nakkisormi kirjoitti:
Sääliks käy, niin soneraa kun suakin. Pakko nyt rustata omatkin kokemukset vaikka ei millään ois jaksanu.
Omalla kohdalla puhelimen saatuani on Soneralta oltu yhteydessä enemmän kuin tarpeeksi. Ensin kun puhelinta ei ollut kuulunut 2½ kk, vaikka toimitusajaksi oli luvattu 3vk otin perjantaina yhteyttä markkinointipäällikköön ja kysyin, että miten helvetissä voidaan markkinoida puhelinta, jota heiltä ei löydy jne. Markkinointipäällikkö totesi itsekkin, että tämä on väärin ja hän lupasi ottaa yhteyttä Itiksen (josta tilasin puhelimen) myymäläpäällikköön ja selvittää asiaa. Vklp:n jälkeen heti maanantaina kyseinen myymäläpäällikkö soitti minulle ja totesi, että puhelimen kanssa on ollut toimitusvaikeuksia (OH REALLY?!) ja sanoi, että enköhän minäkin sen 32gb puhelimeni saa tällä viikolla. Sanoin, etten ole koskaan tilannut 32gb puhelinta vaan 16gb ja olin itse paikalla näkemässä kun itiksen toimipisteen työntekijä kirjoitti varaukseni ylös ja laittoi siihen 16gb. Sitten hän tokaisikin, että siinä tapauksessa voin tulla noutamaan puhelimen.
Noin 2 tuntia noutamisen jälkeen itiksen toimipisteestä soittaa joku ja sanoo, että voin noutaa puhelimeni. Sanoin, että puhelin on jo noudettu aikaisemmin samana päivänä ja, että laittakaahan kirjanpitonne kuntoon.
Seuraavana päivänä samasta toimipisteestä soittaa naispuolinentyöntekijä(se uus erittäin ylimielinen tyttö), ja sanoo, että täällä ois nyt tää sun 32gb puhelin noudettavissa ja, että hän on useamman viikon yrittäny tavottaa mua, mutta kun en ole vastannut. Tähän totesin, että ei se ole mahdollista sillä kävin liikkeessä viikko sitten ja silloin he sanoivat, että puhelintani ei ole saatavilla. Sen lisäksi sanoin, että en ole koskaan tilannut 32 gigasta ja, että heidän kirjanpito kusee erittäin pahasti ja se olisi syytä korjata sillä asiakkaat kärsivät tästä kovasti. Tähän likka vastasi erittäin epä-asiakaspalveluhenkisesti, vielä sen lisäksi että oli valehdellut soittaneensa jo useampi viikko sitten.
En oikeen tiedä mitä tähän enään sanoisi, jotenkin ei edes jaksa enää naurattaa tää soneran toiminta. Se on vaan niin päin maanalainen paikka kun jossain voi olla. Luulis, että he pystyisivät edes opastamaan liikkeitään miten tapauksessa tulisi pitää kirjaa, mutta kun ei.