Minun kapula oikolukee suomea ja englantia sitä mukaa kun kirjottaa.Trevel kirjoitti:Saako suomalaiseen puhelimeen englannin oikolukua?
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja teidon »
-
Viesti Kirjoittaja phiidii »
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
-
Viesti Kirjoittaja phiidii »
McPekkis kirjoitti:Voi, mutta jokaisessa puhelimessa on itsenäinen IMEI-tunnus, joka voidaan operaattorin toimesta lukita.
Heh, näinhän se olikin. Tästä olen itsekin aikaisemmin keskustellut. Lyhyt on ihmisen muisti, laitetaan kesäflunssan piikkiin.

-
Viesti Kirjoittaja ppowned »
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Jos sulla on mäkki, nii se on alt + restore.ppowned kirjoitti:mistä johtuu kun yritän palauttaa iphonea painamalla shift ja mouse1, niin ei tule mistä itse voi valita palautuksen. se rupeaa itse palauttamaan automaattisesti. kiitos vastauksesta etukäteen(jos edes ymmärsitte kysymystä)
Ja jos ei toimi, niin sulje iTunes, lataa se .ipsw tiedosto, tupla-klikkaa siitä .ipsw tiedostosta ja koita iTunesin pitäisi avautua. Koita nyt sitä shift restorea.
Jos ei tuokaan toimi, niin saanen kysyä mikä käyttis on kyseessä?
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Paina alt ja se nappi, älä shift.ppowned kirjoitti:mistä johtuu kun yritän palauttaa iphonea painamalla shift ja mouse1, niin ei tule mistä itse voi valita palautuksen. se rupeaa itse palauttamaan automaattisesti. kiitos vastauksesta etukäteen(jos edes ymmärsitte kysymystä)
Myohassa

— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
joo vistaa mä käytänlegace kirjoitti:Jos sulla on mäkki, nii se on alt + restore.ppowned kirjoitti:mistä johtuu kun yritän palauttaa iphonea painamalla shift ja mouse1, niin ei tule mistä itse voi valita palautuksen. se rupeaa itse palauttamaan automaattisesti. kiitos vastauksesta etukäteen(jos edes ymmärsitte kysymystä)
Ja jos ei toimi, niin sulje iTunes, lataa se .ipsw tiedosto, tupla-klikkaa siitä .ipsw tiedostosta ja koita iTunesin pitäisi avautua. Koita nyt sitä shift restorea.
-
ja mikä .ipsw tiedosto pitäis ladata, auttakaa tietämätöntä. netissä sanottiin et pc:llä pitää painaa shift+mouse1, mut ei toimi. ;(ppowned kirjoitti:joo vistaa mä käytänlegace kirjoitti:Jos sulla on mäkki, nii se on alt + restore.ppowned kirjoitti:mistä johtuu kun yritän palauttaa iphonea painamalla shift ja mouse1, niin ei tule mistä itse voi valita palautuksen. se rupeaa itse palauttamaan automaattisesti. kiitos vastauksesta etukäteen(jos edes ymmärsitte kysymystä)
-
Koita right-klikata Program Files/iTunes/iTunes.exe ja valitse Run as Administrator. Kokeile sitten tuota Shift+mouse1 uudestaan.ppowned kirjoitti:ja mikä .ipsw tiedosto pitäis ladata, auttakaa tietämätöntä. netissä sanottiin et pc:llä pitää painaa shift+mouse1, mut ei toimi. ;(
Jos ei muuta, niin tee tosiella koneella.
-
Viesti Kirjoittaja miimoi »

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Laitat luurin kiinni koneeseen, ja sitten laitat sieltä iphonen ruudusta Ohjelmat -välilehdeltä synkkauksen päällle.miimoi kirjoitti:Eri tyhmä kyssäriEli ku tuolta itunes storesta lataa pelejä ym. Ni miten ne saa siirrettyä puhelimeen. Ne kyl näkyy tuolla ohjelmissa mut niitä ei pysty sieltä mitenkään valitsemaan tai mitään. No kukaan ei varmaan taas ymmärrä mitä yritän selittää
-
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Lisää se osoite sinne gmail-tilin asetuksiin siinä iphonen mail.app:ssa. Osoitteet eroitellaan pilkulla.oh6jih kirjoitti:Sähköpostista kysymys.. Mulla on gmailin osoite käytössä jonne forwardoidaan postit toisesta osoitteesta ja haluaisin lähettäjän osoitteena näkyvän tuon toisen osoitteen sen gmailin sijaan, miten tämä onnistuu? Noksussa käytin sitä gmailin omaa appsia ja sehän tekee niinkuin gmailin asetuksissa on käsketty tehdä, mutta kun tuossa iphonessa näyttäis tuo oma sähköpostiohjelma toimivan kohtuu näppärästi niin käyttäisin ehkä mieluummin sitä.
-
Hmm... Itse mail-ohjelmassa en löydä mitään paikkaa mihin voisin osoitteita lykätä, settings -> mail -> gmail account information osion address-kenttään en saa mistään lyötyä pilkkua... ekaa kertaa tälläinen vehje kädessä joten olen hiukan ulkona...inf kirjoitti:Lisää se osoite sinne gmail-tilin asetuksiin siinä iphonen mail.app:ssa. Osoitteet eroitellaan pilkulla.oh6jih kirjoitti:Sähköpostista kysymys.. Mulla on gmailin osoite käytössä jonne forwardoidaan postit toisesta osoitteesta ja haluaisin lähettäjän osoitteena näkyvän tuon toisen osoitteen sen gmailin sijaan, miten tämä onnistuu? Noksussa käytin sitä gmailin omaa appsia ja sehän tekee niinkuin gmailin asetuksissa on käsketty tehdä, mutta kun tuossa iphonessa näyttäis tuo oma sähköpostiohjelma toimivan kohtuu näppärästi niin käyttäisin ehkä mieluummin sitä.
-
Käytä sitä GMailin omaa nettisovellusta Safarin kautta. Toimii erinomaisestioh6jih kirjoitti:Hmm... Itse mail-ohjelmassa en löydä mitään paikkaa mihin voisin osoitteita lykätä, settings -> mail -> gmail account information osion address-kenttään en saa mistään lyötyä pilkkua... ekaa kertaa tälläinen vehje kädessä joten olen hiukan ulkona...

-
Viesti Kirjoittaja Tomps »
Yritin siirtää valokuvia eräästä windows koneesta omaan Macbook:iin.
Käytin i phonea "muistitikkuna" windows koneessa, eli kopioin kuvat i phoneen.
Nyt en sitten löydä niitä kuvia suoraan i phonesta enkä myöskään macbookin kautta.
Mahtaakohan niitä jostain löytyä?
Vai onkohan tälläinen siirto ollenkaan mahdollista käyttäen i phonea siirrettävänä kovalevynä?
Toivottavasti joku osaisi auttaa.
Ei ole muistitikkuja käytettävissä ja kuvia on kuitenkin sen verran paljon, ettei cd levyjen kanssa viitsisi pulailla...
Tommi
2.1GHz. 1Gt 667 MHz. 120 Gt
I phone 3g 16GB
-
KVG eli http://email.about.com/od/iphonemailtip ... tiaddr.htmoh6jih kirjoitti:Hmm... Itse mail-ohjelmassa en löydä mitään paikkaa mihin voisin osoitteita lykätä, settings -> mail -> gmail account information osion address-kenttään en saa mistään lyötyä pilkkua... ekaa kertaa tälläinen vehje kädessä joten olen hiukan ulkona...inf kirjoitti:Lisää se osoite sinne gmail-tilin asetuksiin siinä iphonen mail.app:ssa. Osoitteet eroitellaan pilkulla.oh6jih kirjoitti:Sähköpostista kysymys.. Mulla on gmailin osoite käytössä jonne forwardoidaan postit toisesta osoitteesta ja haluaisin lähettäjän osoitteena näkyvän tuon toisen osoitteen sen gmailin sijaan, miten tämä onnistuu? Noksussa käytin sitä gmailin omaa appsia ja sehän tekee niinkuin gmailin asetuksissa on käsketty tehdä, mutta kun tuossa iphonessa näyttäis tuo oma sähköpostiohjelma toimivan kohtuu näppärästi niin käyttäisin ehkä mieluummin sitä.
-
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei pysty eioh6jih kirjoitti:Vielä yksi tyhmä kysymys kalenterista.... Eikö tuossa ole mahdollisuutta hakea jotain tiettyä päivää tulevaisuudesta muuten kuin selaamalla kalenteria kuukausi kerrallaan eteenpäin? Nyt kun pitää tehdä merkintöjä jonnekin 2010 elokuulle niin sitä joutuu hetken aikaa hieromaan että se löytyy sieltä... Search hakee vain merkintöjä eikä sitä päivämäärää auta siihen kenttään laittaa..
-
Viesti Kirjoittaja projector »
macille on sellainen ohjelma kuin DiskAid (maksullinen) tällä mielestä saa ronkittua kuvat ihan ilman jailbreikkia. Eli lataa toi ohjelma luuri kii koneseen ja sen pitäisi se tunnistaa, tämän jälkeen pääset selaileen luurin sisäisiä kansioita.Tomps kirjoitti:Hei vaan kaikille i phone tietäjille,
Yritin siirtää valokuvia eräästä windows koneesta omaan Macbook:iin.
Käytin i phonea "muistitikkuna" windows koneessa, eli kopioin kuvat i phoneen.
Nyt en sitten löydä niitä kuvia suoraan i phonesta enkä myöskään macbookin kautta.
Mahtaakohan niitä jostain löytyä?
Vai onkohan tälläinen siirto ollenkaan mahdollista käyttäen i phonea siirrettävänä kovalevynä?
Toivottavasti joku osaisi auttaa.
Ei ole muistitikkuja käytettävissä ja kuvia on kuitenkin sen verran paljon, ettei cd levyjen kanssa viitsisi pulailla...
Tommi
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Sim-kortti kannattaa jo varmaankin laittaa paikoilleen. Vielä pitäisi syyskuun 14 päivään asti odotella että numero siirtyy vanhasta saunalahden liittymästä

Meinaan vain että kun tuo liittymä jos ei ole vielä käytössä niin saako puhelimen aktivoitua?
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kyllä sen pitäisi onnistua. Miksi noin myöhään? Oletko soitellut aspaan saisko muutettua?Machist kirjoitti:Voiko tuon iPhonen iskeä jo nyt koneeseen kiinni ja käyttää jotakin ominaisuutta vaikka liittymä ei vielä ole auki?
Sim-kortti kannattaa jo varmaankin laittaa paikoilleen. Vielä pitäisi syyskuun 14 päivään asti odotella että numero siirtyy vanhasta saunalahden liittymästä![]()
Meinaan vain että kun tuo liittymä jos ei ole vielä käytössä niin saako puhelimen aktivoitua?
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Ok.. kokeillaanTege kirjoitti:Kyllä sen pitäisi onnistua. Miksi noin myöhään? Oletko soitellut aspaan saisko muutettua?Machist kirjoitti:Voiko tuon iPhonen iskeä jo nyt koneeseen kiinni ja käyttää jotakin ominaisuutta vaikka liittymä ei vielä ole auki?
Sim-kortti kannattaa jo varmaankin laittaa paikoilleen. Vielä pitäisi syyskuun 14 päivään asti odotella että numero siirtyy vanhasta saunalahden liittymästä![]()

Siksi noin myöhään kun 12 päivä loppuu saunalahden soppari. Laittoivat sitten 14 päivä maanantaille sen siirron.
EDIT:
Läks pelaamaan ja päivitystä lataa juuri

Mitenkäs tuo kalenteri homma toimii kun iCal on minun koneella kytketty googlen kalenteriin?
En vielä uskaltanut synkata mitään tietoja..
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka