CryAllu kirjoitti:ohhoh jos iphone vitoseen tulee se a5 prosessori niin en odota paljoa sen akun kestosta kun tolla downclockatulla a4 se akku kuluu nopee niin mitä sitte 2 ytimisellä? minun mieli pide on että tekisi vähän paksumman puhelimen mutta myös paksumman akun
Tuplaytimien pitäisi nimenomaan parantaa akunkestoa, ei heikentää sitä.
iPad vs iPad 2, sama akunkesto. En usko myöskään, että uudessa iphonessa akunkesto tulee huonontumaan, vähintään pysyy samassa.
CryAllu kirjoitti:ohhoh jos iphone vitoseen tulee se a5 prosessori niin en odota paljoa sen akun kestosta kun tolla downclockatulla a4 se akku kuluu nopee niin mitä sitte 2 ytimisellä? minun mieli pide on että tekisi vähän paksumman puhelimen mutta myös paksumman akun
Akun kulutus johtuu enemmän prosessorin rasituksen määrästä kuin ytimien määrästä.
Jos samaa, kevyttä appsia pyörittää eri prossuilla, niin tuskin se tehokkaampi kuluttaa näkyvästi enemmän juissia.
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
mikaha kirjoitti:
No itse huomasin, että iPhonen käyttistuki kestää vain kaksi vuotta...
Niihän se kestääkin. Tosin en saa uusinta käyttistä iPodiini ja en välitä paskan vertaa vaikka joku hakkeroisi iPodini kun en käy sillä missään verkkopankissa.
Vklnuppi kirjoitti:Mulla poltteli/polttelee ajatuksissa tuo iPhonen osto aivan kuten ketjun aloittajallakin. Sopivasti vielä entinen Samsungin luuri hajosi, mutta päädyin silti tuskaisena odottelemaan tuota uuden julkistusta kun siihen ei pitäisi enää kovin pitkä aika olla. Väliaikaiseksi ostin Nokian perusluurin, katsoo sitten syssyllä ostaako iPhonen vai Nokian N9:n. Näin suosittelisin sinunkin tekemään ja jos se 4S tai vitonen ei kovin erikoinen ole niin voi olla, että noita 4:sia saa sitten halvemmalla pois uuden alta.
Itse ostaisin iPhonen. En oikeen tykkää napittomista puhelimista niinkuin N9 on.
En ostaisi iPhonea vielä, itse jos ostan, odotan nyt siihen uusien julkaisuun, koska silloin nelosen hinta varmaankin romahtaa jonkin verran, ja jos se nano julkaistaan myös.. Kuitenkin varmaankin syksyllä myyn iPod touchini ja ostan phoonin tilalle.
iDude kirjoitti:En ostaisi iPhonea vielä, itse jos ostan, odotan nyt siihen uusien julkaisuun, koska silloin nelosen hinta varmaankin romahtaa jonkin verran, ja jos se nano julkaistaan myös.. Kuitenkin varmaankin syksyllä myyn iPod touchini ja ostan phoonin tilalle.
Tuskin pääset niin helpolla, että odotat vain julkaisuun asti. Ensin vitonen tulee myyntiin - jenkeissä. Odottanet siihen asti kunnes phöneä saa Suomesta - joskus ensi keväänä!
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
Akun kulutus johtuu enemmän prosessorin rasituksen määrästä kuin ytimien määrästä.
Jos samaa, kevyttä appsia pyörittää eri prossuilla, niin tuskin se tehokkaampi kuluttaa näkyvästi enemmän juissia.
meinaan että sit jos jotain tyylii infinite bladea pelaa nii kylla se a5 tyhjentäis akun varmaankin puoli kerta nopeemmin(tai joku appsi joka tulisi vaan a5:toselle jokavetäis melkeen koko prossun 100%)
Tuplaytimien pitäisi nimenomaan parantaa akunkestoa, ei heikentää sitä.
iPad vs iPad 2, sama akunkesto. En usko myöskään, että uudessa iphonessa akunkesto tulee huonontumaan, vähintään pysyy samassa.
en ole kyllä mestari prosessereissa mutta esimerkiksi kaikki intel core i seiskat läppäreillä vetää vähintään 45 wattia kun taas jonkun verran huonompi 2 ytiminen intel core i7 35 wattia. mutta kyllä vikipedia sanoo muka että mitä enemmän ytimiä sitä vähemmän sähköö menee ja lämpöö