iPhone (auto)navigaattorina
-
Re: iPhone (auto)navigaattorina
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Sen ainoan kerran mitä olen Tompan telinettä nelosen kanssa käyttänyt, niin sehän temppuili minullakin. Eli mankan hf ei toiminut ja puhelimen soidessa sain vastausvaihtoehdoiksi vain puhelimen. Koita siinä sitten satasen vauhdissa huudella telineessäolevan puhelimen kaiuttimeen. Myöskään ääniopasteet ei toimineet. Nyt on sitten tuo kumilärppä saatu ja pitäis sillä kokeilla onko mitään vaikutusta.musamäkki kirjoitti:Onko kellään vastaavaa kokemusta iPhone 4 + tomtom autotelineestä: 3GS:n kanssa ei ollut bluetoothin parituksen kanssa ikinä ongelmia. Nyt nelosen kanssa löytyy bluetoothilla car kit, mutta paritus ei pysy. Välillä pysyy pidempään, välillä tulee teksti "tätä lisälaitetta ei ole tuettu" eikä paritus onnistu. Apuja?
Mitään ratkaisuvaihtoehtoja ei mulla ole, kun pitää itekkin vielä testata uudestaan.
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Tuollaista ilmoitusta on minulle tullut silloin kun, car kitin virtajohto on vähän löysästi kiinni tupakansytyttimessä. Paremmmin kun survaisee töpselin sisään, toimii taas.musamäkki kirjoitti: Nyt nelosen kanssa löytyy bluetoothilla car kit, mutta paritus ei pysy. Välillä pysyy pidempään, välillä tulee teksti "tätä lisälaitetta ei ole tuettu" eikä paritus onnistu. Apuja?
-
Viesti Kirjoittaja angus »
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Vanhana TomTom -käyttäjänä valitsen Navigonin.angus kirjoitti:oisko äänestys paikallaan tomtom vs navigon? 8)
Version 1.4 -jälkeen on Navigon selkeästi parempi. TomTomin kehitys on jämähtänyt melkeimpä paikalleen jo vuosia sitten.
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
iMac i7 / MacBook Pro 13" retina / Time Capsule 3 TB / Promise Pegasus R6 6x2 TB / Macintosh Classic / iPhone 6s plus 64 gb / iPad wifi 64 gb / AppleTV 4 gen / Leica M4P
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
No siitäpä oli näköjään kiinni. Puusilmä minä. Kiitos!KenSu kirjoitti:Tuollaista ilmoitusta on minulle tullut silloin kun, car kitin virtajohto on vähän löysästi kiinni tupakansytyttimessä. Paremmmin kun survaisee töpselin sisään, toimii taas.musamäkki kirjoitti: Nyt nelosen kanssa löytyy bluetoothilla car kit, mutta paritus ei pysy. Välillä pysyy pidempään, välillä tulee teksti "tätä lisälaitetta ei ole tuettu" eikä paritus onnistu. Apuja?
-
Viesti Kirjoittaja stygy »
Onhan tämä käyty huutoäänestyksenä useastiangus kirjoitti:oisko äänestys paikallaan tomtom vs navigon? 8)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Munkkipulla »
-
Viesti Kirjoittaja angus »
juuri sitä tarkoitin eli modeille tai muille osaajille hommia 8)stygy kirjoitti:Onhan tämä käyty huutoäänestyksenä useastiangus kirjoitti:oisko äänestys paikallaan tomtom vs navigon? 8)Joku osaavampi saisi tehdä ihan oikean äänestyksen tähän. Mutta siihen asti huudetaan että molempien kokemuksella Navigon
helpottaa varmasti uusia navin hankkijoita kun "triidikin" on jo näin iso[:$]
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Keksikää jotain uutta, aika tuore äänestys tuosta on jo keksitty.angus kirjoitti:juuri sitä tarkoitin eli modeille tai muille osaajille hommia 8)stygy kirjoitti:Onhan tämä käyty huutoäänestyksenä useastiangus kirjoitti:oisko äänestys paikallaan tomtom vs navigon? 8)Joku osaavampi saisi tehdä ihan oikean äänestyksen tähän. Mutta siihen asti huudetaan että molempien kokemuksella Navigon
helpottaa varmasti uusia navin hankkijoita kun "triidikin" on jo näin iso[:$]
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
EDIT: Jaa niin, muistakaa käyttää foorumin hakua...

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja stygy »
No niin sekin on sitten jo selvitetty, ei tartte enää huudellaamanita kirjoitti:Keksikää jotain uutta, aika tuore äänestys tuosta on jo keksitty.![]()
EDIT: Jaa niin, muistakaa käyttää foorumin hakua...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja skv »
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Kyllä voiskv kirjoitti:Itse vannon Navigonin nimeen mutta se heikkous siinä on ettet voi hakea kaupan tai liikeen nimellä.

EDIT: Ainakin mäkkärit ja joitain pizza paikkoja mitä oon etsiny ni on hyvin löytyny. Siel on se google haku integroituna niin sieltä viimestää löytyy.
-
Viesti Kirjoittaja skv »
Kokeileppa ulkomailla kun datan käyttö on estetty...Marbo kirjoitti:Kyllä voiskv kirjoitti:Itse vannon Navigonin nimeen mutta se heikkous siinä on ettet voi hakea kaupan tai liikeen nimellä.
EDIT: Ainakin mäkkärit ja joitain pizza paikkoja mitä oon etsiny ni on hyvin löytyny. Siel on se google haku integroituna niin sieltä viimestää löytyy.

-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
No etpä ilmottanu, että ulkomailla ei onnistu kun data on pois käytöstäskv kirjoitti:Kokeileppa ulkomailla kun datan käyttö on estetty...Marbo kirjoitti:Kyllä voiskv kirjoitti:Itse vannon Navigonin nimeen mutta se heikkous siinä on ettet voi hakea kaupan tai liikeen nimellä.
EDIT: Ainakin mäkkärit ja joitain pizza paikkoja mitä oon etsiny ni on hyvin löytyny. Siel on se google haku integroituna niin sieltä viimestää löytyy.On ihmeellistä että sen kohteen näkee kartalla mutta sitä ei voi hakea nimellä. Tietysti jos tiedät keinon niin otan vinkin mielihyvin vastaan.

-
-
Viesti Kirjoittaja Force Quit »
Vastaus tulee aika myöhään, mutta kuitenkin...MrAngelos kirjoitti:Raportoikaahan tänne yksityiskohtia yhteydenpidostanne Navigonin kanssa noista hajonneista autotelineistä. Itse laitoin eilen meiliä, mutten ole vielä saanut vastausta kyselyyni. Pitääkö lähettää rikkoutunut osa heille, vai riittääkö kuvaus/kuva? Kyselevätkö kuittia?
Otin yhteyttä Navigoniin näiden suomenkielisten www-sivujen sekä saksan/englanninkielisen Facebook-sivun kautta. Sain vastauksen heikohkolla suomenkielellä, mutta kuitenkin sähköpostiini, että ovat pahoillaan ja lähettävät uuden telineen. Meni viikko, ja posti toi uuden imukuppiosan, johon sitten vain liitin sen itselleni ehjäksi jääneen itse puhelikelkkaosan, ja presto! Homma toimi taas.
...niin, ja en siis joutunut lähettelemään yhtään mitään minnekään postitse.
-
Viesti Kirjoittaja MrAngelos »
Kiitos tiedosta. Itse en ollut yhtä onnekas: laitoin meiliä Navigonin facebookissa antamaan osoitteeseen, mutten koskaan saanut minkäänlaista vastausta. Olen itse fiksaillut telinettä erinäisillä patenttivirityksillä, joten annoin asian olla, mutta jos kerran eivät halua vanhaa romua nähtäväkseen, voisin vielä yrittää. Löysin itse asiassa telineen kuitinkin, ja siinä oli suomalainen puhelinnumero johon ottaa yhteyttä takuuasioissa.Force Quit kirjoitti:Vastaus tulee aika myöhään, mutta kuitenkin...MrAngelos kirjoitti:Raportoikaahan tänne yksityiskohtia yhteydenpidostanne Navigonin kanssa noista hajonneista autotelineistä. Itse laitoin eilen meiliä, mutten ole vielä saanut vastausta kyselyyni. Pitääkö lähettää rikkoutunut osa heille, vai riittääkö kuvaus/kuva? Kyselevätkö kuittia?
Otin yhteyttä Navigoniin näiden suomenkielisten www-sivujen sekä saksan/englanninkielisen Facebook-sivun kautta. Sain vastauksen heikohkolla suomenkielellä, mutta kuitenkin sähköpostiini, että ovat pahoillaan ja lähettävät uuden telineen. Meni viikko, ja posti toi uuden imukuppiosan, johon sitten vain liitin sen itselleni ehjäksi jääneen itse puhelikelkkaosan, ja presto! Homma toimi taas.
...niin, ja en siis joutunut lähettelemään yhtään mitään minnekään postitse.
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja salminec »
Samaa vikaa mulla...(iP4)sahkari kirjoitti:Onko muut huomannut navigonissa uusimman iOS päivityksen jälkeen näytön vilkkumista, ihan kuin koittaisi mennä näytönsäästäjä tms tilaan?, tekee samaa 3G ja ip4 luureilla
-
Viesti Kirjoittaja Maccara »
Juuri samaa vikaa itsellä. Minuutin välein näytön taustavalo sammuu ja sitten taas syttyy. Todella ärsyttävä piirre. Onko kukaan keksinyt ratkaisua tähän ongelmaan? Minulla siis käytössä 3GS.salminec kirjoitti:Samaa vikaa mulla...(iP4)sahkari kirjoitti:Onko muut huomannut navigonissa uusimman iOS päivityksen jälkeen näytön vilkkumista, ihan kuin koittaisi mennä näytönsäästäjä tms tilaan?, tekee samaa 3G ja ip4 luureilla
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Koitin etsiä navigonin tuen sähköpostia jotta voisi laittaa palautetta asiasta mutta ei löytynyt, no laitoin sivujen kautta viestiä toiseen kertaa kun edelliseenkään viestiin ei vastattu, jos nytMaccara kirjoitti:Juuri samaa vikaa itsellä. Minuutin välein näytön taustavalo sammuu ja sitten taas syttyy. Todella ärsyttävä piirre. Onko kukaan keksinyt ratkaisua tähän ongelmaan? Minulla siis käytössä 3GS.salminec kirjoitti:Samaa vikaa mulla...(iP4)sahkari kirjoitti:Onko muut huomannut navigonissa uusimman iOS päivityksen jälkeen näytön vilkkumista, ihan kuin koittaisi mennä näytönsäästäjä tms tilaan?, tekee samaa 3G ja ip4 luureilla
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja koa »
Samaa ongelmaa. Liittyy jotenkin puhelimen automaattilukitukseen. Laitoin lukitukseen - Ei koskaan - niin välkkyminen loppui.sahkari kirjoitti:Onko muut huomannut navigonissa uusimman iOS päivityksen jälkeen näytön vilkkumista, ihan kuin koittaisi mennä näytönsäästäjä tms tilaan?, tekee samaa 3G ja ip4 luureilla
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Mutta hieman ot:na...
Onko mitään navia vielä ipadille, siis joka ois oikealla resolla. Navigon menee ihan liian sutuksi.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka