Täs oli taas hyvä esimerkki miksi iphonea ei kovin helpolla uskalla kellekään suositella, se on kuitenki iha oma maailmansa
Omaan iphoneen olen ollut TODELLA tyytyväinen, yhden kerran on katkassu puhelun (en tosin puhu pitkiä puheluita joten paha sanoa miten olis jos puhuis pitkään) ja sillon olin hiukan maanalla olevassa vaatekaupassa. Toisin ku ekillä mun mielestä iphonessa on tosi hyvä mikin äänenlaatu, tosi luonnollinen ääni ja ei oo sillai alapäitä leikattu mitä vanhassa sonyerkissäni oli ja itse asun vielä kaikenlisäksi syrjäseudulla. Mutta joo tosiaan en itse kyllä paljon puhelevalle helposti iphonea suosittelisi, ku monilla on kerta ongelmaa ollu ja kyllähän sen itsekin huomaa, ku vaan jatkaa tonne syrjempään ni lähtee verkot vallan.
Mulla on kyllä toiminu hyvinkäällä sukulaisissa käydessä iphone myös iha normaalisti
Sitten täytyy vielä sanoa tästä ekiin kohdistuvasta kommentoinnista, mielestäni ihme meuhkaamista ja tää on just se syy miks applen käyttäjistä on tietty käsitys, joillekin tosiaan tuntuu olevan tosi iso asia jos joku applen laitteesta jotain negatiivista sanoo, varmaan tämänkin ansiosta taas vahvistu vaan käsitys meistä applen käyttäjistä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)