jarpee kirjoitti:Olen kyllä kohtuu pettynyt tuohon selaimeen.Oletin,että kineettinen scrollaus toimii myös nettiä käytettäessä ja full screen on ihan perus settiä.Ja sitten on aika ihmeellistä,että kun sivu on ladannut loppuun ei se siltikään käytännössä toimi,Jos vetää nopeasti alas niin se aukee pikku hiljaa.Saako tuota scrollausta/eri selainta toimimaan tähän iluuriin?Vai onko tuota scrollausta edes tulossa?
Joo,kai mä sekoilen omiani.On tottunut vaan käyttämään noita huippu noksuja niin on ihan kaffella!Eiköhän tämä tästä kun rupee vaan opiskelemaan tämän safarin käyttöä.
rosaio kirjoitti:Miten saan lähtevän sähköpostin toimimaan? .....
Onko DNA:n postipalvelin niin ronkeli, että lähettäjäksi kelpaa vain dna:n omat mailiosoitteet? Saunalahden palvelimen taas ei kuulukaan toimia muiden verkossa, kuten ei muidenkaan operaattorien palvelimien.
Jos näin, niin tuo Gmailin virittäminen on varsin fiksu idea. Mailit lähtee salatusti ja voit Gmailin asetuksista rukata ne mailiosoitteet, joista viestejä voi lähettää, eli täten vastaanottajalle näkyy se sinun originaaliosoite, vaikka viesti Gmailin kautta kiertääkin. Headeria ronkkimalla kyllä näkee, että se gmailin kautta on kulkenut, mutta tuskinpa tästä kellekään ongelmia koituu.
Minä olen tuon hyväksi havainnut. Toimii erittäin hyvin.
Tuntuu olevan ronkeli. Selvisi se minullekin ettei Saunalahti toimi eikä kuulukkaan toimia.
Täytyy tutustua tuohon Gmailiin.
Miten saisi Cycoderilla kuvatut videot koneelle? Entä miten saisi helpoiten mp3 tiedoston soittoääneksi? Minulla on siis biisi koneella jonka laittaisin soittoääneksi Biisiä ei tarvitse leikellä tai muuta ellei ole pakko. Minulla on iphone 2g mutta taitaa hommat toimia 100% samalla tavalla kuin 3g:n kanssa.
CoB kirjoitti:Miten saisi Cycoderilla kuvatut videot koneelle? Entä miten saisi helpoiten mp3 tiedoston soittoääneksi? Minulla on siis biisi koneella jonka laittaisin soittoääneksi Biisiä ei tarvitse leikellä tai muuta ellei ole pakko. Minulla on iphone 2g mutta taitaa hommat toimia 100% samalla tavalla kuin 3g:n kanssa.
CoB kirjoitti:Miten saisi Cycoderilla kuvatut videot koneelle? Entä miten saisi helpoiten mp3 tiedoston soittoääneksi? Minulla on siis biisi koneella jonka laittaisin soittoääneksi Biisiä ei tarvitse leikellä tai muuta ellei ole pakko. Minulla on iphone 2g mutta taitaa hommat toimia 100% samalla tavalla kuin 3g:n kanssa.
heh olitpas hauska. Sinut pitäisi varmaan vuoden hauskimmaksi käyttäjäksi valita -.- Miten vastauksestasi selvisi tuo cycoder juttu? Entä miten tuo soittoääni juttu? linkistäsi löytyi lisää linkkejä ja se ei helpottanut minua hevon maanalainen paikka.
Tarvitsisin helpot ja yksin kertaiset ohjeet oikeastaan noihin molempiin. Eikö tuohon mp3 soittoääneksi juttuun ole mitään yksin kertaista tapaa vai onko pakko latailla kaikenmaailman ohjelmia ja niillä laittaa se oikeaan muotoon jne?
CoB kirjoitti:Eikö tuohon mp3 soittoääneksi juttuun ole mitään yksin kertaista tapaa vai onko pakko latailla kaikenmaailman ohjelmia ja niillä laittaa se oikeaan muotoon jne?
Mitään ei tarvitse latailla, ihan iTunes (tai vaikkapa Garageband) riittää. Tämä selviää kyllä niiden linkkien takaa, joita tuo yllä mainitun google-linkin takaa löytyy.
Mistä haette taustakuvanne laitteisiinne? Itse selaillut jo monia sivuja, muttei mitään mieluisaa löydy, väripatterneja/settejä, abstrakteja kuvia (viivoja, linjoja ja eri värejä jne.) sekä naisten hillittyjä kuvia tai peleihin/elokuviin liittyviä "art" ("piirrettyjä") tai oikeita kuvia olisi mm. kiva nähdä ja reso sais mielellään olla se 320x480 niin ei tarvis ite niitä säädellä.
Kuten sanoin niin muutamat sivut jo selailin nopeesti googlella katsellen, mutta ainakaan ensimmäiset sivut mitä tiirailin, ei olleet kovin hyviä tai sisältö oli vääränlaista. Pahahan sitä teille sanoa mitä haen, mutta heitelkää jotain mielestänne hyviä.
Rutku kirjoitti:Mistä haette taustakuvanne laitteisiinne? Itse selaillut jo monia sivuja, muttei mitään mieluisaa löydy, väripatterneja/settejä, abstrakteja kuvia (viivoja, linjoja ja eri värejä jne.) sekä naisten hillittyjä kuvia tai peleihin/elokuviin liittyviä "art" ("piirrettyjä") tai oikeita kuvia olisi mm. kiva nähdä ja reso sais mielellään olla se 320x480 niin ei tarvis ite niitä säädellä.
Kuten sanoin niin muutamat sivut jo selailin nopeesti googlella katsellen, mutta ainakaan ensimmäiset sivut mitä tiirailin, ei olleet kovin hyviä tai sisältö oli vääränlaista. Pahahan sitä teille sanoa mitä haen, mutta heitelkää jotain mielestänne hyviä.
Esimerkiksi InterfaceLIFTistä löytyy suoraan iPhonelle.
Mistä saisi lisää noita soittoääniä tuohon kapistukseen? AppStoressa on jotain kökköjä ohjelmia ja ilmeisesti muutama maksullinenkin, mutta
en nyt lähtökohtaisesti ajatellut ensimmäiseksi maksaa niistä mitään...Vinkkejä?
Santate kirjoitti:Mistä saisi lisää noita soittoääniä tuohon kapistukseen? AppStoressa on jotain kökköjä ohjelmia ja ilmeisesti muutama maksullinenkin, mutta
en nyt lähtökohtaisesti ajatellut ensimmäiseksi maksaa niistä mitään...Vinkkejä?
www.macmost.com -sivuilla on joitain kymmeniä soittoääniä joita voi ladata yksitellen tai koko läjä podcastinä.
ovi kirjoitti:Saako tässä jotenkin näkyviin monta merkkiä tekstarissa on ku sitä kirjottaa (ala Nokia)? Tosi surkeaa ettei näy defaulttina, kuitenkin aika perustoiminto..
Ei saa.
Ahaa. Olisiko jotain tapaa/ohjelmaa jolla tämän perustoiminnon saisi saumattomasti integroitua puhelimeen? En mielellään lähtisi jailbreakkaamaan ainakaan ennen 3.1:stä jos sieltä vaikka tulisi juurikin tämä toiminto. Aivan käsittämätöntä ettei tuota vielä löydy..
ovi kirjoitti:Saako tässä jotenkin näkyviin monta merkkiä tekstarissa on ku sitä kirjottaa (ala Nokia)? Tosi surkeaa ettei näy defaulttina, kuitenkin aika perustoiminto..
Ei saa.
Ahaa. Olisiko jotain tapaa/ohjelmaa jolla tämän perustoiminnon saisi saumattomasti integroitua puhelimeen? En mielellään lähtisi jailbreakkaamaan ainakaan ennen 3.1:stä jos sieltä vaikka tulisi juurikin tämä toiminto. Aivan käsittämätöntä ettei tuota vielä löydy..
Ei saa. Ilman sitä Jailbreakkia.
En usko, että on Applen prioriteettilistan kärkisijoilla, jos on siellä lainkaan. Enpä ole itse kertaakaan moista kaivannut.
Ei saa.
En usko, että on Applen prioriteettilistan kärkisijoilla, jos on siellä lainkaan. Enpä ole itse kertaakaan moista kaivannut.
Asiasta on tehty muutama tiketti applen bugipalveluun, ja vastaus on tullut että "työn alla"
Toivottavasti ne ton lisäis pian, ei sillä että itse tarvitsisin, mutta aika perusominaisuus kuitenkin.. Turhaa sen takia maksaa tuplasti, että pari merkkiä menee yli. Ei sillä mulle niin väliä, kun on tekstareita vaikka muille jakaa, mutta..
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Pikkuroope kirjoitti:Toivottavasti ne ton lisäis pian, ei sillä että itse tarvitsisin, mutta aika perusominaisuus kuitenkin.. Turhaa sen takia maksaa tuplasti, että pari merkkiä menee yli. Ei sillä mulle niin väliä, kun on tekstareita vaikka muille jakaa, mutta..
Jos tuo ominaisuus tulee, sopii toivoa, että sen saa myös valikosta pois päältä tai vie edes mahdollisimman vähän tilaa...nykyään kun liittymiin saa yleensä tekstaripaketin, jolloin ei ole hirveästi väliä montako merkkiä viestissä on...turhaa informaatiota vain olisi ruudulla...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Ei saa.