Vähän OT:nä menee, pahoitteluni. Näkeekö paketista mistään, ennen kuin avaa muovit päältä, että onko iPhone Suomi vai Kreikka versio? Tietäisi, vaan jos saa liikkeessä nähdä paketin ennen osto päätöstä, että minkä liittymän ottaa, jos puhelin onkin sim-free
Negotiator kirjoitti:Vähän OT:nä menee, pahoitteluni. Näkeekö paketista mistään, ennen kuin avaa muovit päältä, että onko iPhone Suomi vai Kreikka versio? Tietäisi, vaan jos saa liikkeessä nähdä paketin ennen osto päätöstä, että minkä liittymän ottaa, jos puhelin onkin sim-free
/Janne
Pakkauksen pohjassa olevat tekstit on kreikkalaisilla harakanvarpailla.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Onkos kukaan käynyt kyselemässä kivijalkakauppojen tämän viikon toimitus tilanteita? Onko kaikki luurit mitä nyt tuntuu olevan paljon liikenteessä menneet verkosta ennakko tilaajille vai onko huhuja, että kauppoihinkin olisi päätynyt näitä isojen erien luureja?
Tänään postista haettu 3G S 16GB white. Tilattu siis 22.8 ja saatu 2.10. Sisällä 3.0 softa. Korttia ei ollut aktivoitu (minun sonera), mutta aspaan soiton jälkeen homma onnistui. Redsn0w koneeseen ja Elisan kortti sisään. Toimii!
Tää on näitä juttuja jos joku asia lähtee meneen päin pers.. niin se menee sit loppuun asti huonosti. niinkö tämä että eka toimitusajat venyy hullun pitkiksi ja sitten ko vihdoin jengi alkaa saamaan puhelimia niin ne on sitten kreikkalaisia tai jottain. en syyttele sen kummemmin ketään en soneraa enkä applea mutta tää on vaan näitä juttuja!
iMac 27-inch 3,4ghz
MacBook Pro 13-inch 2,4Ghz
iPod video 30gb
iPhone 6+ 64gb
iPad 2 16gb wifi
Ajattelin tyynen rauhallisesti odottaa, kunnes sen saa heti käteen. 8) Cool on elämäntapa, mutta on se prkl jos sitä ei kohta saa hiplattavaksi... Onneksi on iPod Touch, millä ei kylläkään voi soittaa.
umpio kirjoitti:Kuka on lisäkseni jonossa Lahden Launeen Veikon Koneessa? Kiinnostaisi vähän tietää puhelinten saatavuus tuolta; itse tilasin sen 29.8.
Minä tilasin 6.8. valkoisen 32Gt. Eipä ole kuulunut mitään. Vaan enpä sitä ota, jos vaikka joskus sattuisi saapumaan..
umpio kirjoitti:Kuka on lisäkseni jonossa Lahden Launeen Veikon Koneessa? Kiinnostaisi vähän tietää puhelinten saatavuus tuolta; itse tilasin sen 29.8.
Minä tilasin 6.8. valkoisen 32Gt. Eipä ole kuulunut mitään. Vaan enpä sitä ota, jos vaikka joskus sattuisi saapumaan..
Eikö sitten kannattaisi tilausta peruuttaa jotta ne jotka vielä puhelinta jonottaa saisi omansa nopeammin?
Ite tilattu elokuun 19. päivä seinäjoen veikon koneesta, sanoin että muistilla ei oo väliä eikä värillä, eikä vieläkään mitään tietoa tulosta Ja sit jotkut tilannu vasta syyskuun lopussa näpräilee jo iLuureja
Tää ei voi olla todellista, sain kreikalaisen iphonen, mutta mun onkin sim-lukittu. Miten voi olla kahdenlaisia kreikkaversioita liikenteessä? Nyt Sonera ei ole aktivoinut liitymää, siis vaihtanut entistä liittymää, vaikka tilattu netistä jo 2 kuukautta sitten. Mun kreikkaversio ei ainakaan tue muita liitymiä. Kaverin Sonera meinaa toimii. AP lupasi otta yhteyttä, mutta mitään ei kuuluu. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
kooba kirjoitti:Tää ei voi olla todellista, sain kreikalaisen iphonen, mutta mun onkin sim-lukittu. Miten voi olla kahdenlaisia kreikkaversioita liikenteessä? Nyt Sonera ei ole aktivoinut liitymää, siis vaihtanut entistä liittymää, vaikka tilattu netistä jo 2 kuukautta sitten. Mun kreikkaversio ei ainakaan tue muita liitymiä. Kaverin Sonera meinaa toimii. AP lupasi otta yhteyttä, mutta mitään ei kuuluu. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
Vaimolle tuli kans kreikkalainen iluuri ja aktivoin sen normaalisti TF liittymään kunnes luin juttuja näistä kreikan luureista ja vaimoskan luuri toimi heti Elisan simmillä kun sen laitoin paikalle, nyt on saunalahden kortti sisällä ja hyvin pelittää softa 3.1 oli muuten sisällä. Eihän tässä voi muuta kuin tyytyväinen olla kun on unlokattu suomi luuri
Tänään tuli soneralta puhelu, jossa ilmoitettiin tuosta kreikkalaispuhelimien toimitusvirheestä (applen puolelta kuitenkin tämä moka). En ollu itse edes tarkistanut vielä oliko omani kreikkalaismanuaalilla. Pyydettiin kuitenkin tarkistamaan, ja kreikkalaisillahan se oli. No eipä siinä mitään. 50€ hyvityksen lupasivat tästä. Hyvä mielihän siitä tuli kun luurin hinta laski 50 eurolla. Samalla sain vielä pienen viivästymiskorvauksen. Omasta puhelimesta en ole vielä tarkistanut, onko sim-vapaa, mutta eipä tuolle ole tarvettakaan. Jos soneralta siis soitetaan ja kysytään asiaa, kannattaa tylysti sanoa että on kreikkalainen vaikka ei oikeasti olisikaan, koska ei se mitään sen enempää kysellyt tai tarkistellut.
Tännekki soittivat ja sanoivat että sen 50€ hyvittävät ensi laskussa.
Ja huoltohommassa ei tosiaan ole mtn ongelmaa, niinkuin joku tuola aikasemmin jo sanoikin...
MaN kirjoitti:Tänään Helsingin Messukeskuksessa Expertin kodinkonemessuilla oli iPhoneja myynnissä. Vielä klo 10:30 oli noin 15 myymättä.
Ja onnea vaan nille jotka odottavat noita puhelimiaan niista experteista joiden jonosta nuo tuonne vedettiin, Tammiston (muistaakseni) expert on ainakin mainittu sellaisena joka kylmasti pisti tiskin alle piiloon luureja tuota messua varten..
Poistunut talta foorumilta. Saattaa joskus lueskella mutta vastaaminen hyvin epatodennakoista.
No tulihan se minunkin M32 sinne paikalliseen postiin, huh.
Torstaina 1.10. soitin aspaan n. klo 12 ja kyselin postin seurantakoodia => järjestelmästä ei löytynyt vielä merkintää lähettämisestä.
Perjantaina 2.10. tuli postista lappu, että pakettinne on noudettavissa (pakettiin oli merkitty lähetyspäiväksi 30.9.)
Eli ei siellä Soneralla ainakaan mitenkään automaattisesti näy ne lähetettyjen pakettien tiedot. Taitaa tukkuri laittaa koosteen lähetetyistä tiettyyn aikaan päivästä, jolloin tiedot vasta näkyvät Soneran järjestelmissä. Tai jotain...
Tilasin joskus elokuun alkupäivinä 32:sen sonerapisteestä. Ilman väri vaatimuksia ja ei paljon ole näkynyt luuria...
Hyvä Sonera !!! Mahtavaa palvelua !!!
Tilasin Soneran verkkokaupasta pe 25.9. illalla M16. Eilen perjantaina soitin aspaan. Sieltä sanottiin, että odotusaika on 6-12 viikkoa. Tänään menin Helsingin Messukeskukseen Expertin kodinkonemessuille ja kun olin ostamassa M32:ta, myyjä sanoi, että minulla on M16. Koska en saanut varmuutta, onko kyse tilauksesta tai jo saapumisesta, ostin M32:n toiselle numerolle.
Iltapäivällä soitin aspaan ja sieltä kerrottiin, että minun 25.9. tilaama M16 oli lähtenyt Itellasta.
Odotusajat eivät oikein pitäneet paikkansa, kun 6-12 - viikkoa muuttui yhdeksi viikoksi.
Saan M16 postista ensi viikolla.
Viimeksi muokannut MaN, 4.10.2009 klo 10.06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.