Valitse softa ja paina deleteä.mougli kirjoitti:iTunesissa kun oman laitteen ohjelmia katselee ja tarkastelee, niin miten näitä jo iPhonesta poistettuja softia voi tuolta iTunesista poistaa? Mulla ne siellä vaan tököttää vaikka ne on jo luurista heivattu kuuseen.
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
inf
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja inf »
-
mougli
Viesti Kirjoittaja mougli »
Ei poistu näin minulla.inf kirjoitti:Valitse softa ja paina deleteä.mougli kirjoitti:iTunesissa kun oman laitteen ohjelmia katselee ja tarkastelee, niin miten näitä jo iPhonesta poistettuja softia voi tuolta iTunesista poistaa? Mulla ne siellä vaan tököttää vaikka ne on jo luurista heivattu kuuseen.
-
Pikkuroope
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Right-click ja poista?mougli kirjoitti:Ei poistu näin minulla.inf kirjoitti:Valitse softa ja paina deleteä.mougli kirjoitti:iTunesissa kun oman laitteen ohjelmia katselee ja tarkastelee, niin miten näitä jo iPhonesta poistettuja softia voi tuolta iTunesista poistaa? Mulla ne siellä vaan tököttää vaikka ne on jo luurista heivattu kuuseen.
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
mougli
Viesti Kirjoittaja mougli »
Right-click ei reagoi. Ei toimi. =/Pikkuroope kirjoitti:Right-click ja poista?mougli kirjoitti:Ei poistu näin minulla.inf kirjoitti:Valitse softa ja paina deleteä.mougli kirjoitti:iTunesissa kun oman laitteen ohjelmia katselee ja tarkastelee, niin miten näitä jo iPhonesta poistettuja softia voi tuolta iTunesista poistaa? Mulla ne siellä vaan tököttää vaikka ne on jo luurista heivattu kuuseen.
-
Pikkuroope
Ja tuohon ylempään, öö. Siis kyseessähän oli mikä käyttis ja iTunes-versio?
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
legace
Viesti Kirjoittaja legace »
http://www.askdavetaylor.com/how_to_del ... tunes.htmlmougli kirjoitti: Right-click ei reagoi. Ei toimi. =/
-
legace
Asetukset -> Yleiset -> International -> Näppäimistö. Kytke Englanti päälle ja Suomi pois. Ja molemmat voit pitää päällä ja vaihtaa niiden välillä maapallo napin kautta.Pikkuroope kirjoitti:Miten sais takaisin sen väljemmän näppiksen, mikä oli aikaisemmin, siis nykyinen enklantinäppis suomi-oikoluvulla, niinkuin vanhoina hyvinä aikoina.
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kyllä sen pitäisi poistua.mougli kirjoitti:Ei poistu näin minulla.inf kirjoitti:Valitse softa ja paina deleteä.mougli kirjoitti:iTunesissa kun oman laitteen ohjelmia katselee ja tarkastelee, niin miten näitä jo iPhonesta poistettuja softia voi tuolta iTunesista poistaa? Mulla ne siellä vaan tököttää vaikka ne on jo luurista heivattu kuuseen.
-
Pikkuroope
Liekö nyt ihan ymmärsit lukemaasi. Ei siinä paljon oikoluvut suomilaisina säily, jos englantilaisen näppäimistön iskee päälle.legace kirjoitti:Asetukset -> Yleiset -> International -> Näppäimistö. Kytke Englanti päälle ja Suomi pois. Ja molemmat voit pitää päällä ja vaihtaa niiden välillä maapallo napin kautta.Pikkuroope kirjoitti:Miten sais takaisin sen väljemmän näppiksen, mikä oli aikaisemmin, siis nykyinen enklantinäppis suomi-oikoluvulla, niinkuin vanhoina hyvinä aikoina.
— mylman
-
Marbo
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Toivonen
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Tilan säästämiseksi kopioin Navigonin ipa-tiedoston ja poistin kopiosta kaikkien muiden maiden kartat paitsi Suomen. Koko pieneni noin viidennekseen. Yritin sitten tehdä ohjelmalle uutta ikonia jossa EUROPE tilalla olisi SUOMI.
Kopioin iTunesArtwork (tiedostotunnisteettoman) tiedoston paketista ja annoin sille tunnisteen png. Adobe Photoshop CS4 ei kuitenkaan osannut avata tiedostoa, joten avasin ja tallensin sen ensin Previewssä (Esikatselu). Muutin nimen Photoshopissa ja tallensin. Poistin tiedostosta png -tiedostotunnisteen ja laitoin takaisin pakettiin.
Nyt iTunes näyttää kuvakkeessa uuden nimen, mutta iPhonessa tekstinä on edelleen EUROPE.
Kuinkahan tuo pitäisi tehdä jotta näkyy oikein myös luurissa?
Ilmeisesti puhelin käyttää jotain tiedostoa tuon .app -tiedoston sisältä?
Toinen kysymys:
Onko mahdollista muuttaa Navigonin softaa jotenkin niin, että voisin pitää asennettuna kaksi versiota puhelimessa? Normaalisti haluaisin pelkän suomen, mutta joskus tilapäisesti ulkoimailla käydessä haluaisin laittaa lopun euroopan ja poistaa taas matkan jälkeen.
-
nem
Viesti Kirjoittaja nem »
-
BootedEagle
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
Itse paketissa on puhelin, kuulokkeet, USB-kaapeli, seinäpistokeadapteri USB-kaapelille, pieni opasvihkonen, SIM-kortin poistotyökalu. Pakettihan on sama kaikissa maissa, opasvihkosen kieli vain muuttuu. Itse kun olen uusi Soneran asiakas sain myös jotain uuteen liittymään liittyviä tietoja, sopimusehdot yms.nem kirjoitti:Mitä Soneralta ostettuna paketti sisältää itse puhelimen lisäksi?
-
nem
Viesti Kirjoittaja nem »
Kiitos!BootedEagle kirjoitti:Itse paketissa on puhelin, kuulokkeet, USB-kaapeli, seinäpistokeadapteri USB-kaapelille, pieni opasvihkonen, SIM-kortin poistotyökalu. Pakettihan on sama kaikissa maissa, opasvihkosen kieli vain muuttuu. Itse kun olen uusi Soneran asiakas sain myös jotain uuteen liittymään liittyviä tietoja, sopimusehdot yms.nem kirjoitti:Mitä Soneralta ostettuna paketti sisältää itse puhelimen lisäksi?
Sit vielä sellanen kysymys että mitä eroa on 3.0.1 firmwarella verrattuna uusimpaan 3.1:een? Pystynkö päivittämään unlockatun ja jailbreakatun 3.0.1 iPhonen helposti ja ongelmitta uusimpaan firmikseen?
Nää asiat on vielä vähän vaikeita meikälle
-
thomas-96
Facebook-ongelma
Viesti Kirjoittaja thomas-96 »
Syy: Ketjut yhdistetty
-
inf
Re: facebook
Viesti Kirjoittaja inf »
varmaan itse facebookissa tai facebook.app:ssa. Tämän olisi voinut laittaa esim "tyhmät" kysymykset ketjuun, ei jokaisesta asiasta tarvitse tehdä uutta ketjua.thomas-96 kirjoitti:moi. kun lähetän viestejä fb iphonelle nii se chat ei toimi. kun ähetän viestin, en saa vastausta. kaverit kysyi et miks en vastaa. nii sanoin etten saanut viestejä. missä vika?
-
jonnna
Viesti Kirjoittaja jonnna »
Mikä neuvoksi?
-
Uustolli
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
-
juu-zo
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
cydiasta ohjelma nimeltä backgrounderUustolli kirjoitti:Mites jailbreakatun iluuriin saa toimimaan ton moniajon? tarviiko cydiasta jotain ladata vai jostain asetuksesta?
-
Nurffe
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
ja kirikae myös ihan ehdoton tuon kanssajuu-zo kirjoitti:cydiasta ohjelma nimeltä backgrounderUustolli kirjoitti:Mites jailbreakatun iluuriin saa toimimaan ton moniajon? tarviiko cydiasta jotain ladata vai jostain asetuksesta?
-
nem
Viesti Kirjoittaja nem »
-
legace
Jailbreak ja unlock katoaa ja joudut tekemään kaiken uusiksi.nem kirjoitti:Sellanen kysymys että mitä eroa on 3.0.1 firmwarella verrattuna uusimpaan 3.1:een? Pystynkö päivittämään unlockatun ja jailbreakatun 3.0.1 iPhonen helposti ja ongelmitta uusimpaan firmikseen ilman mitään negatiivisia seurauksia?
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
En jailbreakeista tiedä, mutta kyseessä ei kyllä ole iPhonen firmware. Vaan ihan vain peruspäivitys.nem kirjoitti:Sellanen kysymys että mitä eroa on 3.0.1 firmwarella verrattuna uusimpaan 3.1:een? Pystynkö päivittämään unlockatun ja jailbreakatun 3.0.1 iPhonen helposti ja ongelmitta uusimpaan firmikseen ilman mitään negatiivisia seurauksia?
</pilknus>
-
nem
Viesti Kirjoittaja nem »
Hmmm en nyt ymmärtänyt kyl. Mä oon aika aloittelija näissä iPhone jutuissa ja siks kyselen mut tää vastaus meni vähän ohi nyt..TheKraken kirjoitti:En jailbreakeista tiedä, mutta kyseessä ei kyllä ole iPhonen firmware. Vaan ihan vain peruspäivitys.nem kirjoitti:Sellanen kysymys että mitä eroa on 3.0.1 firmwarella verrattuna uusimpaan 3.1:een? Pystynkö päivittämään unlockatun ja jailbreakatun 3.0.1 iPhonen helposti ja ongelmitta uusimpaan firmikseen ilman mitään negatiivisia seurauksia?
Mut niinkuin legace sanoi niin joudun siis unlockaamaan (mikä tästä päivästä lähtien onnistuu?) ja jailbreakkaamaan UUDESTAAN?
-
Aetos
Viesti Kirjoittaja Aetos »
Kiitosta vaa etukäteen viesteistä!
Kohta visa vinkuu, ku alkaa sinänsä tarpeeton kaluston uusinta. Nyt nautin nykyisistä, ku toimii hyvin!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka