”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: Tyhmät iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja wanders »
Ja jos siirron kohde on TeleFinland, niin mieti sitten tarkkaan haluatko 1000 ilmaista tekstaria (tämän vuoden loppuun), koska ne saa vain tekemällä 12 kk Sunnuntaietu-sopimuksen, joka ei maksa lainkaan rahaa ja käytännössä vain halventaa puhelujasi (mutta sitoo sinut 12 kk TF:n asiakkaaksi).
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Pitää täysin paikkansa. Et voi kuunnella duuni-macilla iPhonen biisejä. Voit toki kytkeä kaiuttimet iPhoneenAzoon kirjoitti:Kuinka saan kuunneltua duuni-macillä iPhonessa olevia biisejä?
Käytän siis synckausta hima-macbookin ja iPhonen välillä.
Kun yritän synckata duunissa, iTunes sanoo, että voi syncata
vain yhden Tunesin kanssa???
Az

Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja idefix »
ohjeita missään?
Kun tuli joskus 2G iPhoneen hankittua sellanen, kun ei vielä ohjelmallinen lukitus ollut niin helppo.
-
Viesti Kirjoittaja macgreen »
-
Tekstiviesti eteenpäinlähetys ei ainakaan vielä onnistu. Tiedä sitten tuleeko tämä ominaisuus joskus päivityksen myötä mahdolliseksimacgreen kirjoitti:Taas olisi "aloittelijan" kysymys. Tutkin ja haeskelin noita viestejä koskien tekstarin forwardoimista. Onko näin, että alkuperäisellä softalla tuota temppua et saa tehdyksi?
Apple iMac late 2012
-
-
Viesti Kirjoittaja Künstler »
-
iPhone ei ole yhtä tehokas laite kun sun läppäris. Se latautuminen tosiaan kestää pidempään kuin läppärillä.Künstler kirjoitti:Kuuluuko tän iPhonen netin oikeesti olla näin hidas? Mulla on 5 meganen langaton yhteys ja jos avaan läppärillä Iltalehden etusivun, niin sivu latautuu kokonaisuudessaan noin sekunnissa, mutta iPhonella menee Wifin kanssa ainakin 15 sekuntia! Muutoinkin kaikki You Tube -videot latautuu iPhonessa niin hitaasti, ettei niitä viitti juuri katsoa. Onkohan jotain vialla?
Tämä siis ainakin 2.0 -softalla.. kokeile päivittää 2.0.1, olen kuullut että tuo olisi nopeampi
Apple iMac late 2012
-
Viesti Kirjoittaja Künstler »
-
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
1) Mistä löydän puheluiden laskurin siinä muodossa, että näen kuinka paljon niistä on soitettuja ja vastattuja. Kokonaiskestosta ei pelkästään ole hyötyä, kun tahtoisin nimenomaan tietää, kuinka paljon minulla on puhepaketistani käyttämättä.
2) Kuinka saan iPodin jatkamaan toistoa siitä kohtaa, johon olen aiemmalla kuuntelukerralla jäänyt? Nyt tapahtuu niin, että toisto tuntuu aina alkavan levykokoelmani alusta ja vieläpä biisien aakkosjärjestyksessä, kun tahtoisin, että toisto jatkuisi levy kerrallaan. Tässäkin kyse siis vaivattomuudesta: painan playta esim. kuulokkeiden kauko-ohjaimesta, enkä tahtoisi joka kertaa avata puhelinta ja avata iPodia ja valita levyä -- vaan yhdellä painalluksella, siitä mihin jäätiin.
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
-
Viesti Kirjoittaja Juicce »
Tarkennetaas nyt vielä.. Koskeeko tämä synkkaamattomuus vain musiikkia vai myös kontakteja ja kalenteria? Itse kun odottaisin, että yhteystiedot ja kalenterin saisi synkattua sekä koti-mäkillä että työ-pc:llä.MasBe kirjoitti:Pitää täysin paikkansa. Et voi kuunnella duuni-macilla iPhonen biisejä. Voit toki kytkeä kaiuttimet iPhoneenAzoon kirjoitti:Kuinka saan kuunneltua duuni-macillä iPhonessa olevia biisejä?
Käytän siis synckausta hima-macbookin ja iPhonen välillä.
Kun yritän synckata duunissa, iTunes sanoo, että voi syncata
vain yhden Tunesin kanssa???
Az
Toinen pieni epäselvyys on jäänyt puhelimeen vastaamisen toimenpiteistä. Jos iluuri on lukitussa tilassa (virhepainalluksilta suojassa) niin pitääkö tosiaan ensin vetää liukupalkki ja sitten vasta klikata vastaa-nappia? Kuulostaa varsin työläältä..
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
-
Puheluun vastataan siis vetämällä sitä, tässä tapauksessa, vastaa-liukupalkkia.Juicce kirjoitti: Toinen pieni epäselvyys on jäänyt puhelimeen vastaamisen toimenpiteistä. Jos iluuri on lukitussa tilassa (virhepainalluksilta suojassa) niin pitääkö tosiaan ensin vetää liukupalkki ja sitten vasta klikata vastaa-nappia? Kuulostaa varsin työläältä..
iPhone 4
iPad 2
-
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
Ei tämä ole mikään ongelma. Läppärisi kuluttaa moninkymmenkertaisesti virtaa, on sillä moninkymmenkertaisesti myös prosessorikapasiteettia.Künstler kirjoitti:Kuuluuko tän iPhonen netin oikeesti olla näin hidas? Mulla on 5 meganen langaton yhteys ja jos avaan läppärillä Iltalehden etusivun, niin sivu latautuu kokonaisuudessaan noin sekunnissa, mutta iPhonella menee Wifin kanssa ainakin 15 sekuntia! Muutoinkin kaikki You Tube -videot latautuu iPhonessa niin hitaasti, ettei niitä viitti juuri katsoa. Onkohan jotain vialla?
-
Viesti Kirjoittaja juippi »
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Soitetut selaimella Minun Soneran "Omat Sivut" -sivultasi https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/KinZZa kirjoitti:1) Mistä löydän puheluiden laskurin siinä muodossa, että näen kuinka paljon niistä on soitettuja ja vastattuja. Kokonaiskestosta ei pelkästään ole hyötyä, kun tahtoisin nimenomaan tietää, kuinka paljon minulla on puhepaketistani käyttämättä.
-Harri
-
Tuon tiesin, mutta oletin löytyvän vaivattomamman keinon. Sellaisen, joka ei tarvitse nettiyhteyden käyttöä, eikä kirjautumista.harri kirjoitti:Soitetut selaimella Minun Soneran "Omat Sivut" -sivultasi https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/KinZZa kirjoitti:1) Mistä löydän puheluiden laskurin siinä muodossa, että näen kuinka paljon niistä on soitettuja ja vastattuja. Kokonaiskestosta ei pelkästään ole hyötyä, kun tahtoisin nimenomaan tietää, kuinka paljon minulla on puhepaketistani käyttämättä.
-Harri
iPhone 4
iPad 2
-
Viesti Kirjoittaja jacce »
Siis eikö iPhonesta löydy puhelujen kestolaskuriakaan, muuta kuin aivan kaikkien puheluiden kokonaiskesto?KinZZa kirjoitti:Tuon tiesin, mutta oletin löytyvän vaivattomamman keinon. Sellaisen, joka ei tarvitse nettiyhteyden käyttöä, eikä kirjautumista.harri kirjoitti:Soitetut selaimella Minun Soneran "Omat Sivut" -sivultasi https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/KinZZa kirjoitti:1) Mistä löydän puheluiden laskurin siinä muodossa, että näen kuinka paljon niistä on soitettuja ja vastattuja. Kokonaiskestosta ei pelkästään ole hyötyä, kun tahtoisin nimenomaan tietää, kuinka paljon minulla on puhepaketistani käyttämättä.
-Harri
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Ei.jacce kirjoitti:Siis eikö iPhonesta löydy puhelujen kestolaskuriakaan, muuta kuin aivan kaikkien puheluiden kokonaiskesto?KinZZa kirjoitti:Tuon tiesin, mutta oletin löytyvän vaivattomamman keinon. Sellaisen, joka ei tarvitse nettiyhteyden käyttöä, eikä kirjautumista.harri kirjoitti: Soitetut selaimella Minun Soneran "Omat Sivut" -sivultasi https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja katkarapu »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Kyllä se mulla vaan pysyy ajassa. 8)katkarapu kirjoitti:Onko joku muu huomannut puhelimen kellon edistävän? Vai olenko vaan vammanen ja kuvittelen sen niin tekevän...
-
tyhmä kysymys datasta
Viesti Kirjoittaja zoom04 »
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Plus kaikki muut ohjelmat, jotka käyttää dataa.MacFinn kirjoitti:Data, eikös siinä ole sähköposti, kalenterin päivitykset, sää, osakekurssit, Safarin käyttö, GPS/Google Mapsin käyttö, Youtube, AppStore, iTunes Store, ja oliskos jotain muuta.
Data = kaikki mikä ei ole puheluja ja tekstiviestejä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka