bOd kirjoitti:Että sellainen ensikokemus iphonen kanssa. Tätä oli mukava odotella 7,5 viikkoa
Minä veikkaan, että vika voisi olla siellä iTunesin päässä jotenkin, tosin nyt sekoilemalla se varmaankin sai sen iPhonenkin jo solmuun. Eli kannattaa sekin uudelleen asentaa, ihan vain varmuuden vuoksi.
Erikoista toimintaa kuitenkin
Joo, ilmeisesti omassa koneessa jotain häikkää. Eilen vielä asentelin itunesin kertaalleen uusiks ja samat virheet toistu. Nyt aamulla aloitin homman puhtaalta pöydältä duunikoneella (eli itunes sisään ja luuri kiinni) ja palautus onnistui kerrasta. Äsken siirtelin jopa muutaman testibiisin sisään ja homma toimii just niinku pitää.
Nyt pitää vaan alkaa selvittämään mikä mun omassa koneessa mättää, ei oo kauheen kätevää jos joudun päivittelemään musat aina työpaikalla..
Sellainen kysymys vielä, olen uusi soneran asiakas ja tällä hetkellä luuri ilmoittaa "ei verkkoa". Pitäisikö siis yläkulmassa lukea jo Sonera ennenkuin numero on siirtynyt vai vasta siirron jälkeen?
bOd kirjoitti:Että sellainen ensikokemus iphonen kanssa. Tätä oli mukava odotella 7,5 viikkoa
Sellainen kysymys vielä, olen uusi soneran asiakas ja tällä hetkellä luuri ilmoittaa "ei verkkoa". Pitäisikö siis yläkulmassa lukea jo Sonera ennenkuin numero on siirtynyt vai vasta siirron jälkeen?
Mitenkäs se voisi Soneran verkkoon päästä ennen sitä numeron siirtoa? Oottele vaan rauhassa ja soita aspaan jos ei sovittuna aikana siirto tapahdu. Sonera lähettää sulle SMS:n noin puol tuntii ennen siirtoa.
Mitenkäs se voisi Soneran verkkoon päästä ennen sitä numeron siirtoa? Oottele vaan rauhassa ja soita aspaan jos ei sovittuna aikana siirto tapahdu. Sonera lähettää sulle SMS:n noin puol tuntii ennen siirtoa.
Jees, okei, ajattelin vaan että se olis osannu tosta simkortista haistella että millä mennään. Kaikki on nyt siis kunnossa. Nyt vaan (taas) kovaa odotusta että saa ton täysipainoiseen käyttöön
mitä teen väärin kun yritin siirtää ebuddy ilmaisen ohjelman iphoneen niin tulee vain teksti sinua ei ole valtuutettu käyttämään näitä ohjelmia tällä tietokoneella...? ei auttanut valtuuta tietokone uudelleen. tuli sama virhe viesti uudelleen esille vain. ja käyttössä win vista pc
Viimeksi muokannut jomppeli, 2.10.2009 klo 15.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sng kirjoitti:Onko mahdollista saada tehtyä app storeen tili ilman luottokorttia, laittaisin iphoneen vain ilmaisia sovelluksia?
on. valitse vain payment method "NONE"
Eihän tässä löydy sellaista vaihtoehtoa? Yritänkö nyt rekisteröityä johonkin väärään, menen itunesin kautta storeen ja sieltä app store
mene app storeen ja browse ja free apps ja sit yrität ladata yhden ilmaisen ohjelman niin se kehottaa kirjautumaan sisään ja siitä sit painat create profile tjn. ainaski itse sain näin tehtyä tilin. mutta minulla tössäs sitten ohjelmien siirto puhelimeen. sanoo vain koko ajan että en ole valtuutettu. ja olen kokeillut valtuuttaa uudestaa ynm ynm. viimein palo hermot ja latasin iphonen 3g verkolla ohjelmat.
sng kirjoitti:Onko mahdollista saada tehtyä app storeen tili ilman luottokorttia, laittaisin iphoneen vain ilmaisia sovelluksia?
on. valitse vain payment method "NONE"
Eihän tässä löydy sellaista vaihtoehtoa? Yritänkö nyt rekisteröityä johonkin väärään, menen itunesin kautta storeen ja sieltä app store
mene app storeen ja browse ja free apps ja sit yrität ladata yhden ilmaisen ohjelman niin se kehottaa kirjautumaan sisään ja siitä sit painat create profile tjn. ainaski itse sain näin tehtyä tilin. mutta minulla tössäs sitten ohjelmien siirto puhelimeen. sanoo vain koko ajan että en ole valtuutettu. ja olen kokeillut valtuuttaa uudestaa ynm ynm. viimein palo hermot ja latasin iphonen 3g verkolla ohjelmat.
Nonni, se kusi siinä ku en valinnu jotain ilmasta ohjelmaa!
osaako kukaan sanoa miksi en voi siirtää ituneksen kautta ladattuja ohjelmia iPhoneen? herjaa vain tuota valtuutettu hommaa. ja valtuutin 10x putkeen ja pois ja uudestaa mut ei. kuitenkin antaa ladata suoraan iPhoneen ohjelmat joten ei luulisi tilissä olevan mitään vikaa.
Onko palauttaminen mahdollista? Jos kyllä, niin miten tapahtuu? Thänks,
Ei ole mahdollista palauttaa, eikä näillä näkymin ihan heti ole tulossa unlockia tai edes jb:tä. Valitettavasti tuo päivitys sitten päivitti myös sen surullisen kuuluisan basebandin, jota ei tällä hetkellä saa murrettua
Tuoltahan sen jb:n saa, mutta unlockia ei tosiaan nyt sitten enää saa tuohon. Tämä siis jos tässä puhutaan ketjun otsikon mukaisesta 3G mallista, 3GS:ssä taas eri juttu.
andreas12 kirjoitti:Pikainen info tarpeen!
Toimiiko iphonenen yhteyden jako, eli tethering ilman itunesia?
Pitäis miniläppäriin saada yhteys pelittämään! miniläppärissä tinyxp käyttis.
Kiitos
ps. hakua olen käyttänyt enkä äkkiseltään löytänyt vastausta!
Itunes täytyy olla asennettuna, se asentaa vaadittavan ajurin.
Latasin app storesta sovelluksen, jossa oli jotain japanilaisia tytsyjä. Kun kytken luurin tietokoneeseen, mitään ei kuitenkaan näy, paitsi iphonen ruudulla siinä tilassa, jossa valitaan kuvakkeiden järjestys. Siinä jos poistan ohjelman painamlla rastia, se ilmestyy kuitenkin uudelleen. Eli mites mä saan tän poistettua?
Noniin....vastausta ei tunnu kellään olevan tuohon app store valtuutettu hommaan. Kysytäänpäs seuraavaksi että pystyykö iPhone liittymään toisen tietokoneen jakamaan wifi verkkoon? Puhelin kyllä löytää verkon mutta ylhällä ei missään vaihessa tule sitä logoa että olis wifissä. Pitääkö jotain asetuksia muuttaa koneessa? Salaus on wep ja hyvin muijan miniläppäri kuiten siihen verkkoon pääsee.
maths kirjoitti:Latasin app storesta sovelluksen, jossa oli jotain japanilaisia tytsyjä. Kun kytken luurin tietokoneeseen, mitään ei kuitenkaan näy, paitsi iphonen ruudulla siinä tilassa, jossa valitaan kuvakkeiden järjestys. Siinä jos poistan ohjelman painamlla rastia, se ilmestyy kuitenkin uudelleen. Eli mites mä saan tän poistettua?
Poista suoraan luurista (pidä kuvaketta pitkään pohjassa)?
Vielä oisa yks tyhmä kysymys. Siirsin iphoneen biisit ja nyt jälkikäteen aloin laitteleen itunesiin kansia levyille. Miten saan nyt että ne itunesiin lisätyt kannet menee myös iphonen albumeihin?
sng kirjoitti:Vielä oisa yks tyhmä kysymys. Siirsin iphoneen biisit ja nyt jälkikäteen aloin laitteleen itunesiin kansia levyille. Miten saan nyt että ne itunesiin
lisätyt kannet menee myös iphonen albumeihin?
Onhan ne musat edelleen iTunesissa, on tietysti. Päivität vain uudestaan, sinne ne menevät (ainakin mulla).
sng kirjoitti:Vielä oisa yks tyhmä kysymys. Siirsin iphoneen biisit ja nyt jälkikäteen aloin laitteleen itunesiin kansia levyille. Miten saan nyt että ne itunesiin
Onhan ne musat edelleen iTunesissa, on tietysti. Päivität vain uudestaan, sinne ne menevät (ainakin mulla).
Päivittää miten, kokeilin jo synkronoida mut ei ne menny?
No synkkaamista hän siinä tarkoitti. Kyllä sen pitäisi muuttuneet tagit tajuta, mutta jos siellä on joku häikkä, niin pistä manuaalinen synkka päälle ja älä synkkaa sinne mitään musaa ja näin siis tyhjennät ne musiikit ja sen jälkeen synkkaat uusiksi ne biisit sinne.
Tuolla nyt viimeistään. Mutta minulla on kyllä aina päivittyneet tiedot tulleet perille ihan perussynkkauksella, eli jotain häikkää on.
Niin, ihan synkronointia tarkoitin. Ja kannet näkyvät iTunesissa, jos selaat jokaista kappaletta (itse tarkistan varmimmin siitä vas. alanurkan ikkunasta, että kannet ovat jokaisessa tiedostossa). Kyllä ne sinne iPhoneenkin synkkautuvat. Vaihda kokeeksi jostain biisistä vaikka arviointiakin, niin sekin synkataan uusiksi.