zeus123 kirjoitti:Onko kellään tietoa tuon 3GS 32GB unlockista, jailbreikistä ja miten siihen tulee tuo softa näiden jälkeen ladata?
Kuten varmaan tiedät niin uudet 3GS mallit on varustettu niin uudelle bootrommilla että luuri pitää jokaisella boottauksella laittaa kiinni itunesiin ja ajaa esim. blackra1n uudestaan.
www.blackra1n.com on osoite mistä saat sen unlockaus työkalun, mutta se pitää tosiaan näihin uudempiin 3GS malleihin ajaa joka kerta uudestaan kun laitteen joutuu boottaamaan. Ja laite pitää olla myös kiinni iTunesissa.
Asun Norjassa ja kollegani lupasi tuoda USA:n-matkaltaan parin viikon kuluttua minulle iPhone 3GS:n. Onko se mahdollista tuoda ihan noin vain vai pitaako Applen kaupassa mainita etta tuotetta tullaan kayttamaan Euroopassa? Toimiiko puhelin norjalaisen SIM-korttini kanssa? Voinko vieda puhelimen huoltoon taalla Norjassa, jos se on ostettu USA:sta?
Tästä ketjusta saat varmasti vastauksen kysymykseesi. Kannattaa myös käyttää foorumin etusivulla olevaa hakua, löydät sopivaa hakusanaa käyttämällä keskusteluja haluamastasi aiheesta. Varsin monet asiat on jo käsitelty ja keskusteltu.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Mikäs tilanne unlockin suhteen, jos nyt ostais Jenkeistä Apple storesta kytkypuhelimen? Olen seurannut muutamia threadejä täällä, mutta nuo eriväriset sateet ja lumet on vaikeasti avautuvia asioita (vaikka ekan iPhonen unlockasinkin jo syyskuussa 2007...). Vieläkö tarvii buutin jälkeen kytkeä puhelin uudelleen macciin ja käyttää BlackRa1nia?
Eli kannattaako ostaa USA:sta? Kaveri lähtee sinne kohta ja tuliaisina vois saada niitä joitakin kappaleita myyntiin tutuille. Tukiasiat lankeaa kuitenkin mulle, joten olis kiva tietää ennakkoon, mihin sitoutuu.
Ja sitten OT: mitens Thaimaasta löytyy? Hintataso, sim-lukitus?
TimppaA kirjoitti:Mikäs tilanne unlockin suhteen, jos nyt ostais Jenkeistä Apple storesta kytkypuhelimen? Olen seurannut muutamia threadejä täällä, mutta nuo eriväriset sateet ja lumet on vaikeasti avautuvia asioita (vaikka ekan iPhonen unlockasinkin jo syyskuussa 2007...). Vieläkö tarvii buutin jälkeen kytkeä puhelin uudelleen macciin ja käyttää BlackRa1nia?
Eli kannattaako ostaa USA:sta? Kaveri lähtee sinne kohta ja tuliaisina vois saada niitä joitakin kappaleita myyntiin tutuille. Tukiasiat lankeaa kuitenkin mulle, joten olis kiva tietää ennakkoon, mihin sitoutuu.
Ja sitten OT: mitens Thaimaasta löytyy? Hintataso, sim-lukitus?
Timppa
KAIKKI tällä hetkellä myytävät 3GS:t ja ilmeisesti 3G:t tulevat tuolla uudella bootrommilla varustettuna, joka tarkoittaa sitä että jokaisen bootin jälkeen luuri pitää kytkeä koneeseen ja ajaa Blackra1n uudestaan.
Pitäisi saada perheelle pari iphone hankittua. USA voisi olla mahdollinen ostopaikka, mutta olen hieman hämmentynyt tilanteesta: iclarified ilmoittaa 22.3. ilmestyneessä postauksessa että Apple Store myy iphoneja ilman at&t:n liittymää: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=8379
Applen sivuilla kuitenkin vakuutetaan, että puhelimen saa vain liittymän haltija.