Joo sori. Sonera fiksu, 21 maksimi.tuomaril kirjoitti:Kiinnostaisi tietää liittymä.ATD kirjoitti:Vantaa Tikkurila
Ping 88
D 19.30
U 2.50
iPhone 5 -verkkonopeudet
-
Re: iPhone 5 -verkkonopeudet
Viesti Kirjoittaja ATD »
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
10.88 Mbps sisään ja 2.55 Mpbs ulos.
Liittymänä TeleFinlandi ja siihen se rajottamaton 3G.
Parhaimmillaan oon saanu nopeudeksi 18.51 Mbps sisään.
-
Viesti Kirjoittaja Sly »
15 minuuttia yritin ettiä mistä pystyisin upgreidaamaan nopeuttani, mutta eipä löytynyt.
Kohta joku tietysti kertoo, miten kahdella klikkauksella pääsee nopeutta muuttamaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Omat sivut.Sly kirjoitti:No 7 mekaa, ku on 7 mekan maksiminopeus. On muuten menny nuo Soneran sivut uskomattoman sekaviksi.
15 minuuttia yritin ettiä mistä pystyisin upgreidaamaan nopeuttani, mutta eipä löytynyt.
Kohta joku tietysti kertoo, miten kahdella klikkauksella pääsee nopeutta muuttamaan

-
Mitä ihmettä?!ATD kirjoitti:Joo sori. Sonera fiksu, 21 maksimi.tuomaril kirjoitti:Kiinnostaisi tietää liittymä.ATD kirjoitti:Vantaa Tikkurila
Ping 88
D 19.30
U 2.50

Miksi ihmeessä minä en pääse moisiin lukemiin?! Liittymänä on Sonera Sopiva Surffilauta 3G eli se sisältää 21 megan netin!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sly »
Omilta sivuilta valitsin "liittymänhallinta", mutta eipä näy kohtaa josta onnistuisi nopeuden muuttaminen. Oon varmaan sokea :/tuomaril kirjoitti:Omat sivut.Sly kirjoitti:No 7 mekaa, ku on 7 mekan maksiminopeus. On muuten menny nuo Soneran sivut uskomattoman sekaviksi.
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Se on paikasta kiinni, mulla tulee Vaaralassa 3-7mbps kun taas Jumbossa paukku tuo 19-20 mbps..tuomaril kirjoitti:Mitä ihmettä?!ATD kirjoitti:Joo sori. Sonera fiksu, 21 maksimi.tuomaril kirjoitti:Kiinnostaisi tietää liittymä.ATD kirjoitti:Vantaa Tikkurila
Ping 88
D 19.30
U 2.50![]()
Miksi ihmeessä minä en pääse moisiin lukemiin?! Liittymänä on Sonera Sopiva Surffilauta 3G eli se sisältää 21 megan netin!
Sen siitä saa kun asuu syrjässä

Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Sonera on näköjään juuri uudistanut palvelunsa. En näe enää minäkään mahdollisuutta muokkaukseen. Pakettien koot kyllä näkee.Sly kirjoitti:Omilta sivuilta valitsin "liittymänhallinta", mutta eipä näy kohtaa josta onnistuisi nopeuden muuttaminen. Oon varmaan sokea :/
-
Viesti Kirjoittaja cubeqtio »

-
Viesti Kirjoittaja unska »
Sama. Tampereen keskustassa saunalahden (elisan) 19.90 maksavalla 4g yhteydellä.tuomaril kirjoitti:Miksiköhän minä pääsen vain maksimissaan 8 megan nopeuteen? Luvattu nopeus on 21 mb/s ja olen suorittanut testit DC-verkon alueella.
-
Viesti Kirjoittaja ATD »
tuomaril kirjoitti:Mitä ihmettä?!ATD kirjoitti:Joo sori. Sonera fiksu, 21 maksimi.tuomaril kirjoitti:Kiinnostaisi tietää liittymä.ATD kirjoitti:Vantaa Tikkurila
Ping 88
D 19.30
U 2.50![]()
Nämä lukemat tästä aseman vierestä.
-
Soneralla ongelmia uudessa systeemissä, korjaavat vikaa.Legge kirjoitti:Sonera on näköjään juuri uudistanut palvelunsa. En näe enää minäkään mahdollisuutta muokkaukseen. Pakettien koot kyllä näkee.Sly kirjoitti:Omilta sivuilta valitsin "liittymänhallinta", mutta eipä näy kohtaa josta onnistuisi nopeuden muuttaminen. Oon varmaan sokea :/
-
Viesti Kirjoittaja _Cobra_ »
-
Viesti Kirjoittaja jehu »
En ole varma, mutta veikkaan, että johtuu siitä ettei sinulla ole käytössä nykyisin myytävä liittymätyyppi = Sonera Sopiva. Vanhat Minun Sonerat poistuivat Soneran valikoimasta elokuussa, eikä niitä voi enää muokata mitenkään. Uudet Sopiva -liittymät pitäisi olla muokattavissa.Legge kirjoitti:Sonera on näköjään juuri uudistanut palvelunsa. En näe enää minäkään mahdollisuutta muokkaukseen. Pakettien koot kyllä näkee.Sly kirjoitti:Omilta sivuilta valitsin "liittymänhallinta", mutta eipä näy kohtaa josta onnistuisi nopeuden muuttaminen. Oon varmaan sokea :/
Tässä vielä linkki Sopiva vaihtoehtoihin: http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... cmpid=1328 Kutakin "pääpakettia" voi kustomoida isommalla puheella, viesteillä tai netillä. Tai sitten voi ottaa kerralla sen seuraavaksi isomman paketin.
-
Viesti Kirjoittaja Aku Muukka »

-
Viesti Kirjoittaja j3ss0 »
U 3,04
Kohtalaisen haipakkaa..
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kyllä on. Eilen siellä oli häikkää Soneran mukaan, mutta nyt pitäisi toimia. Kannattaa myös muistaa, että päivitys on mahdollista kerran laskutuskaudessa. Jos olet siis vaikkapa hankkinut juuri uuden i5:n paketilla, niin tuolla lukee vain päivämäärä, jolloin seuraavan muutoksen voi tehdä.jehu kirjoitti:En ole varma, mutta veikkaan, että johtuu siitä ettei sinulla ole käytössä nykyisin myytävä liittymätyyppi = Sonera Sopiva. Vanhat Minun Sonerat poistuivat Soneran valikoimasta elokuussa, eikä niitä voi enää muokata mitenkään. Uudet Sopiva -liittymät pitäisi olla muokattavissa.Legge kirjoitti:Sonera on näköjään juuri uudistanut palvelunsa. En näe enää minäkään mahdollisuutta muokkaukseen. Pakettien koot kyllä näkee.Sly kirjoitti:Omilta sivuilta valitsin "liittymänhallinta", mutta eipä näy kohtaa josta onnistuisi nopeuden muuttaminen. Oon varmaan sokea :/
Tässä vielä linkki Sopiva vaihtoehtoihin: http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... cmpid=1328 Kutakin "pääpakettia" voi kustomoida isommalla puheella, viesteillä tai netillä. Tai sitten voi ottaa kerralla sen seuraavaksi isomman paketin.
Nopeus mulla Soneran 21 megan netillä Kumpulassa 10-12/2-4 Mbps. Malmilla sitten yleensä jotain surkeempaa.
-
Viesti Kirjoittaja rodchop »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Metsälässä lauantaina: P 63 / D 19.29 / U 4.29
Urheilutalolla tunti sitten: P 74 / D 12.45 / U 3.08
Ravintola Alppitori nyt: P 75 / D 12.27 / U 3.93
Ihan kivoja lukemia. Wifillä himassa tuleekin sitten järestään 50 / 10, ja pingi 35. Läppärillä samat lukemat, mutta pingi vaan 9ms.
-
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jampe »
Macintosh käyttäjä vuodesta 1986.
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Klo 11 Kirkkonummen juna-asemalla:
Ping: 39
Down: 20 megaa
Up: 3,5 megaa
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Kunhan pidät varasi ettei SL innostu laskuttamaan max. nopeuksisen liittymän kk- hintaa. Tosin eihän tuo LTE-liittymäkään ole aivan mahdottoman kallis, ainoastaan 19.9 e/kk määräaikaisella sopimuksella ja nyt Hullujen Päivien tarjouksena Sonerankin 4G-liittymä (max 100 mpbs:n nopeudella) on vain tuon 20 euron hintaluokkaa/kk. Epäilen kuitenkin ettei Sonerakaaan yllä täällä Pohjois-Hgissä kuin n. 76 mbps:n vauhtiin rajoittamattomassa LTE-verkossaan.kaffemi kirjoitti:Saunalahti,päivitin liittymää viime viikolla, sovittiin puh, että netti 2 megainen. No, just kokeilin, Pitäjänmäki: Ping 67, down 19,29, up 3,17. Jos ovat jotain ekstraa tohon sössineet, niin en valita
Omat kokemukset iPhone 5:n nopeuksista ovat ihan hyvät, samaa luokkaa kuin Sierra 4G-Mifillä DC-verkoissa eli 10- 19 mbps:n tasoa (DL).
Tosin saisi tuo DNA hieman toimia ripeämmin ja selvitellä onko firman verkkoja mahdollista virittää iPhone5:lle LTE-yhteensopiviksi. Ehkä kyseessä on epämääräinen uutisankka eikä DNA:lla ole aikomustakaan yrittää selvittää iPhone5:n LTE-yhteensopivuuksia. Salassapitovelvollisuuksiakin saattaa olla, kun mahd. Apple ja operaattorit ja muut tahot vasta neuvottelevat LTE-oikeuksista ja patenteista?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka