Clarenz kirjoitti:Mäksä kirjoitti:Clarenz kirjoitti:
Täällä:
-Sormi vasemman alakulman viivan päällä DL ekalla yrittämällä n 10 Kb/s / UP 0 Kb/s, tokalla kerralla 0/0
-Sormi oikean alakulman viivan päällä DL on normaali, sama kuin ilman kosketusta
-Sormi yläviivan päällä sama, kuin edellinen.
todella mielenkiintoista, koitin tuota toista luuriani ja siinä samoin kuin sulla, tässä toisessa kuten yllä mainitsin

Juu, on kyllä kumma, sait varmaan vasenkätisen version?

Omaan tilanteeseen tarkennuksena, että palkit ilman kosketusta on 3G:ssä 2-3 (4.0.1) eli tilanne ei varmaan ole sama jos lähtötilanne on 5 palkkia.
Joo itse olin joka testin aikana 4-5 palkin alueella..Forssassahan tosiaan kentät katos kun oli 2-3 palkkia 3G:ssä.
keepa kirjoitti:Muiden kokemuksia akkukestosta ois mukava kuulla. Lähinnä mietityttää että onko toi 9h 20min ja 42% ihan normin mukaista. Ja mystistä on edelleen usagen ja standbyn identtisyys.
Pe aamulla klo 7 luuri käteen, klo 12 lataukseen autossa hyvinkäälle ajaessa. Illalla uudestaan lataukseen.
La aamulla pois, iltapäivällä uudestaan lataus, yöksi jälleen lataukseen.
Su aamulla pois ja illalla lataukseen.
Ma ja Ti jouduin lataamaan kumpanakin päivänä kaks kertaa, iltapäivällä, että illalla, siltin nukkumaanmennessä akkua jäljellä noin 60% joten yöksi lataukseen.
Nyt ollut puhelin pois laturista noin tunnin ja akkua jäljellä 90%
Minä vain olen äärimmäisen huono vertailunkohde, koska elän puhelin pikaliimalla kiinni kädessä, hyvä etten nuku kapula kourassa

iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08