OH2EKI kirjoitti: Ei tässä lehden uutisessa ole yhtään enempää tai vähempää puhelimesta mielipiteitä kuin omani oli, ei yhden puhelimen arvostelujen takia tarvitse kenenkään suuttua. Itsellä on nyt ollut kolmen viikon sisällä kolme puhelinta ja kyse on ollut siis siitä että miten ne toimivat omassa kotona: IPhone, etsii kenttää, löytää kentän, mutta kadottaa sen taas, puhumisesta ei kotonta käsin tule juuri mitään, ainoastaan ikkunan läheisyydessä. Nokia e72 Kenttää riittää koko kämpässä, myös Soneran kortilla, toki ei polta montaa palkkia, Nokia n97mini, kuuluu ja toimii, mutta on välillä kiikunkaakun, ihan kintaalla ja lopuksi LG KM900, hel?etin miellyttävä puhelin, olen aivan hulluna toistaiseksi, toimii kämpässäkin hyvin, mutta löytyy paikkoja joissa puhelu saattaa olla ihan kintaalla, erittäin miellyttävä ja hyvä kosketusnäyttö sekä minulle riittävät toiminnot, mutta sanotaan vielä kerran, ettei mikään puhelin yllä lähellekään täydellistä omasta mielestäni, muut saavat taas pitää omat mielipiteensä, jokaisellahan ne ovat vapaat! (Ei kinata eikä riidellä)! Eki
Edelleenkin häiritsee ammattitaidottomuus tässä puhelimien vertailussa. Minulle on ihan sama kuka mistäkin tykkää, mutta olisi se kuitenkin ihan fiksua vertailla ehjiä puhelimia keskenään. Voisivatko ihmiset jatkossa jättää teksteistään pois sellaiset puhelinmallit, joista eivät ole päässeet käyttämään ehjää testikappaletta?
Jos itse huomaisin arvostelleeni tuotetta ja toteaisin sen myöhemmin rikkinäiseksi kappaleeksi, en kyllä jatkaisi meuhkaamista yhtään pidempään ennen uutta testiä. Ehkä jopa olisin pahoillani kirjoittamastani... Sinulla olisi ollut hyvä tilaisuus pistää huolto testiin ja saada ehkä aihettakin meuhkaamiselle sen epäonnistuttua, mutta toistaiseksi tarinassasi ei ole valittamisen aihetta. Näitä nyt vaan sattuu silloin tällöin.
Ja turha kirjoittaa, että tuotteesta on samansuuntaisia viestejä netti pullollaan, ne eivät minua kiinnosta. Niitä löytää joka tuotteesta.