Lucy kirjoitti:Saako siihen 3G:n niitä taustakuvia vai ei? Aika ristiriitaista tietoa tullut...
Ei ilman Jailbreakkiä
Siis mitä hemmettiä? Aika suolesta ettei noin yksinkertaista ominaisuutta saa. No onneks oon ostamassa uutta luuria mutta aion vanhan antaa pois ja täytyy kai sitten siinä JB säilyttää...
Kiitti vastauksesta!
Viimeksi muokannut Lucy, 21.6.2010 klo 12.40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The Enrichment Center once again reminds you that Android Hell is a real place where you will be sent at the first sign of defiance."
Yksi taas luokassa ehkä vähän tyhmä kysymys. Olen käyttänyt iTunesia ja liittänyt puhelintani vain ja ainoastaan kotikoneessani. Nyt olen reissussa tämän viikon ja pääsen kyllä tietokoneelle, mutta...
Voinko asentaa tähän koneeseen missä nyt olen iTunesin ja päivittää iOS 4:n tätä kautta vai meneekö puhelin siitä jumiin? Eli mitä kaikkia toimenpiteitä tarvitsen, jotta voin käyttää iTunesia/iPhoneani monessa eri koneessa? Vai pitääkö odottaa viikonloppuun ja käyttää turvallisesti kotikonetta?
T0mi kirjoitti:Jos haluatte luopua Jailbreakista iOS4:n yhteydessä, niin huomioikaa, että mahdollinen Make It Mine -softalla muutettu operaattoriteksti on muutettu takaisin Soneraksi, mikäli olette myymässä luurinne "Nelosen" ilmestyttyä Suomen markkinoille. Itse luovuin jailbreakista lähinnä akunkeston takia, mutta nyt tuossa komeilee operaattoritekstinä "Tomi" luultavasti ikuisesti, jos en breikkaa puhelintani.
Palauta puhelin ja ota käyttöön uutena niin tekstikin häviää, poimii sen "tomin" siihen kun palautat puhelin varmuuskopiosta.
Negotiator kirjoitti:Yksi taas luokassa ehkä vähän tyhmä kysymys. Olen käyttänyt iTunesia ja liittänyt puhelintani vain ja ainoastaan kotikoneessani. Nyt olen reissussa tämän viikon ja pääsen kyllä tietokoneelle, mutta...
Voinko asentaa tähän koneeseen missä nyt olen iTunesin ja päivittää iOS 4:n tätä kautta vai meneekö puhelin siitä jumiin? Eli mitä kaikkia toimenpiteitä tarvitsen, jotta voin käyttää iTunesia/iPhoneani monessa eri koneessa? Vai pitääkö odottaa viikonloppuun ja käyttää turvallisesti kotikonetta?
/Janne
Kyllä se varmaan teoriassa toimisi jotenkin ilman, että tiedot katoavat, mutta en lähtisi riskeeraamaan. Päivitä vain sillä kotikoneella.
Negotiator kirjoitti:Yksi taas luokassa ehkä vähän tyhmä kysymys. Olen käyttänyt iTunesia ja liittänyt puhelintani vain ja ainoastaan kotikoneessani. Nyt olen reissussa tämän viikon ja pääsen kyllä tietokoneelle, mutta...
/Janne
Kyllä se varmaan teoriassa toimisi jotenkin ilman, että tiedot katoavat, mutta en lähtisi riskeeraamaan. Päivitä vain sillä kotikoneella.
Olen melko varma että kun olet asentanut mobiilisti iOS 4:n, niin kone kysyy asennuksen jälkeen varmuuskopiointia / alotusta uutena puhelimena... eli jos ei ole MobileMe'tä niin et saa _mitään_ puhelimeen ennen kun pääset kotikoneelta lataamaan varmuuskopiota.
(jos on MobileMe niin saat ainakin puhelinnumerot ja sähköpostit heti)