Tänään 3GS tippui Soneran 3.5G- verkosta gprs- tasolle Mannerheimintiellä jalkakäytävällä kävellessäni mutta laite löysi 3G-verkon noin minuutin kuluttua. Ehkä 3GS:ää vaivaavat samat lievät ongelmat kuin 3G-iPhonea, tosin kyseessä voi olla Soneran 3G-verkon ongelma. Yleensä Datateho Plussan nopeus on tyydyttävä (1-2 megan luokkaa) Hgissä.Petris kirjoitti:Tähän on helppo yhtyä. Hinta-laatusuhde on kohdallaan ja verkot pelaa. En ole omistanut/käyttänyt edellistä mallia(3G), mutta kuulopuheiden perusteella vertailtaessa, uudessa mallissa radio-osaa on ehkä parannettu. Nykyisellään ero herkkyydessä on minimaalinen Nokian eduksi. Toimitusongelmissa Soneralla on varmasti statistin osa, joten sekin nillittäminen on turhaa..b_t_ kirjoitti:Tällainen johdatteleva ja omaksi mielipiteeksi naamioitu gallup on täysin turha.
Itse olen uutena asiakkaana hankkinut ensimmäisestä erästä 3GS:n ja olen alusta asti ollut erittäin tyytyväinen Soneran palveluun. Nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu sekä mielestäni hyvä hinta-laatusuhde tekevät kokonaisuudesta jopa mielestäni erinomaista Saunalahtea paremman.
gallupista puuttuu tärkein valinta: Olen tyytyväinen Soneran palveluun ja pidän iPhonesta ;-)
Tasapuolisuuden vuoksi käytän myös Saunalahden Dataetu-3G-liittymää, joten omalta osaltani en ole riippuvainen Soneran 3G-netistä. Sonerahan ystävällisesti poisti vanhemman 3G-iPhoneni operaattorilukituksen viime heinäkuussa.