firefox77 kirjoitti:
Olenkohan ymmärtänyt tämän ongelman nyt oikein? Itse käytän PC:tä ja windowsia ja kun haluan siirtää musiikkia (mikä mulla on koneella omissa kansioissaan mp3:sina) niin avaan vaan iTunesin ja yhdistän iPhonen koneeseen. Ja kun iTunes on tunnistanut luurini niin "raahaan" vaan musiikkini suoraan näistä omista kansioista tuonne iTunesissa olevaan luurini musiikki hakemistoon. Ja se on siinä, ei muuta. Ei mulla ole kuin ihan murto osa tuosta musiikista mitä mulla on luurissa niin tuola iTunesin Kirjaston musiikki osiossa. Näin olen aina tehnyt ja hyvin toimii.
jep, mulla mäkki ja näin teen.
eli itunesissa päälle "manually manage music and videos".
sitte vaan vasemmassa palkissa playlistit drag+drop -tyylillä puhelimeen, kuten myös ihan suoraan finderistä/explorerista musatiedostot.
zuki kirjoitti:Hmmm, tänään sain 3 G S luurin. Valikosta puuttuu appstore sovellus kokonaan? Pitääkö simmin olla toiminnassa, jotta tuo appstore toimii/ näkyy?
Ei tarvii olla simmin toiminnassa, mulla ainakin on näkyy AppStore ihan hyvin. Kannattaa kokeilla laittaa palautuksesta siten, että unohtaa kaikki ohjelmien järjestykset. Reset Home Screenlayout ainakin englanniksi. Se voisi ehkä auttaa asiaan.
Mulla on Buuf2-teema ja nyt olis yks kysymys. Enkö voi vaihtaa taustakuvaa (lukitustilaan/sprinboardiin)? Yritin kameran rullasta asettaa taustakuvaa, kyllä se sen valitsee mutta ei vaihda mihinkään. Käytössä on winterboard.
Toinen kysymys on että eikö safarilla pysty selaamaan sivulla olevia pieniä vierityspalkkeja? Esimerkkinä vaikkapa Jaakon blogikirja. http://www.jaajo.fi/index.php?sivu=blogi2
miten keskellä olevaa blogikirjaa pystyy vierittämään alaspäin?
Pistän tämän nyt tänne kun en uutta ketjuakaan viitsi aloittaa eli onko iPhone 2Gssä jonkinlainen asetus tai ohjelma jolla pystyt estämään puhelimen pääsyn nettiin esim tarkastamaan sähköposteja.Ajattelin että käyttäisin 100% wlania koska en omista datapakettia enkä ilahdu jos postista tipahtaa jättilasku.:F
mul on jailbreikattu ja unlockattu 3gs..wifi toimii hyvin mutta kun yritän muuten mennä nettiin niin lukee "matkapuhelinverkkoa ei voitu aktivoida: et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua" ja liittymä on dna ja muissa puhelimissa toimii..
kaBu kirjoitti:mul on jailbreikattu ja unlockattu 3gs..wifi toimii hyvin mutta kun yritän muuten mennä nettiin niin lukee "matkapuhelinverkkoa ei voitu aktivoida: et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua" ja liittymä on dna ja muissa puhelimissa toimii..
soitappa dna:n aspaan ja pyydä niitä laittamaan sen päälle ja pois. Kai sulla ajettu siihen oikeet asetukset, kts. yst. ketju jossa o puhetta noista muiden liittymien kommervenkeistä?
Mulla oli tossa vuoden käytössä tollanen iphone 3g ja se sitten tuossa kesän alussa varastettiin todennäköisesti taskusta kaupungissa ollessani!
Nyt haluan uuden iphonen enkä todellakaan jaksa alkaa jonottamaan 3gS:ää kun nuo jonot on jotain ihan hirveetä!
Päädyin siihen ratkaisuun, että ostan uuden samanlaisen 8gigaisen 3g:n. Kysymykseni siis on, että onko tuossa 3.0 softassa noita samoja hyödyllisiä uusia ominaisuuksia mitä 3gS:tä löytyy?
esim. viestien kirjoitus vaakatasossa yms yms...
Mulla oli tossa vuoden käytössä tollanen iphone 3g ja se sitten tuossa kesän alussa varastettiin todennäköisesti taskusta kaupungissa ollessani!
Nyt haluan uuden iphonen enkä todellakaan jaksa alkaa jonottamaan 3gS:ää kun nuo jonot on jotain ihan hirveetä!
Päädyin siihen ratkaisuun, että ostan uuden samanlaisen 8gigaisen 3g:n. Kysymykseni siis on, että onko tuossa 3.0 softassa noita samoja hyödyllisiä uusia ominaisuuksia mitä 3gS:tä löytyy?
esim. viestien kirjoitus vaakatasossa yms yms...
-Nico
Suurin osa on. Ainoastaan uuteen rautaan sidotut (esim kompassia käyttävät) puuttuvat.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Miten nykyään pakotetaan softa sulkeutumaan, kun pitkä home-painallus vain avaa puheohjauksen?
ps. On muuten uskomattoman hyvä tuo puheohjaus. Vain kun muistaa puhua englanninkieliset artistit finglanniksi, niin toimii erinomaisesti. "Toista Inkrid Mikhaelson" Ainoastaan omien sukulaisten kohdalla vähän tuottaa ongelmaa, kun kaikilla luonnollisesti sama sukunimi ja etunimistä osa kohtuullisen saman kuuloisia
TheKraken kirjoitti:Miten nykyään pakotetaan softa sulkeutumaan, kun pitkä home-painallus vain avaa puheohjauksen?
ps. On muuten uskomattoman hyvä tuo puheohjaus. Vain kun muistaa puhua englanninkieliset artistit finglanniksi, niin toimii erinomaisesti. "Toista Inkrid Mikhaelson" Ainoastaan omien sukulaisten kohdalla vähän tuottaa ongelmaa, kun kaikilla luonnollisesti sama sukunimi ja etunimistä osa kohtuullisen saman kuuloisia