Samanlainen viesti tuli mullekin kun laitoin kommenttia siasta. Toivottavasti tulee uusi juttu...JMS kirjoitti:Oikeesti, ei voi olla totta, tää on jo kaiken huippu, otan osaa!Sablet kirjoitti:Ei se sit ollukaan joku saakutti mokula sielt tuli mitä ei oo koskaan tilatukkaanE220 kirjoitti:Millon tilasit minkä?Sablet kirjoitti:Tänään sitten se tuli kirje kotiin että voit hake luurisi. No sitten kun lähin hakemaan niin ei postin koneet toimi jotein ei voi antaa mitään postia sieltäJa nyt pitäisi kiltisti istua kotona ja odottaa et postin koneet tulee kuntoon
Aspaankin soitin maanantaina ja kyselin luurin perään sieltä ne samat lorut silloin tuli ja lupasi lähettää text kun saa seurantakoodin ei ne sit oo mitään lähettänyt ja luuri olikin jo tullut eilen postiin
PITKÄ MIINUS soneralle kaikesta touhusta.
Nyt ottaa päähän
![]()
![]()
Viime viikolla otin Iltalehteen yhteyttä, koska siellä oli Sonera myönteinen juttu iPhonesta. Toimittaja vastasi ja kiitti viestistä ja linkistä (laitoin tämän keskustelun), joten nähtäväksi jää, tulisiko uusi juttu lehteen. Kyllä tälläiset tapaukset pitäisi saada esille, niin Surina EHKÄ voisi alkaa parantamaan palveluaan.
iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja Lars123 »
-
Viesti Kirjoittaja puerco »
Kävin jo postissa kärvistelemässä ohi kulkiessa, 17:00 pitäs olla siellä noudettavissa, varmaan tiiliskivi, muistikortti, mokkula tai joku aivan muu kuin iPhonepuerco kirjoitti:Ihan mahdotonta. Nyt seurannalla näkee että paketti on TAMPEREELLA jakelukeskuksessa.puerco kirjoitti: Tilattu 6.8.09 - Valkoinen 32Gb - Sonera.fi verkkokaupasta. Ja 22.9.2009 rekisteröitynyt seurantanumero, jolla ei tosin vielä näy mitään.![]()
Eli ole pitkä matka enää.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
( Macbook Pro 13"M1 )
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Miksiköhän ei? Mulla tosiaan luuri jo omassa postissa odottelemassa ja käsittääkseni joku 30.7. tilannutkin on jo koodia saanut...apollox kirjoitti:Eipä ole oma 20.7 verkkokaupasta tilattu m32 tullut. Ei ollut maanantaina asiakaspalvelussa antaa seurantakoodiakaan.
Mutta toisaalta, ma-aamupäivällä oli mullekin vastaus se, ettei koodia ole, eikä tiedä, koska tulee. Sitten olin offlinena koko iltapäivän ja illalla myöhään tulin tähän ketjuun hämmästyäkseni koodin saaneiden määrän räjähdyksestä iltapäivän aikana. Tiistai-aamuna sain sitten minäkin jo koodin, jonka mukaan maanantaina oli jo lähtenyt phone liikkeelle...
Eli soittoa aspaan vaan!
-
Viesti Kirjoittaja axera »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Hienosti toimii tuo pulju.. Hauskaa muuten, et en itse tuota pysty perumaan vaan peruminen tapahtuu jättämällä laite postiin... uskomatonta..
-
Viesti Kirjoittaja Jantan »
Applethief kirjoitti:Saiskohan tähän mäkkiin usb-verenpainemittarin...Psaikke kirjoitti:Jantan kirjoitti:Rahaa ja aikaa on palanut kaikilta osapuolilta turhaan, puhumattakaan v****tuksen määrästä...
THERE IS AN APP FOR THAT
Kun vain sais sen puhelimen
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »

24.7 tilattua ja tänään 23.9 haettu postista. (postin paketti oli muuten sen näkönen et katoin onkohan tuol nyt jotain viel ehjänäkin, mut vähä oli vaan muovi revenny tuon paketin päältä onneks

-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Nonni!mmmvuori kirjoitti:Jaahas, ja seurantakoodia pukkaa. Tunti sitten rekisteröity Itellalla.mmmvuori kirjoitti:Oma V32 tilattu Soneran verkkokaupasta 31.7.2009, eilen ei ainakaan ollut aspalla antaa seurantakoodia. Ehkä tänään?pikkukarhu kirjoitti:Kertokaa viisaammat miten V32Gb:n toimitukset etenee? Missä mennään?
Eilen Soneran aspan täti korjasi takuuasiaa, lähetteessä on päivämäärä mistä takuu alkaa. Ei antanut vieläkään minulle omaa jonotusnumeroa. MUR! Liekö pitää alkaa soittelemaan expertille... Lähin on noin 60 km päässä. MUR!
Kiva juttu!
Sörkasta noudettavissa nyt. Harmi vaan, että olin laittanut toimitusosoitteeksi aivan toisen paikkakunnan, kuitenkin lähettivät laskutusosoitteeseen. Että semmosta.
Onko tuo paketti jotenkin kirjattu, eli tarviik omun hakea se henkilökohtaisesti? Toimiiko valtakirja tms.?
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Itseltä vaadittiin allekirjoitus ja htunnuksen loppuosammmvuori kirjoitti:Nonni!mmmvuori kirjoitti:Jaahas, ja seurantakoodia pukkaa. Tunti sitten rekisteröity Itellalla.mmmvuori kirjoitti:Oma V32 tilattu Soneran verkkokaupasta 31.7.2009, eilen ei ainakaan ollut aspalla antaa seurantakoodia. Ehkä tänään?pikkukarhu kirjoitti:Kertokaa viisaammat miten V32Gb:n toimitukset etenee? Missä mennään?
Eilen Soneran aspan täti korjasi takuuasiaa, lähetteessä on päivämäärä mistä takuu alkaa. Ei antanut vieläkään minulle omaa jonotusnumeroa. MUR! Liekö pitää alkaa soittelemaan expertille... Lähin on noin 60 km päässä. MUR!
Kiva juttu!
Sörkasta noudettavissa nyt. Harmi vaan, että olin laittanut toimitusosoitteeksi aivan toisen paikkakunnan, kuitenkin lähettivät laskutusosoitteeseen. Että semmosta.
Onko tuo paketti jotenkin kirjattu, eli tarviik omun hakea se henkilökohtaisesti? Toimiiko valtakirja tms.?
-
Viesti Kirjoittaja Puhvelisoturi »
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »
No voehan v... minäkin elättelin tätä toivoa (tilannut 10.9) koska nyt on tuntunut siltä, että ainakin tätä foorumia seuratessa, niitä puhelimia olisi nyt alkanut tulla vähän tiuhempaan tahtiin. (mikäli kestää jouluun, niin hevlettikin jäätyy ennen kuin palaan soneralle)Lars123 kirjoitti:Äh, itse elin siinä toivossa että suurin tilausryntäys oli puhelimen lanseerauksen alussa, eli että elokuun ja syyskuun toimituspvm. vierisivät eteenpäin nopeammin vaikka puhelimia tulisikin maahan suunnilleen samaan tahtiin aiemmin...elem3nt kirjoitti:Ehkä pikkujouluks, jos oot kilttinäJetMet kirjoitti:Olen tilannut Soneran verkkokaupasta mustan 16 gigaisen 23.8, noin kaksi viikkoa sitten lupailivat puhelimen parissa viikossa mutta mikä mahtaa olla tilanne? meneeköhän Jouluun astiSyyskuun puolella tilanneet saavat sitten varmaan odotella jouluun saakka.. Näin varoiteltiin pahimmassa tapauksessa aspasta eilen. Itse kuulun niihin (soneran verkkokauppa 4.9). On kuulema elokuun ja syyskuun aikana tullut aivan järjetön määrä tilauksia eikä puhelimia tipu suomeen kuin pieniä eriä satunnaisesti. Olen tosin jonotuslistan kärjessä parissakin muussa liikkeessä joten ehkä saan sitä kautta nopeammin, toivottavasti..
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »

-
Viesti Kirjoittaja Dossi »
Tänään aspassa sanottiin, että näyttäisi menevän ainakin lokakuun loppuun. No maksellaan odotellessa puhelinta ja liittymän palveluista, joita nykyisellä puhelimella (väliaikaisella mopo-nokialla) ei voi edes käyttääjomppeli kirjoitti:se on kaikille luvattu toimitus aika tällä hetkellä. voi hyvinki muuttua loka/marraskuu vaihteeseen. mut senpä näkee sit lokakuussaDossi kirjoitti:Tilasin tänään monien mutkien kautta aspasta 3G S 32G, mustan. Luvattiin syyskuun loppuun/lokakuun alkuun. Näinköhän tapahtuu? Jäi kyllä harvinaisen epävarma olo koko prosessista...

-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Viesti Kirjoittaja EL5 »
-
sekin on mahdollista. jos kaikilla ruotissa on jo saatu toi luuriEL5 kirjoitti:Tai sitten Apple toimittaa Teliasoneralle ja niita paatyy era silloin talloin jakeluun soneran asiakkaille?

-
Viesti Kirjoittaja jmkuisma »
taidan sittenki mennä hakemaan sen
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
tilattu alun perin 21.7 soneran verkkokaupasta....
-
Viesti Kirjoittaja baelnorn »

En tiedä onko alla olevaa linkkiä jo tarjottu, mutta ainakin mä aion laittaa valituksen eteenpäin. 15€/vko korvausta kuulostaa paremmalta kuin ei mitään.

http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/06b ... 07fc3.aspx
M32 tilattu 31.7 (soittivat Soneralta ja kysyivät haluanko uuden puhelimen)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
mitä sitä enää korvauksia hakeen kerta luuri tulossa? tai ymmärsinkö sun hiukan sekaavan viestin väärin?baelnorn kirjoitti:Kohta 8 viikkoa odotettu, nyt alkaa menemään hermot!!![]()
En tiedä onko alla olevaa linkkiä jo tarjottu, mutta ainakin mä aion laittaa valituksen eteenpäin. 15€/vko korvausta kuulostaa paremmalta kuin ei mitään.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Mighty_M »
-
Viesti Kirjoittaja baelnorn »
Siis korvauksia voi mun käsittääkseni hakea jos luuri ei tule luvatussa ajassa. Vai olenko väärässä?jomppeli kirjoitti:mitä sitä enää korvauksia hakeen kerta luuri tulossa? tai ymmärsinkö sun hiukan sekaavan viestin väärin?baelnorn kirjoitti:Kohta 8 viikkoa odotettu, nyt alkaa menemään hermot!!![]()
En tiedä onko alla olevaa linkkiä jo tarjottu, mutta ainakin mä aion laittaa valituksen eteenpäin. 15€/vko korvausta kuulostaa paremmalta kuin ei mitään.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Applethief »
-
nii mut tääkin pykälä on olemassa ja kaikkihan me tiedämme että applehan se loppu päässä on hidas.baelnorn kirjoitti:Siis korvauksia voi mun käsittääkseni hakea jos luuri ei tule luvatussa ajassa. Vai olenko väärässä?jomppeli kirjoitti:mitä sitä enää korvauksia hakeen kerta luuri tulossa? tai ymmärsinkö sun hiukan sekaavan viestin väärin?baelnorn kirjoitti:Kohta 8 viikkoa odotettu, nyt alkaa menemään hermot!!![]()
Oikeutta korvaukseen ei ole, jos operaattori osoittaa viivästyksen johtuvan sen ulkopuolisesta ylitsepääsemättömästä esteestä
-
Viesti Kirjoittaja puerco »

( Macbook Pro 13"M1 )
-
Viesti Kirjoittaja dnordell »
Iphone 3GS M32 (tilattu 21.8)
-
Viesti Kirjoittaja lagala »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka