kornetti kirjoitti:Mulla on ongelma YLEn mobiiliareenan kanssa. En saa areenasta näkymään vaikkapa lastenohjelmia - kun avaan ohjelman, niin näytölle tulee siansaksaa ja paljon. Mulla on semmonen tunne, että ennen 3.1.3. päivitystä tuo mobiiliareena vielä toimi - ei toimi enää. Toimiiko teilla muilla?
Toimii aivan moitteettomasti. Menethän sinne reittiä http://fi.yle.mobi/w/iphone ja sieltä valitset "Mobiili Areena" > Lapset jne.?
toho yle areenaan liittyen ni sais kyllä olla semmone ilmotus tuossa jos luurilla menee, että haluatko siirtyä mobiili yle areenaan tms. Uskon, että läheskään kaikki ei edes tiedä, että iphonella jne. voi noita katsella. En ainakaan yhtäkkiä nähny etusivulla missään mainintaa, että siirry tästä mobiili yle areenaan tms. Ainoastaan mobiiliin viittaavaa mobiiliuutiset ja sieltä sitten pääse yhden painalluksen jälkeen tuonne mobiiliareenaan, kauheen monimutkaista
Tuntuu äkkiseltää luuri kaikin tavoin nopeammalta, synkkaus ja esmes gmail wi-fi:llä.
En kyllä omalla kohdalla oo ainakaan nähny mitään nopeuden kasvua, ettet vaan kuvittelis omias Tosin en silti tiä mikä iphone sulla on, mutta eipä tota 3gs:ää ainakaan mun mielestä paljo nopeemmaks enää voi saada, hehe
delic kirjoitti:
En kyllä omalla kohdalla oo ainakaan nähny mitään nopeuden kasvua, ettet vaan kuvittelis omias Tosin en silti tiä mikä iphone sulla on, mutta eipä tota 3gs:ää ainakaan mun mielestä paljo nopeemmaks enää voi saada, hehe
3gs 16 gb, 3.1.3 päivityksen jälkeen akku kestää kolmanneksen siitä, mitä ennen päivitystä. Mistä ihmeestä voi johtua, onko muilla samoja kokemuksia? (Kaikki virransäästökikat tehty, esim. 3g-haku pois päältä jne...)
Puttinen kirjoitti:3gs 16 gb, 3.1.3 päivityksen jälkeen akku kestää kolmanneksen siitä, mitä ennen päivitystä. Mistä ihmeestä voi johtua, onko muilla samoja kokemuksia? (Kaikki virransäästökikat tehty, esim. 3g-haku pois päältä jne...)
-P-
Minä en mitään tuollaisia virtakikkailuja ole harrastanut ja hyvin riittää akku, enitenhän sitä menee pelatessa pelejä. Ei kai ole Jailbreak?
Puttinen kirjoitti:3gs 16 gb, 3.1.3 päivityksen jälkeen akku kestää kolmanneksen siitä, mitä ennen päivitystä. Mistä ihmeestä voi johtua, onko muilla samoja kokemuksia? (Kaikki virransäästökikat tehty, esim. 3g-haku pois päältä jne...)
-P-
Minä en mitään tuollaisia virtakikkailuja ole harrastanut ja hyvin riittää akku, enitenhän sitä menee pelatessa pelejä. Ei kai ole Jailbreak?
-P-
Eipä ole JB.
Jos ongelma jatkuu, niin palauta ohjelmisto. Muista varmistus ennen toimenpidettä.
jazze kirjoitti:Empä jaksa nyt selailla ja etsii mahd. Vastauksia mutta onko porukalla tietoa/aavistustakaan milloin fw 3.1.3 jailbreak ja unlock ovat tulossa?
Itselläni on iPhone 3gs 32gb ja 3.1.3.
Akunkesto on aivan sama kuin 3.1.2 .
Eli noin neljä tuntia pelatessa.
Onko tuo normaali aika koska luin jostain että kestää 9 tuntia pelatessa
jazze kirjoitti:Empä jaksa nyt selailla ja etsii mahd. Vastauksia mutta onko porukalla tietoa/aavistustakaan milloin fw 3.1.3 jailbreak ja unlock ovat tulossa?
Ollaan huhuiltu että siihen ei tehdä ikinä JB & unlockia
OS4.0:llaa odotellessa
No ainakin meikällä päivitys 3.1.3:een meni kivuttomasti kunnes.....päivityksen ja buuttauksen jälkeen ei kenttiä enää löytynyt. Soneran laatuasiakaspalveluun soitin ja 12 min. jonotuksen jälkeen katkaisin kun en jaksanut enää kuunnella pätkivää jonotusmusaa. päivänkakkara kun taas vaihteeksi keljuttaa nää iivaripuhelimen päivitykset.
Traipod kirjoitti:No ainakin meikällä päivitys 3.1.3:een meni kivuttomasti kunnes.....päivityksen ja buuttauksen jälkeen ei kenttiä enää löytynyt. Soneran laatuasiakaspalveluun soitin ja 12 min. jonotuksen jälkeen katkaisin kun en jaksanut enää kuunnella pätkivää jonotusmusaa. päivänkakkara kun taas vaihteeksi keljuttaa nää iivaripuhelimen päivitykset.
Päivitykset ovat kyllä täällä onnistuneet aivan mainiosti.
Kannattaa koittaa ohjelmiston palautusta, jos ei muuten tokene - muista varmistus ennen moista toimenpidettä.
mcpekkis kirjoitti:Mutta: Perussääohjelma ei löydä enää Joensuuta! Onko muut löytäneet oman kotipaikkansa tai jopa Joensuun?
Itseäni lainaten nostan saman asian vielä esille. Eikö keltään muulta kuin joensuulaisilta ole kadonnut oman kotipaikan sääennusteet iPhonen (Yahoon) softasta? Itse huomasin muutoksen juuri päivityksen jälkeen, en tiedä sitten ovatko yhteydessä toisiinsa.
Vasta nyt tuli vastaan, että on kadonnut paljon muitakin kaupunkeja.. Itsellä on esim. Kankaanpää ollut 3G:n alusta lähtien asetettuna. Nyt porukat yritti laittaa omiinsa (3.1.3) samaa paikkaa, vaan ei löydy enää =) Kuitenkin omassa luurissa säätiedot päivittyy.
Yritin etsiä ratkaisua tuohon "Saapuva puhelu siirretty" -ilmoitukseen, mutta en ainakaan löytänyt mitään toimivaa temppua. Itselläni käytössä 3.1.3. Factory unlocked 3Gs joka jailbreakattu Spiritillä. Ilmoitus näkyi myös aiemmin 3.1.2 softalla jolloin JB oli tehty Blackra1n:lla. Nyt sitä rupesin ihmettelemään kun ei näy aina ja näyttäisi että se tulee vain kun soitto tulee dna liittymästä. Itselläni myös dna käytössä. Kokeilin Elisalla ja lankapuhelimella, mutta silloin ilmoitusta ei tule. Onko tuon turhan ilmoituksen poistamiseksi mitään temppua? Ärsyttää kun osaan puheluista pitää vastata liu'ulla ja toisiin taas erillisellä vastaus-painikkeella (eli silloin kun tuo ilmoitus tulee)
Samoin soittaessani itse toiseen puhelimeen, saan ilmoituksen "Soitonsiirto käytössä".. tämä tuntuu tulevan aina kun soittaa. Asetuksista on päällä kyllä asetus jolla puhelut menevät vastaajaan jos ei verkossa tai tietyn ajan jälkeen joten tuo johtunee siitä, mutta pääseekö siitä eroon millään..?
kössi kirjoitti:Yritin etsiä ratkaisua tuohon "Saapuva puhelu siirretty" -ilmoitukseen, mutta en ainakaan löytänyt mitään toimivaa temppua. Itselläni käytössä 3.1.3. Factory unlocked 3Gs joka jailbreakattu Spiritillä. Ilmoitus näkyi myös aiemmin 3.1.2 softalla jolloin JB oli tehty Blackra1n:lla. Nyt sitä rupesin ihmettelemään kun ei näy aina ja näyttäisi että se tulee vain kun soitto tulee dna liittymästä. Itselläni myös dna käytössä. Kokeilin Elisalla ja lankapuhelimella, mutta silloin ilmoitusta ei tule. Onko tuon turhan ilmoituksen poistamiseksi mitään temppua? Ärsyttää kun osaan puheluista pitää vastata liu'ulla ja toisiin taas erillisellä vastaus-painikkeella (eli silloin kun tuo ilmoitus tulee)
Samoin soittaessani itse toiseen puhelimeen, saan ilmoituksen "Soitonsiirto käytössä".. tämä tuntuu tulevan aina kun soittaa. Asetuksista on päällä kyllä asetus jolla puhelut menevät vastaajaan jos ei verkossa tai tietyn ajan jälkeen joten tuo johtunee siitä, mutta pääseekö siitä eroon millään..?
Oikeat operaattoriasetukset korjaavat tuon. Nuo voidaan asentaa 3.x.x iLuuriin "manuaalisesti" ns. oikean *.ipcc tiedoston avulla, joita on täällä hompussakin jaossa. HAKUA kannattaa koittaa. Asennus tapahtuu iTunesissa alt/shift(pc) päivitä valinnalla (ja valitsemalla tuo oikea *.ipcc tiedosto)
iTunesin pitää myös sallia noiden asennus (Päätteellä pieni säätö)