![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja irpata »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja acethaman »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Tuohon on ratkaisu jo olemassa. Lukases vaikka tää läpi.acethaman kirjoitti:Eniten minua rassaa modeemiominaisuuden puuttuminen...
Viesti Kirjoittaja acethaman »
Viesti Kirjoittaja 7ub3 »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Ei kyllä ole puhelimen tai sitä tukevan järjestelmän aiheuttama puute. Korjattavissa muuten kuin valmistajan taholta.7ub3 kirjoitti:-ei luottokorttia- iphonessa ei oo yhtään !"##/ huviohjelmaa/peliä, tahtoo iband ei saaois elektroni muttei kelpaa.
Viesti Kirjoittaja 7ub3 »
**** kortin pakko olla luottokortti******wanders kirjoitti:Ei kyllä ole puhelimen tai sitä tukevan järjestelmän aiheuttama puute. Korjattavissa muuten kuin valmistajan taholta.7ub3 kirjoitti:-ei luottokorttia- iphonessa ei oo yhtään !"##/ huviohjelmaa/peliä, tahtoo iband ei saaois elektroni muttei kelpaa.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Myös monen pankin elektron-kortit käyvät iTunesissa.7ub3 kirjoitti:**** kortin pakko olla luottokortti******wanders kirjoitti:Ei kyllä ole puhelimen tai sitä tukevan järjestelmän aiheuttama puute. Korjattavissa muuten kuin valmistajan taholta.7ub3 kirjoitti:-ei luottokorttia- iphonessa ei oo yhtään !"##/ huviohjelmaa/peliä, tahtoo iband ei saaois elektroni muttei kelpaa.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja triljan »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Miksi et kirjoita niitä siten, että voit soittaa ulkomailtakin, eli suomen suuntanumero +358 eteen? Tällöin myös numeroiden ryhmitys menee oikein mallilla +358 9XXXXXXX. Tätä ominaisuutta ei saa pois päältä.triljan kirjoitti:Saako yhteystiedoista ja soittaessa mitenkään pois puhelinnumeron raivostuttavan ryhmttelemisen (xxx) xxx-xxx? Esim. 09-alkuisen numerot tulee ihan hassusti tyyliin (094) xxx-xxx. Dumppaa puhelinnumeron ekan numeron suuntanumeron vikaksi numeroksi.
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Entäs jos maan suunnassa on vain kaksi numeroa? Tai jos laittaa eteen 00 plussan sijaan? Ei taida koskaan saada kaikkia tyytyväisiksi joten helpointa lienee todeta että aivan susi puhelimeksiMasBe kirjoitti:Miksi et kirjoita niitä siten, että voit soittaa ulkomailtakin, eli suomen suuntanumero +358 eteen? Tällöin myös numeroiden ryhmitys menee oikein mallilla +358 9XXXXXXX. Tätä ominaisuutta ei saa pois päältä.triljan kirjoitti:Saako yhteystiedoista ja soittaessa mitenkään pois puhelinnumeron raivostuttavan ryhmttelemisen (xxx) xxx-xxx? Esim. 09-alkuisen numerot tulee ihan hassusti tyyliin (094) xxx-xxx. Dumppaa puhelinnumeron ekan numeron suuntanumeron vikaksi numeroksi.
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja miicah »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja miicah »
Viesti Kirjoittaja rolfx »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja power »
Jaa? Tarkoitatko tilannetta, jossa puhelin on äänettömällä (siis siitä kytkimestä), ja saat tekstarin? Kyllä mun phone tuolloin värähtää lyhyesti, ja vielä toisen kerran viiden minuutin päästä jos ei tekstaria siihen mennessä ole lukenut. Käyttisversio on 2.1 (5F136)rolfx kirjoitti:-Tekstiviestistä ei tule värinähälytystä.
Viesti Kirjoittaja Taatto »
Minulla ei ole mitään, ei mitään ongelmia kalenterin ja iPhonen yhteensopivuudessa. Olen äärimmäisen tyytyväinen siihen että puhelimeeni viedyt merkinnät ovat käytettävissä myös kun työskentelen tietokoneeni edessä, ja päin vastoin. Eikös siitä ole kyse!miicah kirjoitti:Suurin puute on hyvä kalenteriyhteensopivuus/saavutettavuus.![]()
Vasta testattuani voin todeta, että ei toimi!
Viesti Kirjoittaja rolfx »
Ai, ei mulla vaan. Mulla on puhelimen molemmissa "profiileissa" värinä päällä, eikä puhelin ikinä värise tekstiviestin saavuttua.power kirjoitti:Jaa? Tarkoitatko tilannetta, jossa puhelin on äänettömällä (siis siitä kytkimestä), ja saat tekstarin? Kyllä mun phone tuolloin värähtää lyhyesti, ja vielä toisen kerran viiden minuutin päästä jos ei tekstaria siihen mennessä ole lukenut. Käyttisversio on 2.1 (5F136)rolfx kirjoitti:-Tekstiviestistä ei tule värinähälytystä.
Viesti Kirjoittaja power »
Mulla on tollaset asetukset (kts. kuva), ja tekstiviestit värisee puhelimen ollessa äänettömällä - just äsken vielä testasin etten nyt puhu ihan läpiä päähänirolfx kirjoitti:Ai, ei mulla vaan. Mulla on puhelimen molemmissa "profiileissa" värinä päällä, eikä puhelin ikinä värise tekstiviestin saavuttua.power kirjoitti:Jaa? Tarkoitatko tilannetta, jossa puhelin on äänettömällä (siis siitä kytkimestä), ja saat tekstarin? Kyllä mun phone tuolloin värähtää lyhyesti, ja vielä toisen kerran viiden minuutin päästä jos ei tekstaria siihen mennessä ole lukenut. Käyttisversio on 2.1 (5F136)rolfx kirjoitti:-Tekstiviestistä ei tule värinähälytystä.
Täytyy nyt oikein ruveta tsekkailemaan tuota, että mistäköhän mahtaa kiikastaa...
Edit:
vai onko nyt niin, että jos puhelin on äänettömällä, jossa kuitenkin värinä päällä (värisee, kun puhelu tulee), niin tekstiviesti ei värise?
Toimiiko tekstarin värinä siis ainoastaan, jos puhelin on normaalisti "äänet päällä" ?
Viesti Kirjoittaja Rinz »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”