Mä olen lueskellut aikani kuluksi tätä threadia ja mua ihmetyttää, ettei mulla ole ollut mitään näistä ongelmista, lukuunottamatta copy/pasten puuttumista. Mä olen jailbreakannut puhelimeni asentanut siihen kaikenlaisia laajennuksia cydiasta ja installerista... Mulla toimii mms-viestit ja fringin kautta toimii skype, myös taustalla ja gprs-verkossa. Puhelin toimii myös 3G-modeemina mun Air:issa, videokamerana (ei tosin kovin ihmeellisenä, mut keskivertokännykän voittaa kuvanlaadussa.).
Kaiken tuon hoitamiseen uuteen puhelimeen menee alle puoli tuntia aikaa. Mä en ihan helposti usko, et saisin joltain muulta valmistajalta samanlaista pakettia, kun ottaa huomioon vielä kaikki perusominaisuudet ja appstoresta ladattavat ohjelmat.
Ehkä mulla on vaan käynyt ihan hirmuinen tuuri, kun olen saanut näin ongelma vapaan yksilön tai oikeastaan mulla on nykyään kaksi näitä ja molemmat toimii aivan yhtä hienosti.
P.S. MS Office:n dokumentteja ei vielä pysty valitettavasti muokkaamaan, mutta siihenkin on tulossa muutamaltakin eri softatalolta kohta ohjelmat.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt