Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja ejm »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Siis onko MobileMe edellytys kaikille uudessa käyttiksessä pushia tukeville ohjelmille?BeejiveIM 3.0 with Push Appstoressa kirjoitti:Stay connected after you close the application and be notified when you get a new message through MobileMe push.
En ainakaan itse omista MobileMe:tä ja hyvin skulaa.Pis kirjoitti:Siis onko MobileMe edellytys kaikille uudessa käyttiksessä pushia tukeville ohjelmille?BeejiveIM 3.0 with Push Appstoressa kirjoitti:Stay connected after you close the application and be notified when you get a new message through MobileMe push.
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Tukeeko im+ käyttöä 3g:ssä ilman wifiä?Marbo kirjoitti:En ainakaan itse omista MobileMe:tä ja hyvin skulaa.Pis kirjoitti:Siis onko MobileMe edellytys kaikille uudessa käyttiksessä pushia tukeville ohjelmille?BeejiveIM 3.0 with Push Appstoressa kirjoitti:Stay connected after you close the application and be notified when you get a new message through MobileMe push.
Kyllä BeejiveIM tukee. Ainakin viestit. Tällähän ei siis pysty "soittamaan".EJMV kirjoitti:Tukeeko im+ käyttöä 3g:ssä ilman wifiä?Marbo kirjoitti:En ainakaan itse omista MobileMe:tä ja hyvin skulaa.Pis kirjoitti:Siis onko MobileMe edellytys kaikille uudessa käyttiksessä pushia tukeville ohjelmille?BeejiveIM 3.0 with Push Appstoressa kirjoitti:Stay connected after you close the application and be notified when you get a new message through MobileMe push.
EDIT: siis tarkoitin beejiveIM:ää. Minäkin hieman aamukohmeessa vielä..
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”