iPhone putosi veteen
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone putosi veteen
Viesti Kirjoittaja mwessman »
Joskus tosiaan auttaa tislatussa vedessä ja pirtussa uittaminen.
Jos toosa putoaa meriveteen, elvytysyritys ei läheskään aina onnistu.
Nimim: tusinan elvyttänyt.
Jos toosa putoaa meriveteen, elvytysyritys ei läheskään aina onnistu.
Nimim: tusinan elvyttänyt.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Suomin3 »
Aamulla puhelin ei toiminut mutta löin sen läppäriin kiinni jolloin vastoin kaikkia odotuksia se näytti omenalogon. Hetken päästä puhelimeen tuli tyhjän akun kuva. Noin 10 minuuttia oltuaan läppärissä kiinni se boottasi, laitoin sim-kortin kiinni ja toimii!
Mikään peli ei käynnisty eikä WLAN toimi. Kameran "linssi" ei avaudu, joten sekään ei toimi. Puhelin saa nyt olla tuossa tilassa viikon pari, ompahan kuitenkin 80% käyttökuntoinen. Sen jälkeen turvaudun huoltoon tai kotivakuutukseen, jos nuo ominaisuudet ei palaudu toimintaan. On se kestävä puhelin
Mikään peli ei käynnisty eikä WLAN toimi. Kameran "linssi" ei avaudu, joten sekään ei toimi. Puhelin saa nyt olla tuossa tilassa viikon pari, ompahan kuitenkin 80% käyttökuntoinen. Sen jälkeen turvaudun huoltoon tai kotivakuutukseen, jos nuo ominaisuudet ei palaudu toimintaan. On se kestävä puhelin

Viimeksi muokannut Suomin3, 16.4.2011 klo 11.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Macbook Unibody late 2008 - C2D 2.0Ghz/4gb RAM/120gb SSD
Samsung Galaxy A3 - iPad Mini
DIY Power Mac PC + Cinema Display
Samsung Galaxy A3 - iPad Mini
DIY Power Mac PC + Cinema Display
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Puhu vaan vakuutusyhtiölle heti vahingon tapahduttua eikä viikkojen päästä.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
Yrittäjä jolla ei ole yrityksen kamoille vakuutuksia?Sniizu kirjoitti:The raconteur kirjoitti:Murokulhoon tippunut iPhone ei missään tapauksessa kuulu enää takuun piiriin, joten sillä kosteusindikaattorilla ei ole nyt mitään merkitystä. "Huollossa" ei korjata laitetta, vaan tarjotaan parhaimmassakin tapauksessa tilalle about 300 euron hintaista tehdaskorjattua laitetta. Jos, ja todennäköisesti, kun teillä on kotivaakuutus, käyttäkää sitä.Sniizu kirjoitti: Kuulokeliitäntä toimii nyt, mutta latauksessa iPhone sanoo "Tällä lisälaitteella latausta ei tueta". Onko kohtalokumppaneja ja osaako joku korjata? Huomenna faija vie huoltoon ja veikkaan, että tulisi iso lasku maksettavaksi, etenkin kun uskon, että kosteusindikaattori on lauennut
Kotivakuutus tässä tapauksessa ei auta, koska se on mun faijan yrityksen puhelin. Ja joo mitään ei ollu tehtävissä, niin ne tarjos uutta 3Gs:ää hintaan 280€, niin tulin siihen päätökseen, etten sitä osta koska ko. 3Gs on ohta jo parin vuoden ikäinen. Hankin sit heti sen puhelimen joka seuraavaks putkahtaa oli se joko iPhone 4stai iPhone 5. Kellään tietoa milloin tulossa? 8)
-
iPhone vessanpönttöön
Viesti Kirjoittaja joah »
Elikkä iPhone 4
tippu vessanpönttöön mutt toimii näyttö. Mutta taas kun soittaa musaa se luulee että mulla on kuulokkeet päässä. Kun soittaa/tekstaa toimii. Mutta kun vastaa niin mä en kuule sitä joka puhuu, mutta se joka on langan toisessa päässä kuulee minua ok. Ja ei pysty lataa akkua. Dippaus kesti n. 5 sek. Olen jo yrittänyt: föönätä, ottanut SIM-kortti kohdan pois, kuivannut auringossa mutta ei toimi. Olen lukenut että laittakaa riisiin mutta siitähän tulee pölyä!!!??? Onkonvielä mahtiksia ITTE korjata konetta vaioliko lorun loppu?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)

![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viimeksi muokannut amanita, 9.9.2011 klo 19.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ketjut yhdistetty
Syy: Ketjut yhdistetty
• MacBook
• MacBook Pro
• iPod Nano
• iPad Mini
• iPhone 4/5
• MacBook Pro
• iPod Nano
• iPad Mini
• iPhone 4/5
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sammuta kapula ja pistä se tiiviiseen riisipussiin pariksi päiväksi. Jos ei sen jälkeenkään virkoa niin otappa yhteyttä vaikka Taskuomenaan.
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja jani »
iPhone 3G katteli pyykinpesuohjelman housun taskussa. Parin viikon aurinkokuivatuksen jälkeen käy ja kukkuu normaalisti! On se ihme puhelin.
"Kyllä p*skan taiteen aina tunnistaa" - K.Pöysti
-
Re: iPhone vessanpönttöön
Viesti Kirjoittaja iDude »
iPhone nelosta näyttää vedelle, niin takuu raukeaa.joah kirjoitti:Elikkä iPhone 4tippu vessanpönttöön mutt toimii näyttö. Mutta taas kun soittaa musaa se luulee että mulla on kuulokkeet päässä. Kun soittaa/tekstaa toimii. Mutta kun vastaa niin mä en kuule sitä joka puhuu, mutta se joka on langan toisessa päässä kuulee minua ok. Ja ei pysty lataa akkua. Dippaus kesti n. 5 sek. Olen jo yrittänyt: föönätä, ottanut SIM-kortti kohdan pois, kuivannut auringossa mutta ei toimi. Olen lukenut että laittakaa riisiin mutta siitähän tulee pölyä!!!??? Onkonvielä mahtiksia ITTE korjata konetta vaioliko lorun loppu?
![]()
![]()
![]()
Macbook Air 11" (2011)
iPhone 4 16Gb
iPhone 4 16Gb
-
iPhone putosi veteen
Viesti Kirjoittaja Duukkis »
iPhone 4 tippui vessanpönttöön n. 1h sitten. Vesi oli puhdasta ja se oli siellä n. 1 sekunnin. Puhelin toimii muuten hyvin mutta ilmeisesti kuulokkeeseen tuli joku vika. Kun soitin niin en kuullut mitään, mutta laittamalla kaiuttimen päälle kuulin ihan normaalisti. Musiikkia ei myöskään soita ja videoissa ei ole ääntä. soittoääni kuuluu normaalisti. Onko puhelimeen mahdollista vaihtaa tuo kuuloke vai onko mitään tehtävissä. Olen kuitenkin vaihtamassa etulasin janäytön koska se meni jo aikaisemmin pudotessa rikki.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sammuta nyt hyvä mies se puhelin ja laita puhelin pariksi päiväksi suljettuun riisipussiin riisien sekaan.Duukkis kirjoitti:iPhone 4 tippui vessanpönttöön n. 1h sitten. Vesi oli puhdasta ja se oli siellä n. 1 sekunnin. Puhelin toimii muuten hyvin mutta ilmeisesti kuulokkeeseen tuli joku vika. Kun soitin niin en kuullut mitään, mutta laittamalla kaiuttimen päälle kuulin ihan normaalisti. Musiikkia ei myöskään soita ja videoissa ei ole ääntä. soittoääni kuuluu normaalisti. Onko puhelimeen mahdollista vaihtaa tuo kuuloke vai onko mitään tehtävissä. Olen kuitenkin vaihtamassa etulasin janäytön koska se meni jo aikaisemmin pudotessa rikki.
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Duukkis »
Joo kyllä sen tein jo.tuomaril kirjoitti: Sammuta nyt hyvä mies se puhelin ja laita puhelin pariksi päiväksi suljettuun riisipussiin riisien sekaan.
Jos puhelin on samassa tilassa parin päivän päästä, niin onko mahdollista vaihtaa tuo kuuloke siihen ja onkohan siitä hyötyä?
Viimeksi muokannut Duukkis, 1.12.2011 klo 13.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka