En keksi syytä mikseivät saisi? Mikään ulkopuolinen tahohan ei käsittääkseni määrää Applea antamaan tuota 100 euron hyvitystä tai kuinka laajalti sitä tulee tarjota, vaan Applen päättävät elimet ovat sen omatoimisesti määritelleet kuten ovat lystänneet. Applen oman kivijalkaliiketoiminnan kannalta on kustannustehokkaampaa tarjota hyvitystä suoraan niille asiakkaille, jotka muuten palauttaisivat iPadinsa Applen palautusoikeusperiodin sisällä, ottaisivat rahansa takaisin ja sitten ostaisivat saman mallin 100 euroa halvemmalla. Ja onhan se hyvää PR:ääkin.kinkki kirjoitti:Ei minua harmita yhtään ostohinta rahaahan se vaan on? Vaan se että miksi noin saa muka toimia? Ei se nyt mikään hatunnoston paikka ole Applelle. No mutta kysyn asiaa vielä parista tahosta
Muissa liikkeissä asioivat ovat tietysti voineet käyttää juuri tuota mainittua palautusstrategiaa, eli sikäli kun jokin palautusoikeus on tuotetta koskenut (esim. Suomessa ihan normaali kaikkeen verkkokauppaan kuuluva 14pv palautusoikeus), iPadin on voinut palauttaa, ottaa rahansa takaisin ja sitten ostaa uuden iPadin halvemmalla hinnalla jolla muutkin jälleenmyyjät ovat niitä myyneet.