Trollaaja kirjoitti:Mulla kuuluu luurista särinää, kun naputtaa yläkannesta. Normaalia?
Kuuluuko kamerasta kenties?
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Trollaaja kirjoitti:Mulla kuuluu luurista särinää, kun naputtaa yläkannesta. Normaalia?
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
Juu. iPhonelle ominaista myös tässä mallissa.jomppeli kirjoitti:Trollaaja kirjoitti:Mulla kuuluu luurista särinää, kun naputtaa yläkannesta. Normaalia?
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Lue ennenkuin alat siellä tärisemään... Jos joku kysyy jotain, niin eikö siihen voi vastata? Täh..ransom kirjoitti:Miten helvet....ä tää liittyy käyttökokemuksiin? Ja ketä luulet kiinnostavan vaikka olisit takahikiältä luurin tilannut?Kaupunki apina kirjoitti:Tilasin gigantista ja tilausvahvistuksessa oli käsittelypäivä 1.10-12, elikkäs silloin lähtisi postipojan kuljetukseen... toivottavastistrong kirjoitti:http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa ... in-sovitin
Gigantti väittää Lightning- adapterin toimistusajaksi 2-5 vrk ja Applestore ei ole ilmoittanut
ko. tuotteen toimitusaikaa muuten kuin "in October". Onko näitä adaptereita todellisuudessa jo myynnissä.
Itse tilasin tuollaisen Applestoresta pari viikko sitten, mutta toimitusaika on vielä avoin.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa ... in-sovitin
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja StMiquel »
Eipä ole vieläkään saatu aktivoitua, vaikka illaksi viimeistään lupailtiin.OnOff kirjoitti:No eikö tuo ole aika selvää, ettei liittymä ole käytössä vielä.. Paskaa palvelua. Ostin expertiltä, niin vaihtui heti.StMiquel kirjoitti:Tänään ostin TRIO'n elisan liikkeestä mustan iPhone viitosen. Muuten toimii ihan hyvin mutta ei pysty soittamaan. SIM-kortti on paikoillaan.
Puhelu loppuu ennenkö kerkee edes alkaakaan. En saa edes tekstareita vastaanotettua/lähetettyä. Mikä vikana? Ostin sitten samalla elisan liittymän. Eikö sitä liittymää ole vielä aktivoitu vai?
Viesti Kirjoittaja legace »
Mulla sama. Omassa luurissa johtuu ainakin "löysästä" Sleep napista. Ei kuulu mitään, jos naputtaa samalla kun Sleep napissa on sormi päällä.Trollaaja kirjoitti:Mulla kuuluu luurista särinää, kun naputtaa yläkannesta. Normaalia?
Viesti Kirjoittaja Anzelmus »
Viesti Kirjoittaja waiski »
Eli sulla on vitonen käsissä, oletan, koska olet sitä niin kovasti kommentoinut?Kaupunki apina kirjoitti:Lue ennenkuin alat siellä tärisemään... Jos joku kysyy jotain, niin eikö siihen voi vastata? Täh..ransom kirjoitti:Miten helvet....ä tää liittyy käyttökokemuksiin? Ja ketä luulet kiinnostavan vaikka olisit takahikiältä luurin tilannut?Kaupunki apina kirjoitti:Tilasin gigantista ja tilausvahvistuksessa oli käsittelypäivä 1.10-12, elikkäs silloin lähtisi postipojan kuljetukseen... toivottavastistrong kirjoitti:http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa ... in-sovitin
Gigantti väittää Lightning- adapterin toimistusajaksi 2-5 vrk ja Applestore ei ole ilmoittanut
ko. tuotteen toimitusaikaa muuten kuin "in October". Onko näitä adaptereita todellisuudessa jo myynnissä.
Itse tilasin tuollaisen Applestoresta pari viikko sitten, mutta toimitusaika on vielä avoin.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa ... in-sovitin
Ja lukemisen ymmärtäminen olisi ihan kivaa, sillä jos osaat lukea koko tekstin, niin varmaankin huomaat ettei ole kyse mistään päivänkakkaran puhelimen tilauksesta sinne takahikiälle...
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Niin onkin, mitä sitten..?waiski kirjoitti:Eli sulla on vitonen käsissä, oletan, koska olet sitä niin kovasti kommentoinut?Kaupunki apina kirjoitti:Lue ennenkuin alat siellä tärisemään... Jos joku kysyy jotain, niin eikö siihen voi vastata? Täh..ransom kirjoitti:Miten helvet....ä tää liittyy käyttökokemuksiin? Ja ketä luulet kiinnostavan vaikka olisit takahikiältä luurin tilannut?Kaupunki apina kirjoitti:
Tilasin gigantista ja tilausvahvistuksessa oli käsittelypäivä 1.10-12, elikkäs silloin lähtisi postipojan kuljetukseen... toivottavasti
Ja lukemisen ymmärtäminen olisi ihan kivaa, sillä jos osaat lukea koko tekstin, niin varmaankin huomaat ettei ole kyse mistään päivänkakkaran puhelimen tilauksesta sinne takahikiälle...
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja Hösö »
Just omassani hoksasin saman...WhatUpDoe kirjoitti:Juu. iPhonelle ominaista myös tässä mallissa.jomppeli kirjoitti:Trollaaja kirjoitti:Mulla kuuluu luurista särinää, kun naputtaa yläkannesta. Normaalia?
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Ei kannata kiikuttaa. Kameran optiikka siellä heiluu. Normaalia.Hösö kirjoitti:Just omassani hoksasin saman...
Kannattaako kiikuttaa huoltoon vai tyytyä kohtaloon?
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
Juu, esiintyy jokaisessa puhelimessa. Ominaisuus - ei vika.Don MC kirjoitti:Ei kannata kiikuttaa. Kameran optiikka siellä heiluu. Normaalia.Hösö kirjoitti:Just omassani hoksasin saman...
Kannattaako kiikuttaa huoltoon vai tyytyä kohtaloon?
Viesti Kirjoittaja Jago »
Viesti Kirjoittaja 1Toitsu »
Jees, eli tämäkin korjaantui kun käytti luuria DNA:n liikkeessä. Näpyttelivät koneelle taikojaan ja parin tunnin päästä sim-kortin vaihdossa ei ollut ongelmia. Pahoittelivat että olin saanut lukitun vaikka olisi pitänyt tulla avattu kun kerralla maksoin. Ymmärsin että kytkyllä ostaneille tulee luuri lukittuna mutta avaavat jos tajuavat sitä pyytää...? Ihme venkoilua...1Toitsu kirjoitti:On se käynyt kiinni itunesissa jo useamman kerran. Ei tule onnitteluja tms...mmmvuori kirjoitti:Mun DNA:lta ostettu luuri vapautui lukostaan heti kun sen kytkin iTunesiin. Tuli onnitteluviesti ja kaikkea. Koklaappas sitä ensi töiksesi.1Toitsu kirjoitti:iPhone 5 64gb musta. Täysin virheetön Keravan DNA:lta kertamaksulla ja SE ON SIM LUKITTU! Perskules! Soitin asiakaspalveluun ja eivät uskaltaneet sieltä avata koska sitten ei välttämättä saa auki myymälässä. Eli joudun hilautumaan takaisin myymälään ja avauttamaan lukituksen... Soitin tosiaan DNA:n aspaan ja he pitivät minua linjalla 9 minuuttia ja selvittivät asiaa. Paskaa tuuria taas. Ei tietenkään ole itse luurin vika mitenkään.
Viesti Kirjoittaja badderikomu »
Olen huomannut saman! On kyllä todella selkeä ääni soittaessaYksi asia mikä yllätti aika positiivisesti oli merkittävästi parantunut äänenlaatu ihan perinteisissä puheluissa. Sekä mun oma ääni välittyi toiselle osapuolelle paremmin että myös vastaanottavana osapuolena häkellyin siitä miten paljon kirkkaammalta ääni kuulosti. Yleensä hyvissäkin puhelimissa kuuluu edes vähän kohinaa/surinaa silloin kun puhelun molemmat osapuolet ovat hiljaa, mutta tässä ei. Parissa puhelussa piti oikein tarkistaa että onkohan puhelu katkennut kun muutaman sekunnin ajan oli aivan täysi hiljaisuus, mutta ei, tää laite on vaan niin hyvä.
Viesti Kirjoittaja pr0p0 »
Viesti Kirjoittaja 1Toitsu »
pr0p0 kirjoitti:Tyylikäs ja nopea puhelin, akunkesto aivan surkea.
ip4:ssa oli selvästi parempi. Kaksi kerta akkua tyhjäksi vetänyt ja ladattu. Yön aikana tipahtaa 20% ei kestää 24 h normaali käyttöä, mitään ei ole taustalla pyörimassä kuten skype yms. pushit yms sellaiset pois kytketty.
Muilla vastaava?
Viesti Kirjoittaja inf »
Oletko tehnyt esim palautuksen vanhan luurin backupista tälle uudelle iPhone:lle? Useasti tuo on ollut syynä siihen suureen akkukulutukseen aikaisempien mallien kohdalla. Eli kannattaa kokeilla aloittaminen puhtaalta pöydältäpr0p0 kirjoitti:Tyylikäs ja nopea puhelin, akunkesto aivan surkea.
ip4:ssa oli selvästi parempi. Kaksi kerta akkua tyhjäksi vetänyt ja ladattu. Yön aikana tipahtaa 20% ei kestää 24 h normaali käyttöä, mitään ei ole taustalla pyörimassä kuten skype yms. pushit yms sellaiset pois kytketty.
Muilla vastaava?
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Viesti Kirjoittaja aekl »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Onkos tuollainen Koti -napin vaihto kovin haastava prosessi ?aekl kirjoitti: Parasta tässä, että hommasin uuden kun minun iPhone 4:n kotinappi on ruvennut reistaamaan (suurinpiirtein 3 painahdus toimii) ja kuuloke (earpiece) särisee. Eli näköjään vanha veteraani saa kitkuttaa pari viikkoa vielä lisää. Laitoin kyllä ebaysta varaosaa tilaukseen. Pitäähän tämä vielä kuntoon harsia jälkipolvien käyttöön ;-)
Viesti Kirjoittaja pr0p0 »
kyllä puhtaalta pöydältä aloitin.inf kirjoitti:Oletko tehnyt esim palautuksen vanhan luurin backupista tälle uudelle iPhone:lle? Useasti tuo on ollut syynä siihen suureen akkukulutukseen aikaisempien mallien kohdalla. Eli kannattaa kokeilla aloittaminen puhtaalta pöydältäpr0p0 kirjoitti:Tyylikäs ja nopea puhelin, akunkesto aivan surkea.
Muilla vastaava?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”