timodeus kirjoitti:Nuo katsomasi lasit ovat 3G puhelimeen ja tämä ketju on tähän mennessä keskittynyt 2G iPhonen lasiongelmiin. Kumpi sinulla on?
Ohop siis mulla on 3g. Tuli väärään topicciin ku oli 2g ja 3g keskustelut auki!
Mutta kiinnostus nyt oisi siinä, että osaako joku sanoa kuinka laadukkaita nuo vaihtolasit ylipäätänsä ovat? Onko joku vaihtanut lasin itse, mistä tilasit? ym.
escalibur kirjoitti:Jotenki ei millään jaksaisi sijoittaa tähän senttiäkään.
No mä voin tehdä sulle palveluksen ja maksaa postimaksut kun lähetät sen mulle Pääset riesasta ja voit viettää joulusi rauhassa
Jooh ja puhelin ei o edes minun vaan hulluna lupasin yrittää korjata sitä. Saa nähdä mitä omistaja tekee tän kanssa mutta ite en jaksaisi sijoittaa senttiäkään extraa noihin kun oma Samsung E700 toimii maanalaisen paikan hyvin ja enempää en oikeastaan ees kaipaa puhelimelta. Toivotavasti tää omistaja jaksaa sijoittaa sen 150€ ja antaa sen mulle säälistä, koska oon jo sen verran vaivaa nähny ja tilanut sen lasin ihan turhaan, että vituttaisi palauttaa tämän ja unohtaa koko homman.
4790K @ 4,7GHz | MAXIMUS VII RANGER | GTX 980 Ti AMP! | 16GB DDR3 2400MHz | EVO 850 1 TB | U3415W | HUD-mx1 & HD 650 | SH-S203B | 450D | Leadex 1000W | H110 | Castor | Win 10 Pro x64 | Apple Keyboard | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad Air 16GB WiFi
Ei ole kyllä ole toivoa saada näyttöä irti digitizerista ja päälilevystä, niin hyvin liimattu kaikki yhteen nippuun. Lisäksi liimaa ja kiinnikkeitä ei ole säästelty muutenkaan puhelinta kasatessa, saas nähdä miten hyvin tuon kasaan vielä saa ilman kolinoita. Avatessa onnistuin rikkomaan lattakaapelin joka yhdistää synkronointiportin, homebuttonin ja mikrofonin kun liimaus avautuikin väärästä välistä, ei rungon ja näyttöelementin. Onneksi ko kaapeli ei montaa euroa maksa.
honpsu kirjoitti:Ei ole kyllä ole toivoa saada näyttöä irti digitizerista ja päälilevystä, niin hyvin liimattu kaikki yhteen nippuun. Lisäksi liimaa ja kiinnikkeitä ei ole säästelty muutenkaan puhelinta kasatessa, saas nähdä miten hyvin tuon kasaan vielä saa ilman kolinoita. Avatessa onnistuin rikkomaan lattakaapelin joka yhdistää synkronointiportin, homebuttonin ja mikrofonin kun liimaus avautuikin väärästä välistä, ei rungon ja näyttöelementin. Onneksi ko kaapeli ei montaa euroa maksa.
Siis 2G:n varaosat 2G puhelimeen, ja 3G:n 3G:hen. Turha ruveta kikkailemaan, muuten kerjää vain verta nenästään.
Eli 2G:ssä lcd-näyttö, kosketustunnistus ja päälilasi ovat kaikki yhtä kiiteää pakettia joita et ilman kunnon kikkakolmosta (!= väkivalta) irti saa toisistaan ehjänä.
Siis 2G:n varaosat 2G puhelimeen, ja 3G:n 3G:hen. Turha ruveta kikkailemaan, muuten kerjää vain verta nenästään.
Eli 2G:ssä lcd-näyttö, kosketustunnistus ja päälilasi ovat kaikki yhtä kiiteää pakettia joita et ilman kunnon kikkakolmosta (!= väkivalta) irti saa toisistaan ehjänä.
Missä oli 3G varaosia?
Jos ostaa LCDn, digitizerin ja itse lasin (2G -osista siis puhutaan) erikseen niin kyllä se kasaaminen onnistuu.. en tosin suosittele koska about saman hintaseks tulee ostaa valmis paketti.. ja pelkkää digitizerii on _todella_ vaikea löytää.
honpsu kirjoitti:Ei ole kyllä ole toivoa saada näyttöä irti digitizerista ja päälilevystä, niin hyvin liimattu kaikki yhteen nippuun. Lisäksi liimaa ja kiinnikkeitä ei ole säästelty muutenkaan puhelinta kasatessa, saas nähdä miten hyvin tuon kasaan vielä saa ilman kolinoita. Avatessa onnistuin rikkomaan lattakaapelin joka yhdistää synkronointiportin, homebuttonin ja mikrofonin kun liimaus avautuikin väärästä välistä, ei rungon ja näyttöelementin. Onneksi ko kaapeli ei montaa euroa maksa.
Ave kirjoitti:Se on se kalliimpi jos et tosi ninja ole noiden osien kanssa.
Niin oli arvattavissakin. Prkl tää hajonu puhelin on seissut jo kuukauksia tollee ku ei o varaa 150€ heittää noihin varaosiin varsinkin ku ei o mitään varmuutta saanko ton vaihdettua ongelmitta enkä kyl haluaisi tästä raadostakaan luopua koska voisin siirtyä Samsungin E700:sta 2G iPhoneen mut mut 150€ kännykän varaosiin on opiskelijalle aika paljon.
4790K @ 4,7GHz | MAXIMUS VII RANGER | GTX 980 Ti AMP! | 16GB DDR3 2400MHz | EVO 850 1 TB | U3415W | HUD-mx1 & HD 650 | SH-S203B | 450D | Leadex 1000W | H110 | Castor | Win 10 Pro x64 | Apple Keyboard | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad Air 16GB WiFi
mulla omena 3G lasi rikki mutta näyttö toimii moitteettomasti, uuden lasinki tilasin netistä, osaisko joku vaihtaa sen korvausta vastaaN? itse olen vähän kädetön
lauralind kirjoitti:mulla omena 3G lasi rikki mutta näyttö toimii moitteettomasti, uuden lasinki tilasin netistä, osaisko joku vaihtaa sen korvausta vastaaN? itse olen vähän kädetön