The Apple iPad (2010)
-
Re: The Apple iPad (2010)
Viesti Kirjoittaja 511835 »

-
Viesti Kirjoittaja hanu »
-
Viesti Kirjoittaja shoeshine »
Minä veikkaisin myös toimitusta to-pe tienoilla. Minä valitsin vaihtoehdoksi itse tullauksen, ja iPad toimitettiin viikko sitten kotiovelle eikä kukaan ole vielä kinunut alveja, tullista puhumattakaan.hanu kirjoitti:Jos maksoit täyden hinnan toimituskuluista ja tavaraa löytyy, niin pääset torstai/perjantai akselilla vaihtamaan jännityskohteen Fedexin tullausrutiineihin. Suosittelen harkitsemaan tullaamista itse :=O. Oma iPad odottelee Fedexillä tullausta. Aikaisemmin olen hoitanut tullaukset itse, ja tämän jälkeen vanha käytäntö jatkuu.
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Minulla on tavara tällähetkellä tullissa tai sitten vantaan lentokentällä? Toimitus kestää noin 3-6 päivää tilauksesta. Torstain on pyhäpäivä jolloin silloin ei tapahdu mitään. Itse veikkaan, että saan tavaran keskiviikkona. Piti tulla jo huomenna. Huonolla tsäkällä menee perjantaille? Verotkin on jo maksettu, mutta odottaa jotain tullin juttuja?shoeshine kirjoitti:Minä veikkaisin myös toimitusta to-pe tienoilla. Minä valitsin vaihtoehdoksi itse tullauksen, ja iPad toimitettiin viikko sitten kotiovelle eikä kukaan ole vielä kinunut alveja, tullista puhumattakaan.hanu kirjoitti:Jos maksoit täyden hinnan toimituskuluista ja tavaraa löytyy, niin pääset torstai/perjantai akselilla vaihtamaan jännityskohteen Fedexin tullausrutiineihin. Suosittelen harkitsemaan tullaamista itse :=O. Oma iPad odottelee Fedexillä tullausta. Aikaisemmin olen hoitanut tullaukset itse, ja tämän jälkeen vanha käytäntö jatkuu.
En usko että saat enää tälle viikolle, mutta jos sulla käy tosi kova säkä, niin saat mahdollisesti perjantaina.511835 kirjoitti:Laitoin tänään intl. orderssista 32GB 3G:n tilaukseen. Onko kellään kokemuksia toimitusajoista? Koska pitää alkaa tärisemään
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Viesti Kirjoittaja delic »
-
Varaudu siihen, että sinuun otetaan vielä yhteyttä tullista. Todennäköisesti ne tietää, että olet saanut tavaran ja niille on ilmoitettu, että tullaat itse. Voi kuitenkin olla pieni mahdollisuus, että tavara olisi mennyt niin tullista läpi, ettei niillä ole tietoa tavarastasi.shoeshine kirjoitti:Minä veikkaisin myös toimitusta to-pe tienoilla. Minä valitsin vaihtoehdoksi itse tullauksen, ja iPad toimitettiin viikko sitten kotiovelle eikä kukaan ole vielä kinunut alveja, tullista puhumattakaan.hanu kirjoitti:Jos maksoit täyden hinnan toimituskuluista ja tavaraa löytyy, niin pääset torstai/perjantai akselilla vaihtamaan jännityskohteen Fedexin tullausrutiineihin. Suosittelen harkitsemaan tullaamista itse :=O. Oma iPad odottelee Fedexillä tullausta. Aikaisemmin olen hoitanut tullaukset itse, ja tämän jälkeen vanha käytäntö jatkuu.
Itsekkin olin valinnut tuon saman option ja silti tulli pysäytti sen?
-
Viesti Kirjoittaja Hount »
shoeshine kirjoitti:Minä veikkaisin myös toimitusta to-pe tienoilla. Minä valitsin vaihtoehdoksi itse tullauksen, ja iPad toimitettiin viikko sitten kotiovelle eikä kukaan ole vielä kinunut alveja, tullista puhumattakaan.hanu kirjoitti:Jos maksoit täyden hinnan toimituskuluista ja tavaraa löytyy, niin pääset torstai/perjantai akselilla vaihtamaan jännityskohteen Fedexin tullausrutiineihin. Suosittelen harkitsemaan tullaamista itse :=O. Oma iPad odottelee Fedexillä tullausta. Aikaisemmin olen hoitanut tullaukset itse, ja tämän jälkeen vanha käytäntö jatkuu.
Foorumin ensimmäinen sääntö: "Et esitä mitään loukkaavaa, vihamielistä, rasistista tai muuten lainvastaista sisältöä." http://hopeinenomena.net/ohjeet
Sisältö ei varsinaisesti ole lainvastaista, mutta lain rikkomisella kerskuminen on vähintäänkin arveluttavaa.
- Hount
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Suomen App Storessa on jo lukuisia iPad ohjelmia, toki tärkeimmät puuttuvat keynote, pages ja numbers. IPadin sisäinen store ei vielä toimi suomessa, mutta toivottavasti myöhemmin. ITunesin App Store (iPad Store) toimii moitteettomasti. Toki voit myös tehdä muita tunnuksia, mutta hankalaksihan se omasta mielestä menee, päivitykset pitää tehdä eri tileillä yms.Mika73 kirjoitti:Jos iPadin tilaa Saksasta, eikä Suomessa ole sille App Storea, en voi käyttää samoja tunnuksia, kun iPhonen kanssa, vaan joudun luomaan uuden tilin johonkin? Tai voiko tilejä olla useampi, joita joutuu sitten vuorottelemaan? iPhone tilillä en saa haettua, kun iPhone ohjelmat tai ilmestyvätkö myös iPad ohjelmat samaan paikkaan, kun Suomen App Store avataan?
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja MIP »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Eipa ole viela...MIP kirjoitti:Onko ulkomailta tuoduissa ipadeissa valittavissa jo scandinäppis (siis se kosketusnäppis) vaikos ei?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Elä elvistele siellä vaan paina pitempään aata ja oota niin ne äät ja ööt löytyyarttula kirjoitti:Eipa ole viela...MIP kirjoitti:Onko ulkomailta tuoduissa ipadeissa valittavissa jo scandinäppis (siis se kosketusnäppis) vaikos ei?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Hiukan hidasta puuhaa tuo, eihän se kunnollinen scandinäppis vielä ole iPadissä.McKorhone kirjoitti:Elä elvistele siellä vaan paina pitempään aata ja oota niin ne äät ja ööt löytyyarttula kirjoitti:Eipa ole viela...MIP kirjoitti:Onko ulkomailta tuoduissa ipadeissa valittavissa jo scandinäppis (siis se kosketusnäppis) vaikos ei?
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Juu, löytyyhän ne (ÄÄÄÄÖÖÖöööÖÖÅÅÄÄääööäåäöÄÅÄÖ), mutta aina pitää hiukan elvistellä...McKorhone kirjoitti:Elä elvistele siellä vaan paina pitempään aata ja oota niin ne äät ja ööt löytyyarttula kirjoitti:Eipa ole viela...MIP kirjoitti:Onko ulkomailta tuoduissa ipadeissa valittavissa jo scandinäppis (siis se kosketusnäppis) vaikos ei?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Omaa elvistintä tässä vielä ootellaan.....tulis ny jo!arttula kirjoitti:Juu, löytyyhän ne (ÄÄÄÄÖÖÖöööÖÖÅÅÄÄääööäåäöÄÅÄÖ), mutta aina pitää hiukan elvistellä...McKorhone kirjoitti:Elä elvistele siellä vaan paina pitempään aata ja oota niin ne äät ja ööt löytyyarttula kirjoitti:Eipa ole viela...MIP kirjoitti:Onko ulkomailta tuoduissa ipadeissa valittavissa jo scandinäppis (siis se kosketusnäppis) vaikos ei?
-
Viesti Kirjoittaja 511835 »
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Eli ohjelmat joutuu hakemaan iTunesilla tietokoneella, laitteen omalla app store ohjelmalla ei pääse edes nykyiseen iPhonella käytössä olevaan storeen? Vaikka laite olisi hankittu Saksasta, niin tämä store ohjelma alkaa toimia, kun laite tulee Suomessa myyntiin? eli käyttö ei eroa myöhemmin Suomessa myyntiin tulevasta laitteesta.. Voisihan tuota harkita..Kasimir kirjoitti:Suomen App Storessa on jo lukuisia iPad ohjelmia, toki tärkeimmät puuttuvat keynote, pages ja numbers. IPadin sisäinen store ei vielä toimi suomessa, mutta toivottavasti myöhemmin. ITunesin App Store (iPad Store) toimii moitteettomasti.Mika73 kirjoitti:
-
Viesti Kirjoittaja aaku11 »
Itse laitoin 3G 64GB:n tilauksen sisään sunnuntaina 9.5. Tilaus on vielä vaiheessa "processing". Päättelin Intl. ordersin nettisivuilta, että ainakaan kaikkia 3G malleja ei ole varastossa, kun kehuvat, että kaikkia WiFi-malleja on varastossa...511835 kirjoitti:Laitoin tänään intl. orderssista 32GB 3G:n tilaukseen. Onko kellään kokemuksia toimitusajoista? Koska pitää alkaa tärisemään
Eli odotellaan tilanteen kehittymistä.
-
Toivottavasti, et joudu odottelemaan kovin kauaa, koska kaikki 3G iPadit oli loppu jenkeistä viimeviikonlopulla ja tuskin on tullut lisää. Joten voi olla, että joudut odottelemaan vähän aikaa. Pidetään peukkuja sulle.aaku11 kirjoitti:Itse laitoin 3G 64GB:n tilauksen sisään sunnuntaina 9.5. Tilaus on vielä vaiheessa "processing". Päättelin Intl. ordersin nettisivuilta, että ainakaan kaikkia 3G malleja ei ole varastossa, kun kehuvat, että kaikkia WiFi-malleja on varastossa...511835 kirjoitti:Laitoin tänään intl. orderssista 32GB 3G:n tilaukseen. Onko kellään kokemuksia toimitusajoista? Koska pitää alkaa tärisemään
-
Viesti Kirjoittaja aaku11 »
Nyt näyttää hyvältä. "IPad confirmed" ja arvioitu toimitusaika 14.5. Olettaisin, että sen verran aikaa kuitenkin menee tullissa, että saapuu ensi viikon alussa. Mutta ei ole paha sekään aikataulu.exlex kirjoitti:Toivottavasti, et joudu odottelemaan kovin kauaa, koska kaikki 3G iPadit oli loppu jenkeistä viimeviikonlopulla ja tuskin on tullut lisää. Joten voi olla, että joudut odottelemaan vähän aikaa. Pidetään peukkuja sulle.aaku11 kirjoitti:Itse laitoin 3G 64GB:n tilauksen sisään sunnuntaina 9.5. Tilaus on vielä vaiheessa "processing". Päättelin Intl. ordersin nettisivuilta, että ainakaan kaikkia 3G malleja ei ole varastossa, kun kehuvat, että kaikkia WiFi-malleja on varastossa...511835 kirjoitti:Laitoin tänään intl. orderssista 32GB 3G:n tilaukseen. Onko kellään kokemuksia toimitusajoista? Koska pitää alkaa tärisemään
-
Huippua! Nopeeta toimintaa toi kyllä.aaku11 kirjoitti: Nyt näyttää hyvältä. "IPad confirmed" ja arvioitu toimitusaika 14.5. Olettaisin, että sen verran aikaa kuitenkin menee tullissa, että saapuu ensi viikon alussa. Mutta ei ole paha sekään aikataulu.
-
Viesti Kirjoittaja kinkki »
arttula kirjoitti:Juu, löytyyhän ne (ÄÄÄÄÖÖÖöööÖÖÅÅÄÄääööäåäöÄÅÄÖ), mutta aina pitää hiukan elvistellä...McKorhone kirjoitti:Elä elvistele siellä vaan paina pitempään aata ja oota niin ne äät ja ööt löytyyarttula kirjoitti:Eipa ole viela...MIP kirjoitti:Onko ulkomailta tuoduissa ipadeissa valittavissa jo scandinäppis (siis se kosketusnäppis) vaikos ei?
Mista nuo loytyy??? Olen koittanut ettii mutta saksan nappiksessakaan niita ei nay :0
http://www.jussipennanen.com
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
McKorhone kirjoitti:
Elä elvistele siellä vaan paina pitempään aata ja oota niin ne äät ja ööt löytyy
-
Viesti Kirjoittaja kinkki »

http://www.jussipennanen.com
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka