Kyllä joo itse, vahingossa jätin täpin ruutuun synkronoi ohjelmat. Kaikki muu on nyt ok mutta valokuvat ja tekstiviestit puuttuu, eli saanko ne lisättyä itunesin kautta?
Valokuvat joo, mutta sms viestit ei onnistu, kuin palauttamalla koko varmistus - jota et halunnut tehdä.
iPhoneView ohjelmalla pystyy tallettamaan sms viestit, mutta maksullinen ja vaatii koko rumban uudelleen...
Jännä että itsellä nuo ohjelmat eivät ikinä tallennu varmuuskopion vaikka joskus haluaisinkin joidenkin tiedot tallentaa.
Tekstiviestit taas varmuuskopiossa aina mukana vaikken niitä tarvitsisikaan.
MacBook Pro 13" (2019)
MacBook Pro 16" (2019)
iPhone 12 Pro Max
PSN: CruelPorkkana
Mulla piti olla SHSH tallessa. Näin ainakin Cydia jossain vaiheessa väitti.
Nyt toimin yllä olleen ohjeen mukaan. Kun painan shiwt+palauta ei tule valittavaksi mitään firmwarea.
Pitäsikö se osata jostain erikseen hakea ?
Sinun pitää ladata ensin koneelle firmware, minkä haluat palauttaa ja sen jälkeen haet sen sieltä minne sen olet ladannut. Tämän linkin takaa löydät haluamasi firmware version. Cydian etusivulta näet, mitkä SHSH filet sinulla on cydiassa tallennettuna. Puhelin pitää olla DFU modessa, ennen palautusta. Pistät puhelimen piuhaan kiinni ja sammutat sen. Sammutuksen jälkeen : (home ja sleep 10 sek - sleep ylös ja homea vielä 10 sek -> DFU mode).
Juu, kiitos linkistä.
Nyt siinä tuli vaan virhe 3194 ja iphonea ei voitu palauttaa...
Cydiaa ei ole nyt puhelimessa, koska se on käynyt DFU-modessa. Pitäisikö ensin asentaa Cydia, vai onko tässä jotain muuta vikaa ?
Ongelma on se, että en saa cydiaa koneeseen, kun on tuo 4.0.2
Ja yrittäessäni downgradeta saan tuon virheilmoituksen. Olen nyt yrittänyt -> 4.0.1 ja 3.1.2
Sama juttu molemmilla
Olen nyt yrittänyt tätä 3.1.2, 3.1.3 ja 4.0.1:een palauttaa DFU-modessa.
Kaikissa tulee tuo sama virhe.
Aikoinani, kun puhelimen sain, painoin Cydiassa "make my life easyer"
Kellään ajatuksen poikasta edes, miten pääsisin eteenpäin.
Puhelin nyt siis aivan tyhjä.