Onkos kenelläkään halua jakaa noita flick fishingin koodeja niin voitaisiin skabailla keskenämme
HZXBZ on oman fishnetin koodi jos joku haluaa tulla
Ostin ton Flick Fishingin toissapäivänä ja mättänyt sitä aika paljon nyt. Isot kalat voi olla aika raastavia, tuntuu että tulee joku rasitusvamma kouraan/peukaloon kun sitä vatkaa niin kauan eestaas
Oli muuten eka in-app purchasekin minkä tein, se joku private beach -lisäosa.
Pitää tsekkailla tuo Fish Net, en oo vielä siihen perehtynyt, mutta jos se on joku kaverien yhteinen score board tai vastaava, niin totta kai hompuille oma Fish net!
- Bejeweled 2 on aivan loistava ajantappaja.
- Flight Control on hyvä peli sekin ja jo senkin vuoksi että sitä olisi aika vaikea toteuttaa muuten kuin kosketusnäytöllä.
- Space Ace väräytti melkoisesti nostalgiamittariani. Unohda tämä jollet ole sijoittanut lapsena kaikkia taskurahojasi kolikkoversioon: peli on aivan onneton ja epäreilu. Idea oli ohjata kuvalevyltä tulevaa piirroselokuvaa vetämällä joystickistä juuri oikealla hetkellä. Mutta on häkellyttävää että nyt voin tehdä samaa puhelimellani. Ja murto-osahinnalla siitä mitä aikanaan peliin tuhlasin.
Voisko viestin aloittaja päivittää ensimmäistä postaustaan ja laittaa nuo pelit siihen järjestykseen kun valtaosa niistä tykkää.
Kaikilla on oma makunsa, mutta sitämukaa kun täällä porukka laittelee lisää top 5 tai 10 pelejä, niin ensimmäisessä postissa olisi päivittyvä lista, johon tulisi niinkuin keskiarvona suurimman osan mielipiteet.
Itsellä ei ole vielä maksullisista kokemusta (ei ole vielä säädetty storen asetuksia ja internet-tiliä kuntoon mutta varmaan tässä joskus syksyn mittaa nekin saa käyttöön niin voi tehdä "pikkuostoksia" sitten...
Ilmaisista nappasi TapDefence kovinten ja myös tap tap revenge 2 on ihan kiva. Jos nyt jotain listaan pitäisi laittaa niin tässä:
-TapDefence
-SkiJumpLite
-Labyrinth 3D
-Tap Tap Revenge 2
-Ragdoll Lite
Ragdoll:ista ja Labyrinthistä on harkittu kokoversiota sillä iha viihdyttäviä ja näyttäviä sekä muutenkin toimivia pelejä olivat.
Aika vähän olen kokeillut ilmaispelejä mutta joku kokeneempi vois laittaa tänne myös jotain (mielestään) hyviä pelejä niin saisi itsekin lisää testailtavaa...
Tässä omat suosikit:
- Four in a row (kaksinpeli ehdoton)
- FS5 Hockey (kaksinpeli ehdoton)
- Bejeweled 2
- Flight Control
- Rolando 2
- Tiki Towers
- PapiJump+ (tai PapiJump Free/Lite)
- I Dig It
- TowerBloxx
- SpeedTester
Mansku kirjoitti:MiniGore tuntui paljon tylsemmälle verrattuna iDraculaan ainakin nykyisellään...
Tuohan oli Episode 1 eli sieltä pitäisi olla tulossa samoilla toiminnallisuuksilla jotain jäsennellympääkin. Se on lähinnä tuo ph:n karisma joka viehättää tässä pelissä.
No tulihan nyt hankittua se Pinball Fantasies. Kentät on teknisesti paremmat kuin Dreamsissa ja DMD on mukava uudistus. Vielä en ole ihmeellisemmin ehtinyt tutustua sääntöihin mutta hyvältä vaikuttaa
tuomas92 kirjoitti:No tulihan nyt hankittua se Pinball Fantasies. Kentät on teknisesti paremmat kuin Dreamsissa ja DMD on mukava uudistus. Vielä en ole ihmeellisemmin ehtinyt tutustua sääntöihin mutta hyvältä vaikuttaa
Minkälainen pelattavuus noissa flippereissä on iPhonella? Nuo on mun mielestä edelleen parhaimpia flippereitä mitä oon pelannut ja voisi mennä ostoon jos pelattavuus on kohillaan.
tuomas92 kirjoitti:No tulihan nyt hankittua se Pinball Fantasies. Kentät on teknisesti paremmat kuin Dreamsissa ja DMD on mukava uudistus. Vielä en ole ihmeellisemmin ehtinyt tutustua sääntöihin mutta hyvältä vaikuttaa
Minkälainen pelattavuus noissa flippereissä on iPhonella? Nuo on mun mielestä edelleen parhaimpia flippereitä mitä oon pelannut ja voisi mennä ostoon jos pelattavuus on kohillaan.
On hyvä mitä tuota yhtä demorataa oon touchannut.
Joo, sitä tosiaan kannattaa kokeilla. Jotkut ovat valitelleet noiden pelien arvosteluissa että kontrollit toimivat viiveellä, mutta itse en ole tällaista lainkaan havainnut. Kokemusta ei ole noista alkuperäisistä Amiga-versioista mutta aivan mainioita nämä käännökset.
-Zen Bound: Tarviiko edes perustella. Taitaa edelleen olla IGN:n parhaiten arvosteltu iPhone-peli.
-Peggle: Epäilin aluksi mutta meni vain pari minuuttia kun olin koukussa.
-Bejeweled2: Perus "match 3"
-Bookworm: Paras sanapeli jota olen pelannut
-Castle of Magic: Ihanan monipuolinen tasohyppely. Tälläisiä haluaisin lisää..
-Spider: Secret of the Bryce Manor: Appstoren uusin helmi joka ei harmi ole päässyt top-listalle sitten julkaisun. Todella hiottu peli ja uniikki idea
-Stoneloops! of Jurassica: Uusin koukutukseni jonka kanssa menee tosin välillä hermot. Yllättävän laadukas musiikkeja myöten
"The Enrichment Center once again reminds you that Android Hell is a real place where you will be sent at the first sign of defiance."
Itse olen tykännyt erityisesti näistä:
- California Gold Rush (nätti ja viihdyttävä kullankaivuupeli)
- Zooloretto (hyvä käännös samannimisestä lautapelistä)
- Seikkailupeliuusinnat (Simon The Sorcerer, Monkey Island, Flight Of Amazon Queen, Return To Mysterious Island)
- Sims 3 & SimCity
Pari viimeisintä Need for Speediä PCllä pelanneena voin suositella Need for Speed Undercoveria. Kohtuullisen hyvä grafiikka kännykkäpeliksi ja tekeminen ei lopu ihan heti kesken. Muita racingpelejä en ole sitten kokeillutkaan joten valitettavasti vertailukohteita ei ole.
Moto X Mayhem on tämän hetken suosikki. Moottoripyörän ohjaus puhelinta kallistelemalla toimii erittäin hyvin. Hintakaan ei ole paha (0,79€)
Myös perheen 4v. poika innostui pelistä ja on nyt koko ajan kärttämässä puhelinta.