Katselin että hintaeroja noissa on, briteistä postitettavat olivat kalliimpia, kuin nuo Hong Kong yms toimttajat. Aattelin että kuori tulee nopsempaan briteistä ja tulihan se ihan muutamassa arkipäivässä, kompensoi ainakin itselle hintaeroa.
ok. no itelle toi tuli hong kongista noin viikossa.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
Tuli eilen hommattua viikon vanha iPad 3rd geni ja lukaisin aamulla nopeasti koko ketjun läpi, niin päätin tilata eBayn kautta Marwaren Microshell Folion. Katotaan ehtiikö briteistä jo tällä viikolla omaan kotipostiin.
Nyt olisi toi Marwaren Microshell Folio kotiutunut postista ja ihan asialliselle vaikuttaa. Ehkä toi kansi voisi olla hieman laadukkaampi, häviää mun mielestä nyt reippaasti Applen Smart Coverille jämäkkyydessään ja materiaalissaan.
Vähän miettinyt että jos myisi tämän eteenpäin ja ostaisi sen pelkän takakannen Marwarelta ja käyttäisi Smart Coveria etupuolen suojana.
Nyt on aika uskomaton tilanne. Olen kahlannut nettisivuja ja tätä ketjua läpi aika huolellisesti mutta ei vain ole osunut silmiin suojaa uudelle iPadille seuraavilla spekseillä:
- valkoinen
- "kokovartalosuoja", eli suojaa siis takaa, edestä ja lisäksi kaikki kulmat
- kansi pysyy kiinni vaikka laite putoaisi (yleensä toteutettu esim. jonkin sortin kumilangalla)
- Smart cover toiminto toimii varmasti eli näyttö aukeaa kun kannen nostaa
- Maksaisi mieluiten max. 50€
Mustinahan näitä näyttäisi löytyvän pilvin pimein mutta valkoisina ei sitten millään. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta koska luulisi että kaikki mitä iPadeihin myydään mustana niin myytäisiin myös valkoisena. Kuka edes haluaisi mustat kuoret valkoiseen padiinsa? Saman tien voisi sitten ostaa mustan padin.
Sebastian Pähkinä kirjoitti:Mustinahan näitä näyttäisi löytyvän pilvin pimein mutta valkoisina ei sitten millään. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta koska luulisi että kaikki mitä iPadeihin myydään mustana niin myytäisiin myös valkoisena. Kuka edes haluaisi mustat kuoret valkoiseen padiinsa? Saman tien voisi sitten ostaa mustan padin.
Luulltavasti ihan valkoista ei ole käytännön syistä, koska se kulahtaisi noin viikossa karmeaan kuntoon.. Kukaan valmistaja ei halua ehdin tahdoin nipottavia asiakkaita
Tämä voisi olla lähimpään tota.. APR-liikkeet näitä varmaan myy Suomessa.. Stockmannillakin muistan nähneeni
En vaan jaksa enää lueskella tätä ketjua. On niin paljon asiaa ja monet linkit eivät enää toimi.
Siis, itselläni olisi hakusessa jonkinlainen tuki tämän kolmosen taakse josta voisi pitää yhdellä kädellä kiinni kun lueskelee kirjaa vaikka vuoteessa tai muuten löhöten.
Sormi nimittäin osuu tosi helposti reunasta siihen "kirjan" sivulle ja silloin sivut plaraavat todella nopeasti minne sattuu. Ja sen oikean sivun etsiminen onkin sitten mielenkiintoinen homma.
Tämä myöskin painaa aika reilusti, joten aina silloin tällöin pitää ottaa molemmilla käsillä kiinni ja korjata asentoa ja taas sivut lentävät.
En ole löytänyt myöskään sille nimeä. En suomenkielistä enkä varsinkaan englanninkielistä jotta olisin voinut etsiä tuolta "ystävältämme" .
Anteeksi kun hoputan. Mutta minulle on tulossa hiirikäden tilalle iPad-ranne.
Muistaisin että täällä jossain oli joskus myynnissä iPad kamaa ja joukossa se tuki.
Mutta nyt en vaan sitä löydä enkä tosiaan tiedä millä nimellä sitä etsisin.
Siis Hand-Strap. Olisin tuon Amazonilta tilannut mutta eivät lähetä kuulemma minun osoitteeseeni. Enkä sitten alkanut vääntämään.
Mistähän noita saisi ?
Kiitokset Hanttapuli. Enpä edes ajatellut että Amazonilla on postimyyntiä muualla kuin USA'ssa.
Saksa vaan kielenä tekee vähän hankaluuksia kun en sitä ole koskaan lukenut. Mutta pitääpä
käydä tsekkaamassa löydänkö tuon brittiversion.
Eipä kestä. Mitään hintavertailuja en ole pahemmin eri Amazonien välillä tehnyt, mutta en usko niiden suuria olevan. Laita viestiä mikäli tarvitset kääntöapua!
Tiiättekö missä ois myytävänä semmosii värikkäitä (keltainen,orannsi,sininen,vihree...) suojia, minkä kanssa käy toi pinkki smart cover ettei jäis nyt iha käyttämättä
Uusi pukin tuoma padi ei siihen millään sovi, vaikka myyjä niin väittää. Olen kokeillut jo kahta yksilöä, vien toisenkin takaisin. Kakkonenhan on 0,6mm nykyistä ohuempi.
Kokemusta: iMac. MacBook Pro. Mac mini. Mac Pro. Time Capsule. Airport Extreme/Express. iPhone. iPad. AppleTV. Apple Watch.
Tänään tuli Smart Case kotiin (well hello there mr UPS-man ) ja pakko kehaista ensivaikutelmaa. materiaali hyvä, sopivan kokoneinen ja suojaa sen minkä pitääkin. Toivottavasti kesto on myös hyvä...4 gen sopii oikein hyvin tähän.
Uusi pukin tuoma padi ei siihen millään sovi, vaikka myyjä niin väittää. Olen kokeillut jo kahta yksilöä, vien toisenkin takaisin. Kakkonenhan on 0,6mm nykyistä ohuempi.
Ei saanut myyjäkään padia tuohon sopimaan. Antoi rahat takaisin, ei ollut tämän lisäksi tarjolla kuin jotain (kova)muovisia. Nyt pitää etsiä (netistä?) joku toimiva fiksu vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Lasse, 4.1.2013 klo 22.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kokemusta: iMac. MacBook Pro. Mac mini. Mac Pro. Time Capsule. Airport Extreme/Express. iPhone. iPad. AppleTV. Apple Watch.
Vihdoin onnistuin tilaamaan. Englannin Amazonista löysin.
Kolmesta, kymmeneen päivään toimitus kun valitsin rahtivapaana.
Tämä tulossa. Siihen sopii minun Applen oma suoja eteen. http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_nos ... +the+iPad+
Mä oon ollut tosi tyytyväinen vihreään Smart Coveriin. Tarkoitus oli hankkia kevyt suoja lähinnä näytön ehjänä pitämiseen ja sellainen löytyi. Reppuun en laittaisi tällaisenaan, mutta siihen tarkoitukseen käy ihan muovipussi.
Ainoa miinus Varimportiin siitä, että lupasivat tuotteesta alennusta kun sen ostaisi samaan aikaan iPadin kanssa mutta eivät sitä lopulta "pystyneet antamaan".
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
Itsellä ollut nyt muutaman kuukauden käytössä Targus Premium Click-In kotelo. http://www.targus.com/uk/product_detail ... u=THD006EU Erittäin tyytyväinen olen ollut. Kotelo on jämäkkä ja Snap On kansi toimii erinomaisesti. Lisäksi plussaa Stylus telineestä, jolloin kynä pysyy aina mukana matkassa