aitoa tavaraa.Heletee kirjoitti: Mutta mites olisi sulle pinkki applen oma smart case, kun noita yaabaon koteloita ei vissiin missään suomessa näy levenä, ellei jollain kaverilla ole: http://store.apple.com/fi/product/IPAD_ ... OLY-114501
-
Heletee
No joo toi Applen oma Smart case on kyllä mielestäni aika hyvä, tosin nämähän on mielipiteitä vain.annucca kirjoitti:Jotenkaan nuo värit eivät vain kolahda ja jotenkin tuo näyttää kamalan muoviselta? En ole kyllä livenä käynyt käpistelemässä. Lähinnä olen nyt päätynyt nahkaiseen ja nimenomaan johonkin ruskean sävyyn. Ehkä täytyy vain tilailla tuolta eBaystä ja pistää sormet ristiin että osuu ja uppoaa. Luulisi, että hyvät arviot omistavalta myyjältä voi huoletta tilailla aitoa tavaraa.Heletee kirjoitti: Mutta mites olisi sulle pinkki applen oma smart case, kun noita yaabaon koteloita ei vissiin missään suomessa näy levenä, ellei jollain kaverilla ole: http://store.apple.com/fi/product/IPAD_ ... OLY-114501
Mutta tämä musta yoobaon musta nahka kotelo on kanssa ainakin omaan makuun hyvä ja on aitoa nahkaa.
Kun sinä haluat ruskean yoobaon, niin kannattaa tilata tuolta ja katsoa vain tiedot, että sopii iPad 3:selle ja että on aitoa nahkaa
-
mait
Viesti Kirjoittaja mait »
Itse tilasin juuri tuollaisen kyseisen kotelon ja se saapui alkuviikosta. Tarkoitus oli tilata tuollainen coffee värinen, mutta jostain syystä tuli tuon normi ruskea.annucca kirjoitti:Itse olen päätynyt Yoobaon Executive Leather Caseen, kun niitä ilmeisimmin on nyt uudelle mallille tarjolla. Onko ainoa vaihtoehto tilata esim. lontoolaisten Amazonista tai eBaysta? Olen hieman vajukki tuon Amazonin suhteen, onko siellä kaikki varmasti aitoja vai toimiiko samalla idealla kuin eBay että sitä saa mitä tilaa.. tai sitten ei? Näitä ei vissiin mistään kivijalkaliikkeestä saa Suomessa? Lähinnä tuo casen väri näin naisena aiheuttaa suuremmoista ahdistusta, että pitäisi livenä nähdä onko ruskea oikeasti kivan konjakin ruskea vai "oranssi".
Eli jos tuollaista olet aikeissa ostaa, minä voisin myydä tuon omani joka on ihan käyttämätön todettu vain väärän väriseksi. Menee liian vaikeaksi ja kalliiksi alkaa lähetellä tuota takaisin niin helpompi tilata suoraan uusi ja toivoa parasta.
Voin lähettää tuosta kuvia, niin näet minkä värinen tuo oikeasti on.
Pistä vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
-
annucca
Kiitos tarjouksesta, mutta pistin jo tilaukseen eBaysta. Väritoivekin onnistui jo vaihtumaan tässä välissämait kirjoitti: Pistä vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
http://www.ebay.co.uk/itm/Yoobao-Execut ... 19cfc710e2
Tuostakin liikkuu netin kuvissa niin montaa eri värivivahdetta, että saas nähdä mitä sieltä oikeasti tulee.
-
WhatUpDoe
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
Täysin samaa mieltä. Smart cover kuljetukseen on hyvä, käytettäessä ei kiitos suojia. (smart cover jää pöydälle samantien kotona)forrest kirjoitti:Kattelin kaksi kuukautta, että työkaverillani on uus känny. Aattelin, että se on joku Samsungin pomminkestävä malli, kunnes vihdoinkin tuli puheeksi, jolloin paljastui, että se oli iphone, jollakin megakortsulla vuoratttuna.
Mielestäni ipadista tai iphonesta kyllä katoaa puolet koko tuotteen ideasta, kun se tungetaan johkin megakortsuun.
Iphonelle sama juttu, taskussa sleeve, käytettäessä ei mitään.
Kun tuotteen designiin on käytetty miljoonia ja se maksaa hyvän summan myös loppukäyttäjälle, niin miksi pilata se!? Asia jota en ole vielä ikinä ymmärtänyt.
-
Heletee
Ite taas tykkään käyttää ipadissa Smart casea useimmin ja välillä tuota yoobaon nahka koteloa. Einakin olen näin tottunut ja hyvä näin.WhatUpDoe kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Smart cover kuljetukseen on hyvä, käytettäessä ei kiitos suojia. (smart cover jää pöydälle samantien kotona)forrest kirjoitti:Kattelin kaksi kuukautta, että työkaverillani on uus känny. Aattelin, että se on joku Samsungin pomminkestävä malli, kunnes vihdoinkin tuli puheeksi, jolloin paljastui, että se oli iphone, jollakin megakortsulla vuoratttuna.
Iphonelle sama juttu, taskussa sleeve, käytettäessä ei mitään.
Kun tuotteen designiin on käytetty miljoonia ja se maksaa hyvän summan myös loppukäyttäjälle, niin miksi pilata se!? Asia jota en ole vielä ikinä ymmärtänyt.
Näytön suojakalvosta olen luopunut, vaikka alussa semmoisen ostin.
-
boing()
Viesti Kirjoittaja boing() »
-
annucca
Tämä Yoobaon kuori oli kyllä loistava ostos ja värikin osui nappiin. Toimitus oli ripeää ja tuli kirjattuna kirjeenä lähipostiin. Voisi joskus tilata vaikka toisenkin värin, nahka vaikuttaa hyvältä ja padi pysyy tukevasti pöydällä eri asennoissa. Myös lukitus toimii. Hinnaksi toimitettuna tuli jotain 45 euron paikkeilla.
-
BienSur
Viesti Kirjoittaja BienSur »
-
Heletee
Ite tilasin tämän: http://www.ebay.com/itm/300682994172?ss ... 1439.l2649annucca kirjoitti:Tämä Yoobaon kuori oli kyllä loistava ostos ja värikin osui nappiin. Toimitus oli ripeää ja tuli kirjattuna kirjeenä lähipostiin. Voisi joskus tilata vaikka toisenkin värin, nahka vaikuttaa hyvältä ja padi pysyy tukevasti pöydällä eri asennoissa. Myös lukitus toimii. Hinnaksi toimitettuna tuli jotain 45 euron paikkeilla.
Mutta miksköhän toi sun tilaama on kalliimpi.
-
annucca
Katselin että hintaeroja noissa on, briteistä postitettavat olivat kalliimpia, kuin nuo Hong Kong yms toimttajat. Aattelin että kuori tulee nopsempaan briteistä ja tulihan se ihan muutamassa arkipäivässä, kompensoi ainakin itselle hintaeroa.Heletee kirjoitti:Ite tilasin tämän: http://www.ebay.com/itm/300682994172?ss ... 1439.l2649
Mutta miksköhän toi sun tilaama on kalliimpi.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka