iUser kirjoitti:Neitsytä eli Virginize. Käytä vaikkapa googlea tähän hätään. Pitää mennä nopee syömään ja nukkumaan.. Huomenna pitää nousta aikaisin töihin..
Tää vie vähän aikaa, mutta vigrinize -> mun ohjeet = jette bra
Virginize on väärä termi, sillä se viittaa anySimmien ja muiden suorittamien toimien peruuttamiseen basebandissa, ja 1.1.2 bb:tä ei pystytä muokkaamaan. Palauta se iTunesissa takas alkuperäiseen kuntoon ja aloita alusta, jos muu ei auta. Takaisin 1.1.2:een paluun jälkeen sitten:
--> 1.1.1 ja hätäpuhelusetit, WLAN päälle ja jailbreakme.com
--> oktoprep
--> update 1.1.2
--> jailbreak.jar
tarkoittaako tuo siis "restore to factory settings" ?
-luulin että sitä ei kannata tehdä... olen nyt vaan aina epäonnistumisen jälkeen tehnyt jailbreakin uudestaan ja uudestaan...
siis alt + restore ja 1.1.1 tiedosto... jne jne
freeman kirjoitti:tarkoittaako tuo siis "restore to factory settings" ?
-luulin että sitä ei kannata tehdä... olen nyt vaan aina epäonnistumisen jälkeen tehnyt jailbreakin uudestaan ja uudestaan...
siis alt + restore ja 1.1.1 tiedosto... jne jne
No jos painat restorea ilman alttia niin se palauttaa siihen 1.1.2 ja silloin se on kuin paketista tullut. Sitten aloitat alusta. Luepa myös hackint0sh.orgin iPhone--Unlocking -osiosta noita ketjuja, siellä on keskustelua jailbreakme- ja .jar-ongelmista.
freeman kirjoitti:onko sen jarrin ajamiseen jotain erityistä mitä pitäisi tietää sillä juuri siinä vaiheessa tökkii....
1.1.1. vaiheeseen saan puhelimen kyllä mutta takaisin updeittaus ei vaan onnistu... pitääkö itunes esim sulkea jossain vaiheessa ?
Ei siinä mun mielestä ole oikein mitään vaihtoehtoisia suoritustapoja. Eli nyt okton jälkeen päivität (et tee restorea) takaisin 1.1.2:een. Sen jälkeen iTunes kiinni ja .jar auki. SSH:ta ei tarvitse asentaa, jos tarvitset sitä niin voit asentaa sen myöhemmin installerista.
Lue vielä tää hackintoshin ketju, jossa puhutaan, ettei .jar tunnista asennettua oktopreppia. Olen myös lukenut, että nuo paketit eivät aina asennu oikein installerin kautta, vaikka ilmoitus tulee että olisi onnistunut ja vaikka puhelin näyttää sen asennettujen listalla.