iPhone 1st gen 2G 2.0.1 firmispäivitys Pwnage 2.0.2 versioll
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone 1st gen 2G 2.0.1 firmispäivitys Pwnage 2.0.2 versioll
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Saanko asennettua Cydian näin jälkikäteen jotenkin helposti. En valinnut sitä kun tein firmispäivityksen koska luulin että se hidastaa mun luuria. Asensin Installerin, mutta siinä ei vielä paljon ole asenneltavaa.
iMac 27"/32Gt/i7,3.4/768 SSD MBP 15"/16Gt/i7/512Gt SSD iPad Air Wi-Fi + Cellular Timecapsule 2000Gt iPhone 15 Pro Max.
-
Viesti Kirjoittaja rodchop »
ajattelin päivittää mun 1.1.3 softan. kiinnostaa että katoaako mun 1.1.3 .lle asennetut kolmansien osapulten softat?
olen lukenut että uudessa installerissa ei ole pahemmin ladattavaa. eli toimivatko kaikki vanhat sovellukset? esim oon ostanu touch pad pro.n ja ois kiva jos futais 2.0.1 kanssa. sekä pitääkö ensin asentaa toi uusin itunes macille. mulla nyt käytössä 7.6 versio. Niin ja aikaisempi puhelimen avaus tehty ziphonella. eli kunhan varmistelen ennen aloitusta...
olen lukenut että uudessa installerissa ei ole pahemmin ladattavaa. eli toimivatko kaikki vanhat sovellukset? esim oon ostanu touch pad pro.n ja ois kiva jos futais 2.0.1 kanssa. sekä pitääkö ensin asentaa toi uusin itunes macille. mulla nyt käytössä 7.6 versio. Niin ja aikaisempi puhelimen avaus tehty ziphonella. eli kunhan varmistelen ennen aloitusta...
-
Viesti Kirjoittaja diipadaapa »
mulla katos kaikki tiedot kun päivitin "ohjeiden mukaan" 2.0:aan. Myöskään itunes ei tunnista iphonea, joten ipodia ei voi käyttää. Mietin että kannattaiskohan nyt tehdä päivitys 2.02:een vai 1.1.4:ään?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Tiedot katoaa - kun tekee restoren pwnatulla firmwarelle - niinkuin pitääkin.
Tiedot saat takaisin, kun otat käyttöön "vanhana", jota kuitenkaan omista kokemuksista oppineena en suosittele.
Saathan yhteystiedot, tilit, musat jne. takaisin synkkaamalla uudenkin. ) Tekstarit menee, jos et ole ottanut sms.db tiedostoa erikseen manuaalisesti talteen siirtoa varten (ftp/ssh).
Jos iTunes ei tunnista, niin kokeile toista usb porttia / käynnistä kone uudestaan - jos ei tunnista vieläkkään, niin DFU modessa restore uudestaan.
Voit myös tehdä uuden 2.0.2 pwnatun firmwaren, jos haluat uusimpaan iPhone 2.0.1! versioon siirtyä.
Tiedot saat takaisin, kun otat käyttöön "vanhana", jota kuitenkaan omista kokemuksista oppineena en suosittele.
Saathan yhteystiedot, tilit, musat jne. takaisin synkkaamalla uudenkin. ) Tekstarit menee, jos et ole ottanut sms.db tiedostoa erikseen manuaalisesti talteen siirtoa varten (ftp/ssh).
Jos iTunes ei tunnista, niin kokeile toista usb porttia / käynnistä kone uudestaan - jos ei tunnista vieläkkään, niin DFU modessa restore uudestaan.
Voit myös tehdä uuden 2.0.2 pwnatun firmwaren, jos haluat uusimpaan iPhone 2.0.1! versioon siirtyä.
-
Viesti Kirjoittaja rodchop »
Mikset suosittele ottamaan käyttöön vanhana? millä lailla huonoja kokemuksia?
mua ei haittaa hirveesti jos tiedot katoaa ne on helppo palauttaa mac,ilta.
mutta noi kolmansien osapuolten softat kuten toi touch pad pro & video recorder voice notes yms kyl aika tärkeitä eli miten niiden käy... säilyvätkö jos otan käyttöön vanhana???
mutta noi kolmansien osapuolten softat kuten toi touch pad pro & video recorder voice notes yms kyl aika tärkeitä eli miten niiden käy... säilyvätkö jos otan käyttöön vanhana???
-
Viesti Kirjoittaja jampe »
Kaveri oli viskannut iPhonensa vesiämpäriin?? Luuri huusi restorea (oli ostanut sen eBaysta unlokattuna) eli tiedossa oli uudelleenlukitus. Tein restoret ja Pwnage 2.0.2 perään ja kielet suomeksi. Luuri toimi ok mutta nyt kaveri valittaa että ei voi soittaa numeronäppäimillä, ainoastaan viesteistä saa valittua numeron ja sillä pystyy soitteleen. Onko veikkauksia missä vika: vesiämpäri vai suomisoftan toimimattomuus 2.0.1 ja Pwange 2.0.2? Hardisvian korjaushan ei ilmeisesti Suomessa onnistu ainakaan jenkkiluureilla?
Toisella kaverilla on Saksasta ostettu 999,- Applen virallinen lukitsematon luuri, onko näiden korjauksien onnistumisista Suomessa tietoa.
Toisella kaverilla on Saksasta ostettu 999,- Applen virallinen lukitsematon luuri, onko näiden korjauksien onnistumisista Suomessa tietoa.
-------------------------------------------
Macintosh käyttäjä vuodesta 1986.
Macintosh käyttäjä vuodesta 1986.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Eivät ja eivät tuskin muutenkaan toimi uudemmilla firmiksillä.rodchop kirjoitti:Mikset suosittele ottamaan käyttöön vanhana? millä lailla huonoja kokemuksia?
-
Viesti Kirjoittaja slusse »
Uh.. Päivitin äsken kaverin iPhone 2G:n PWNAGE 2.0.2:lla, mutta yks asia hämäs -- se ei missään vaiheessa pyytäny niitä BL tiedostoja, vaikka ohjeissa sanotaan että se pyytää niitä.
Kaikki meni kuitenkin ihan jees, eli se teki custom firmiksen jne. ja kaikki näyttäis toimivan, mutta jäi hämää miksei PWNAGE 2.0.2 pyydä niitä BL3.9 ja BL4.6 tiedostoja? Onkohan siitä mitään haittaa? Anyone?
--
s

--
s
iPhone 3G 16GB (v3.0)
iPod Nano 8GB
MacBook Pro 15" 2.4GHz / 2GB RAM / 200GB HDD (OSX 10.5.7)
PowerBook G4 12" 1.5GHz / 512MB RAM / 80GB HDD (OSX 10.5.7)
AirPort Express (B/G)
iPod Nano 8GB
AirPort Express (B/G)
-
Viesti Kirjoittaja unwritten »
Kato edeliselle sivulle.slusse kirjoitti:Uh.. Päivitin äsken kaverin iPhone 2G:n PWNAGE 2.0.2:lla, mutta yks asia hämäs -- se ei missään vaiheessa pyytäny niitä BL tiedostoja, vaikka ohjeissa sanotaan että se pyytää niitä.Kaikki meni kuitenkin ihan jees, eli se teki custom firmiksen jne. ja kaikki näyttäis toimivan, mutta jäi hämää miksei PWNAGE 2.0.2 pyydä niitä BL3.9 ja BL4.6 tiedostoja? Onkohan siitä mitään haittaa? Anyone?
--
s
-
Viesti Kirjoittaja slusse »
No kappas! Hassua vaan ku ohjeissa ei sanota mitään moisesta tilanteesta (eli että PWNAGE löytäis ne automaagisesti). Noh, kunhan toimii niin kaikki on jees.unwritten kirjoitti:Kato edeliselle sivulle.
--
s
iPhone 3G 16GB (v3.0)
iPod Nano 8GB
AirPort Express (B/G)
iPod Nano 8GB
AirPort Express (B/G)
-
Viesti Kirjoittaja diipadaapa »
Päivitin myös ja nyt toimii synkkaus ja ipod. Tyhjeni kaikki niinkuin pitääkin, mutta eipä ollut edellisen tyhjennyksen jälkeen mitään enää vietävissä
Outlookin kanssa toimii varsin näppärästi yhteystietojen lisäys.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Outlookin kanssa toimii varsin näppärästi yhteystietojen lisäys.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka