Tein kokeeksi uuden onnistuneen asennuksen itsellenikin (1.1.3) ja paketoin kaiken tarvittavan (ja vähän ylimääräistäkin) ZIPiksi. Ohjeet on päivitetty.
Ja itsestäänselvää lienee, että omalla vastuulla leikitte. Jos tulee tiili, en ota vastuuta 8)
Mahtavaa! Nyt toimii kuin iphone! Sellanen vihje että se ylimääräinen ë-vipu siellä settingseissä pitää olla off.... Mutta kiitos erittäin paljon tästä! Erittäin...mutta täydellisyyttä kun hakee ni millähän ton spacen sais siivottua tuosta itämaan ei niin kauniista kielestä
EDIT:
Ps. Meikäläisellä 1.1.4 + 04_04_05_G...en muista oliko jotain pätchei asennettu ennen tätä, mutta eihän tuota luuria oo winSCP:llä niin vaikeaa sörkkiä...että suosittelen kokeilemaan
No ku en ymmärrä venäjää, mutta varmaan siinä lukee "väli" venäjäksi Eipä tuota tarttis lukea ollenkaan ku se nyt on jokseenkin selvää sen näppäimen muodostakin... Mutta hitsi että olin odottanut tätä siitä lähtien ku luurin oon omistanu. Kiitos vielä kerran!
Heh.. Noh, pitänee kokeilla ite tälleen "brute-force" tekniikalla ku ei malta odottaa että ko. hienous ilmestyy installeriin. Samalla vois lykkää sen toisen uuden Suomi-lisän sisään niin olis kaikki kasassa. Tosin mietin tässä että kannattaisko ennen tätä operaatiota päivittää siihen 1.1.4:seen ensin.. hmm.. Liikaa vaihtoehtoja.
Kyllä mä suosittelen 1.1.4sta. Ite tein restoren ja zippauksen ja kyllä se on vakaampi ollu ku 1.1.3. Sen jälkeen oon säätäny ties mitä kaikkea ja asennellu appseja ja ei se oo solmuun menny. Muutenkin vähän tuntuis ettei oo luvassa mitään ennen kesää, kun tääkin oli bugfixei... Mutta muutenkin uskaltaa säätää aika ronskisti tota luuria ku se zippaus on niin naurettavan iisiä nykyään jos jotain menee nokioiks (lue=jumiin).
gimbo_ kirjoitti:Kyllä mä suosittelen 1.1.4sta. Ite tein restoren ja zippauksen ja kyllä se on vakaampi ollu ku 1.1.3. Sen jälkeen oon säätäny ties mitä kaikkea ja asennellu appseja ja ei se oo solmuun menny. Muutenkin vähän tuntuis ettei oo luvassa mitään ennen kesää, kun tääkin oli bugfixei... Mutta muutenkin uskaltaa säätää aika ronskisti tota luuria ku se zippaus on niin naurettavan iisiä nykyään jos jotain menee nokioiks (lue=jumiin).
No mulla toi 1.1.3 on ollu tosi vakaa. Kerran on puhelin menny juntturaan, ja seki tais olla ihan puhelimen oma softa. Olin kirjottamas tekstaria, tuli puhelu, painoin vahingossa jonnekki päin ruutuu ja puhelin oli sit jumissa. Rebootti autto asiaan. Noh, kunhan saan opastuksen (toisessa threadissa) miten siirryn 1.1.4seen kadottamatta contactit jne. niin voisin melkeen illan ratoks siirtyy "uuteen". Mut nyt menee jo täysin OT.
Oon vissii liian n00b kun en noita tageja lisäämällä saanut aikaan kuin sms-applicationin kaatumisen...yritin niitä sinne heikoilla xml-taidoillani tunkea No olkoot nyt venäjäks sitte...
Näppäimistö toimii yllättävän hyvin, tosin tarvii vielä pienen pientä hienosäätöä ennen "virallista" installer julkistusta. Lähinnä joissakin näppäimistöissä (ne ovat erilaisia eri tilanteissa) näppäimien sijoittelu hyppii (aika vähän kylläkin). Vielä kun saisi tuon Venäjän sijaan nimettyä Suomi nimellä.
Panitzer kirjoitti:Ei muutaku asennus kaljaa ostamaan. Täs on koko viikonloppu aika.
Samaa mieltä! Mä tarjoon sit tumut tekijöille jos törmätään kuppiloissa. Jos saadaan vielä se suomi-sanakirja installeriin niin tarjoon tekijöille kaks.
sitä tässä samalla ihmettelin, onkos joku vielä tehnyt samanlaisen scriptin kun norjalaiset joka netistä katsoo kuka soittaa numerosta joka ei ole tallennettu puhelimessa. http://www.ifon.no/lookup-1881.no/versjon-0.5.3a
Vai eikös suomessa ole vielä tietokantaa joka ois ilmainen?
Vois olla aika näppärä..
zeba kirjoitti: eniro.fi'hin täytyy kirjautua sisään..
Ei ole kovinkaan monimutkaista lisätä automaattista kirjautumista mukaan skriptiin. Tosin en linkistäsi löytänyt koko skriptiä ollenkaan, joten arvailun asteelle tämä vielä jää, kun en voinut tarkistaa.
Että kun jostain saisi vähän simppelimmän ääkkösnäppiksen tuon kyseisen layoutin sijasta.
Esim. sellaisen missä A:n tuplanapauttaminen toisi Ä:n jne.
Ja voisi olla piste mukana layoutissa ja sitä tuplanapauttamalla saisi pilkun.
Ja lisää vastaavaa, olisi lähes yhtä helppo käyttää
Kun yritän korvata iphonessa olevia tiedostoja uusilla, herjaa kone liian pitkistä tiedostonimistä, eikä kopioi niitä.
Esim. sk-cyrillic-keyboard-landscape-shift.png
Yhteys luurin ja tietokoneen välillä on AFP server control.
Mitä teen väärin?
Tuoreehko macin käyttäjä (15.12.2005 alkaen imag5).
Ohjelmisto: Photoshop elements 4, Office 2004. Tiger woods 95.
Iphone 8g, ipod nano4g.
Kun yritän korvata iphonessa olevia tiedostoja uusilla, herjaa kone liian pitkistä tiedostonimistä, eikä kopioi niitä.
Mitä teen väärin?
AFP kanitti itsellänikin noiden pitkien nimien kanssa - eli ei ilmeisesti tue niitä. SFTP (iPhonesta SSH) yhteydellä onnistuu, eli esim Cyberduck käyttöön niin onnistuu.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
Mitä teen väärin?
AFP kanitti itsellänikin noiden pitkien nimien kanssa - eli ei ilmeisesti tue niitä. SFTP (iPhonesta SSH) yhteydellä onnistuu, eli esim Cyberduck käyttöön niin onnistuu.
Kiitos!
Nyt on suominäppis. Kiitokset myös näppiksen tekijälle!
Tuoreehko macin käyttäjä (15.12.2005 alkaen imag5).
Ohjelmisto: Photoshop elements 4, Office 2004. Tiger woods 95.
Iphone 8g, ipod nano4g.