iPhone 3G selailee nettiä itsekseen - kalliiksi käy
-
Re: iPhone 3G selailee nettiä itsekseen - kalliiksi käy
Viesti Kirjoittaja Capa »
No mulla ei APN kohdassa lue mitään tällä hetkellä, pyyhkisin pois siis tekstin "internet". TOsin edelleen kännykkä käyttääpi EDGEä (E välkkyy yläkulmassa välillä) ja datalaskuriin on tullut 14kt/20kt lisää ihan itsekseen. TÄmä voi jo tarkoittaa helposti jotain +10euron laskua.. Eli ei siis toimi tuo APN "kikka"
-
Viesti Kirjoittaja tiekki »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
On ainakin pakko ottaa data kuukausi.tiekki kirjoitti:Tämähän onkin todella mahtava ominaisuus. Uskaltaakohan sitä pitää puhelintaan ollenkaan päällä. No sonera ainakin tykkää
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
On varmaan joku soneran vaatima ominaisuus tuohon. Nojoo, mut ite semmonen, ehkä vähemmistöä oleva käyttäjä, joka ei tarvii kännykässä nettiä. Tietokoneella pärjänny ennekin, niin miks muuttaa tapojaViizei kirjoitti:On ainakin pakko ottaa data kuukausi.

-
Viesti Kirjoittaja renTTu »
-
Tuskin on Soneran oma.tiekki kirjoitti:On varmaan joku soneran vaatima ominaisuus tuohon. Nojoo, mut ite semmonen, ehkä vähemmistöä oleva käyttäjä, joka ei tarvii kännykässä nettiä. Tietokoneella pärjänny ennekin, niin miks muuttaa tapojaViizei kirjoitti:On ainakin pakko ottaa data kuukausi.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »

-
Tuolla jo aikaisemmin joku perusteli mielestäni hyvin. Mut siis jos tarvii puhumiseen, tekstareihin, hyvä softa-alusta jne. Kamerakin mielestäni aika turha mut tulee varmaan kaikissa nykyään mukanaTheKraken kirjoitti:Jos ei kännykässä tarvi nettiä, niin miksi ostaa iPhone?
-
Juurikin näin. Jobsin esittelyssä oli " internet device " yksi pääominaisuus.TheKraken kirjoitti:Jos ei kännykässä tarvi nettiä, niin miksi ostaa iPhone?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja kronos »
-
Viesti Kirjoittaja rolfx »
-
Viesti Kirjoittaja rolfx »
Yhtä huono kysymys kuin miksi ostaa Bemari tai Audi, jos samat hommat hoituu Nissan Micrallakin. Tai mikset osta huonekaluja Jyskistä tai Maskusta, saman asian kuitenkin ajavat.TheKraken kirjoitti:Jos ei kännykässä tarvi nettiä, niin miksi ostaa iPhone?
Täytyykö iPHonen ostamista perustella, jollei käytä nettiä?
Itse kun hankin jotakin laitetta, kiinnitän aina ensiksi huomiota sen designiin ja ulkonäköön. Tehot ja toiminnot eivät ole niin tärkeitä itselleni.
Ja lisäksi haluaisin tietää puhelimen, jossa on yhtä toimiva mp3-soitin ja iTunes synkkaus ja täten korvaa täysin erillisen iPodin.
Ja edelleen sitä mieltä, ettei puhelimella ole eikä koskaan tule olemaankaan mielekästä surffailla netissä, JOLLEI siihen ole polttavaa tarvetta. Joillakin ei vaan ole tarvetta ja intoa/aikaa tsekkailla nettiä pienestä näytöstä, jos vieressä on lähes aina iso näyttö.
-
Viesti Kirjoittaja terssi »
Ainakin Nokian puhelimien manuaaleissa mainitaan AGPS:n yhteydessä seuraavaa:atheos kirjoitti:Ei paljoa auta kun kartat pitää ladata netistä anyway. Sitäpaitsi se GPS-osio ei edes käytä mitään dataa vaan se perustuu tukiasemien tunnistamiseen ja sen jälkeen itse GPS:ään. Dataa kuluu tasan karttojen lataamiseen eikä mihinkään muuhun.terssi kirjoitti:Saakohan ongelman aiheuttajan, eli AGPS:n erikseen pois päältä?
"A wireless LAN access point cannot be used for this service. Only a packet data internet access point can be used."
Eli onko sinulla tietoa, että iPhonen AGPS toimisi tuon suhteen eri tavalla?
-
Viesti Kirjoittaja Netsk »
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Viesti Kirjoittaja Masi91 »

-
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mitä ihmettä varten siitä joutuisi maksamaan sen enempää kun sen 1,99 e kuukaudessa siinä tapauksessa, siis minun soneralla?Netsk kirjoitti:Juu...taidan kyllä vaihtaa minun sonerasta takaisin telefinlandille ja ottaa rajattoman datan. En viisti laitaa sitä tähän soneraan koska en haluajoutua maksamaan 800 sopimuksesta jos puhelin katoaa.
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Tuossa yllä kai on siis ajatuksena, että halutaan myös uusi iPhone Soneralta kadonneen tilalle.Pikkuroope kirjoitti:Mitä ihmettä varten siitä joutuisi maksamaan sen enempää kun sen 1,99 e kuukaudessa siinä tapauksessa, siis minun soneralla?Netsk kirjoitti:Juu...taidan kyllä vaihtaa minun sonerasta takaisin telefinlandille ja ottaa rajattoman datan. En viisti laitaa sitä tähän soneraan koska en haluajoutua maksamaan 800 sopimuksesta jos puhelin katoaa.
-Harri
-
Siis miten minä olen käsittänyt asian joudun tekemään kokonaan uuden sopparin soneran kanssa jos puhelin katoaa. Joudun kuitenkin maksamaan sen vanhan loppuun.Pikkuroope kirjoitti:Mitä ihmettä varten siitä joutuisi maksamaan sen enempää kun sen 1,99 e kuukaudessa siinä tapauksessa, siis minun soneralla?Netsk kirjoitti:Juu...taidan kyllä vaihtaa minun sonerasta takaisin telefinlandille ja ottaa rajattoman datan. En viisti laitaa sitä tähän soneraan koska en haluajoutua maksamaan 800 sopimuksesta jos puhelin katoaa.
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Noup. Jos puhelin katoaa tai varastetaan, saa soneralta ostettua (hintoja en oikeen muista, 8GB kai 517e..) uuden puhelimen, ja vanhan sarjanumero täytyy ilmoittaa soneralle / applelle myös.Netsk kirjoitti:Siis miten minä olen käsittänyt asian joudun tekemään kokonaan uuden sopparin soneran kanssa jos puhelin katoaa. Joudun kuitenkin maksamaan sen vanhan loppuun.Pikkuroope kirjoitti:Mitä ihmettä varten siitä joutuisi maksamaan sen enempää kun sen 1,99 e kuukaudessa siinä tapauksessa, siis minun soneralla?Netsk kirjoitti:Juu...taidan kyllä vaihtaa minun sonerasta takaisin telefinlandille ja ottaa rajattoman datan. En viisti laitaa sitä tähän soneraan koska en haluajoutua maksamaan 800 sopimuksesta jos puhelin katoaa.
Mitä tehdä, jos laite on varastettu tai kadonnut?
Jos laite katoaa tai varastetaan, ota yhteyttä myyjäliikkeeseen tai Soneran asiakaspalveluun ja ilmoita vanhan laitteen sarjanumero. Myyjäliike tai Soneran asiakaspalvelu ilmoittaa tiedot eteenpäin uuden laitteen toimittamiseksi. Uusi laite on aina maksullinen ja se tulee aktivoida käyttöön, kuten aiempikin laite. Myös uusi laite on SIM-lukittu.
Hinnat eri laitteille:
iPhone 8GB: 573 €
iPhone 16GB: 660 €
Laitteen takuu ei kata myöskään tapauksia, joissa laite on kastunut. Näissä tapauksissa sovelletaan yllä mainittuja hintoja.
Suosittelemme varmistamaan vakuutusyhtiöstä, että kotivakuutuksesi korvaa kadonneen tai varastetun laitteen.
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Tuossa voisikin olla yksi syy siihen miksi joillakin puhelin selaa "itekseen" nettiä. Eli tarkkoina noiden mainoksien kanssa.Netsk kirjoitti:Tuli juuri muuten 50e GPRS lasku vaika en ole tietoisesti kertakaan selaillut puhelimella nettiä. Kaikki on tullut siitä kun wlan on mennyt vahingossa pois päältä ja sitten olen huomannut monessa ilmaissoftassa tulevan mainoksia jotka latautuvat netistä...
-
Viesti Kirjoittaja omppa »

Kiinteä data-liittymä tulee onneks ensi viikolla, voi kiskasta tän Soneran kuuseen. Siihen asti pitää kyllä jännitystä yllä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Soneran laskuerittelyssä ei näy vielä mitään, edes puheluita. Kuinkahan nopsaan ne päivittyy..?
-
Itselläni on kestänyt parikin viikkoa joskus...omppa kirjoitti:Soneran laskuerittelyssä ei näy vielä mitään, edes puheluita. Kuinkahan nopsaan ne päivittyy..?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka