Buhahaaa...ei saa nauraa, mutta pakko on nauraa. Eli saivat siis yhden tuollaisen puhelimen sinne 2 viikon aikanaSharPei kirjoitti:Hain uuden iPhone:n (16gb white), eilen Seinäjoen Veikonkoneelta.
3.8. olin varauslistalla numero 1.

Viesti Kirjoittaja Santate »
Buhahaaa...ei saa nauraa, mutta pakko on nauraa. Eli saivat siis yhden tuollaisen puhelimen sinne 2 viikon aikanaSharPei kirjoitti:Hain uuden iPhone:n (16gb white), eilen Seinäjoen Veikonkoneelta.
3.8. olin varauslistalla numero 1.
Viesti Kirjoittaja antrant »
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Sehän on tämän topicin idea! Repiä muita ennakkoon varanneita riekaleiksi, varsinkin silloin kun pienissä liikkeissä suomen takametsissä on ollut niin vähän ennakkovaranneita, että elokuun puolella varanneet ovat jo saaneet puhelimensaantrant kirjoitti:Itse varailin sillä "ekalla varauslomakkeella" ja olen parhaillaan oman Turkulaisen jälleenmyyjäni listalla sijalla 2.
Ripauksen riipii sydäntä lukea näitä "Hain omani tänään..." -postauksia...
Viesti Kirjoittaja OneIsDifferent »
Olin liikkeessä tiedustelemassa oman puhelimeni jonotustilannetta, kun kahdelle viereiselle palvelupisteelle kumpaisellekin tuli onnellisia puhelimen noutajia hakemaan laitteitaan. Ai, että riipikö?antrant kirjoitti:Itse varailin sillä "ekalla varauslomakkeella" ja olen parhaillaan oman Turkulaisen jälleenmyyjäni listalla sijalla 2.
Ripauksen riipii sydäntä lukea näitä "Hain omani tänään..." -postauksia...
Viesti Kirjoittaja unska »
Viesti Kirjoittaja strokes »
Viesti Kirjoittaja Huppe »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja unska »
Soitin uudestaan ja ilmoitti, että ensi viikolle menee. VOI JEESUS!unska kirjoitti:Keskustelin Tamperen Sonera Kaupan myyjän kanssa ja arvaili, että tänään saattaisi tulla seuraava erä. Väite perustuu siihen, että tälle viikolle oli luvattu erä. Kuulemma soittelevat järjestyksessä ennakkotilanneille, eli turha koittaa hakea tiskiltä.
En usko että Tampereella tiedetään paremmin kuin missään muuallakaan..unska kirjoitti:Soitin uudestaan ja ilmoitti, että ensi viikolle menee. VOI JEESUS!unska kirjoitti:Keskustelin Tamperen Sonera Kaupan myyjän kanssa ja arvaili, että tänään saattaisi tulla seuraava erä. Väite perustuu siihen, että tälle viikolle oli luvattu erä. Kuulemma soittelevat järjestyksessä ennakkotilanneille, eli turha koittaa hakea tiskiltä.
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Mahtavat uutiset ne vaan jatkuvat. No, taidanpa jatkaa App Storen selaamista ja katsoa mitä ohjelmia sieltä voisi löytyä kuvitteelliseen iPhoneeni.unska kirjoitti:Soitin uudestaan ja ilmoitti, että ensi viikolle menee. VOI JEESUS!unska kirjoitti:Keskustelin Tamperen Sonera Kaupan myyjän kanssa ja arvaili, että tänään saattaisi tulla seuraava erä. Väite perustuu siihen, että tälle viikolle oli luvattu erä. Kuulemma soittelevat järjestyksessä ennakkotilanneille, eli turha koittaa hakea tiskiltä.
Viesti Kirjoittaja NYCCI »
Hellhounddd kirjoitti:Soittelin aspaan, kun olen elokuun viimeisen viikon reissussa ja en halua, että vanha liittymä lakkaa siirron johdosta toimimasta reissussa olessa.
Olen siis tilannut 32 Gb mustan 9.7 klo 12 verkkokaupasta ja sitä ennen oli ollut nimi siinä ekassa lomakkeessa. Aspan täti katto jostain tietokannasta (eli veti hatusta) ja lupaili toimitusta elokuun viimeiselle tai syyskuun ensimmäiselle viikolle. Siinä sitten menee vielä 5 päivää ennenkuin liittymä siirtyy.
Ja pyynnöistäni huolimatta eivät voi kuulemma lähettää sim-korttia etukäteen ja siirtää liittymään. Vaan simmi tulee sitten vasta puhelimen mukana.
Mutta mutta, itseäni ei kyllä tuo harmita. Ens viikolla reissuun ja sit ku sieltä tulee takas ni uus puhelin onkin varmaan saapunut. Ja parempihan se on Span rata-alueelle hävittää kännissä tää vanha 1st gen iPhone eikä sitä uutta...
AiaiaiNYCCI kirjoitti:Hellhounddd kirjoitti:Soittelin aspaan, kun olen elokuun viimeisen viikon reissussa ja en halua, että vanha liittymä lakkaa siirron johdosta toimimasta reissussa olessa.
Olen siis tilannut 32 Gb mustan 9.7 klo 12 verkkokaupasta ja sitä ennen oli ollut nimi siinä ekassa lomakkeessa. Aspan täti katto jostain tietokannasta (eli veti hatusta) ja lupaili toimitusta elokuun viimeiselle tai syyskuun ensimmäiselle viikolle. Siinä sitten menee vielä 5 päivää ennenkuin liittymä siirtyy.
Ja pyynnöistäni huolimatta eivät voi kuulemma lähettää sim-korttia etukäteen ja siirtää liittymään. Vaan simmi tulee sitten vasta puhelimen mukana.
Mutta mutta, itseäni ei kyllä tuo harmita. Ens viikolla reissuun ja sit ku sieltä tulee takas ni uus puhelin onkin varmaan saapunut. Ja parempihan se on Span rata-alueelle hävittää kännissä tää vanha 1st gen iPhone eikä sitä uutta...
Itelläni tilauksessa 16G musta. Tein tilauksen verkosta 22.7. Ihmettelen ettei sinulle voitu korttia koska minulle lähetettin.
Mulle Sonera siis pyynnöstä lähetti kortin, mutta totesi, että tilautun puhelimen mukana saattaa tulla taas uusi, mutta sitten vaan soitto heille.
Siirto DNA:lta Soneraan ei ollut sitten helppo juttu lainkaan, ehkä väärä foorumi, mutta tulee nyt kumminkin: Sonera ilmoitti, ettei siirtoa voida tehdä. Soitin Dna:lle ja liitymäni kyllä voisi siirtää, mutta olen solminut etusopimuksen ja se siirtyy vasta 11.9 sekä vielä 5 päivää päälle. Kun kyselin mikä tuo etusopimus on niin vastaukseksi sain: saat viikonloppuisin 40% alennusta dna-dna soitoista. Tämän takia siis ei liittymä siirry! En jäänyt kinastelemaan vaan soitin hetken kuluttua hieman ystävällisemälle dna-asiakaspalvelijalle. Kerroin muuttavani ulkomaille ja haluan, että myös etusopimus katkaistaan heti. Hän lupasi tehdä parhaansa ja pyysi soittamaan seuraavana päivänä. Soitin tänään ja kas, etusopimuksen purku oli ok. Sitten vielä soitto Soneralla ja ensi viikon torstaina pitäisi kortin toimia.
Nyt odotellan vaan puhelinta. Lupasivat vielä elokuun aikana.
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Eli syyllistyit petokseen? Olet itse solminut etusopimuksen, joka on kaikilla operaattoreilla määräaikainen samaan tyyliin kuin kytkysopimukset, ja kehtaat vielä mennä kusettamaan, että muutat ulkomaille.. seuraavana päivänä oletkin siirtämässä liittymää Soneralle. Toivottavasti DNA:n päässä soi hälytyskellot kun siirtoanomusta hyväksyvät. Harva ottaa Soneran liittymää kun ulkomaille muuttaa.NYCCI kirjoitti:Kerroin muuttavani ulkomaille ja haluan, että myös etusopimus katkaistaan heti. Hän lupasi tehdä parhaansa ja pyysi soittamaan seuraavana päivänä. Soitin tänään ja kas, etusopimuksen purku oli ok. Sitten vielä soitto Soneralla ja ensi viikon torstaina pitäisi kortin toimia.
Viesti Kirjoittaja SbY »
Mikä saa sinut uskomaan että saat 3GSn? Voi olla että korvaavat sen 7ÄÖ versiolla, koska se tulee ensin, koska Applella on tehty siihen mennessä viisi tehdasta lisää ja Soneralla on henkilöstö vaihtunut aivoja omaaviin henkilöihin, he siis ajattelevat ja tekevät työnsä. Nimi on myös muuttunut Soon Era:ksiColtrane kirjoitti:Mahtavat uutiset ne vaan jatkuvat. No, taidanpa jatkaa App Storen selaamista ja katsoa mitä ohjelmia sieltä voisi löytyä kuvitteelliseen iPhoneeni.unska kirjoitti:Soitin uudestaan ja ilmoitti, että ensi viikolle menee. VOI JEESUS!unska kirjoitti:Keskustelin Tamperen Sonera Kaupan myyjän kanssa ja arvaili, että tänään saattaisi tulla seuraava erä. Väite perustuu siihen, että tälle viikolle oli luvattu erä. Kuulemma soittelevat järjestyksessä ennakkotilanneille, eli turha koittaa hakea tiskiltä.
Viesti Kirjoittaja NYCCI »
Tarkennan hieman: kerroin dna:n asiakasalvelijalle, että liitymä vaihtuu Soneraan ja ainoastaan Iphonen takia. En ymmärrä miten on mahdollista, että liittymä ja sen eri sopimukset eivät katkea samalla. Joo sopimus on sopimus, mutta ihmeellinen systeemi etuihin nähden.Xaeron kirjoitti:Eli syyllistyit petokseen? Olet itse solminut etusopimuksen, joka on kaikilla operaattoreilla määräaikainen samaan tyyliin kuin kytkysopimukset, ja kehtaat vielä mennä kusettamaan, että muutat ulkomaille.. seuraavana päivänä oletkin siirtämässä liittymää Soneralle. Toivottavasti DNA:n päässä soi hälytyskellot kun siirtoanomusta hyväksyvät. Harva ottaa Soneran liittymää kun ulkomaille muuttaa.NYCCI kirjoitti:Kerroin muuttavani ulkomaille ja haluan, että myös etusopimus katkaistaan heti. Hän lupasi tehdä parhaansa ja pyysi soittamaan seuraavana päivänä. Soitin tänään ja kas, etusopimuksen purku oli ok. Sitten vielä soitto Soneralla ja ensi viikon torstaina pitäisi kortin toimia.
Viesti Kirjoittaja whvn »
NYCCI kirjoitti:Tarkennan hieman: kerroin dna:n asiakasalvelijalle, että liitymä vaihtuu Soneraan ja ainoastaan Iphonen takia. En ymmärrä miten on mahdollista, että liittymä ja sen eri sopimukset eivät katkea samalla. Joo sopimus on sopimus, mutta ihmeellinen systeemi etuihin nähden.Xaeron kirjoitti:Eli syyllistyit petokseen? Olet itse solminut etusopimuksen, joka on kaikilla operaattoreilla määräaikainen samaan tyyliin kuin kytkysopimukset, ja kehtaat vielä mennä kusettamaan, että muutat ulkomaille.. seuraavana päivänä oletkin siirtämässä liittymää Soneralle. Toivottavasti DNA:n päässä soi hälytyskellot kun siirtoanomusta hyväksyvät. Harva ottaa Soneran liittymää kun ulkomaille muuttaa.NYCCI kirjoitti:Kerroin muuttavani ulkomaille ja haluan, että myös etusopimus katkaistaan heti. Hän lupasi tehdä parhaansa ja pyysi soittamaan seuraavana päivänä. Soitin tänään ja kas, etusopimuksen purku oli ok. Sitten vielä soitto Soneralla ja ensi viikon torstaina pitäisi kortin toimia.
Tarkistin, että etusopimus on tehty samaan aikaan kun otin liittymän puhelimitse kolme vuotta sitten.
Ehkä syyllistyin petokseen, olen suorastaan valehtelija! Olisit kuullut miten asiatonta sekä palvelua oli dna:n puolelta... Koska asiakaspalvelija oli todella pihalla kuvioista, saattaa olla, että hän meni väittämään sellaista mistä ei tiennyt. On mahdollista, että sen etusopimuksenkin voi katkaista samalla kuin liittymä lopetetaan/siirretään. Oli miten oli ehkä tämä offtopic voi loppua tähän.
Viesti Kirjoittaja Gaga »
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei tule eiGaga kirjoitti:Tilasin 30.7 soneran nettikaupasta ja viimeistään syyskuun lopulla pitäis tulla. Syyskuun puolessa välissä kuitenkin muutton Englantiin. EU:n sisällähän sai kuitenkin lähettää tullivapaasti, sillä jos esim. veli lähettää puhelimen minulle Englantiin, niin mitään tullimaksuja ei tule?
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Muistaa vaan sitten lähettää arvolähetyksenä ja kirjattuna ja mitä kaikkee. Ettei "vahingossa" katoa johonkin itellan kätösissä, ihan näin vinkkinä..inf kirjoitti:Ei tule eiGaga kirjoitti:Tilasin 30.7 soneran nettikaupasta ja viimeistään syyskuun lopulla pitäis tulla. Syyskuun puolessa välissä kuitenkin muutton Englantiin. EU:n sisällähän sai kuitenkin lähettää tullivapaasti, sillä jos esim. veli lähettää puhelimen minulle Englantiin, niin mitään tullimaksuja ei tule?
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Jaa a.. puhelimet valmistetaan kaiketi Kiinassa ja Foxconnin tehtailla.. Voihan olla, ettei Apple osannut odottaa näin suurta menekkiä..jomppeli kirjoitti:eipä näytä olevan vain suomessa syyskuun lopus toimitukset. luin juuri ruottalaista foorumia niin siellä myös telia antanut tiedon että syyskuun loppuun menee niille jotka eivät ole ennakko tilannut. harmillista. onko apple ollut siinä uskossa että näitä ei tule menemään tai onko joku hullu räjäyttänyt tehtaan amerikassa?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja OneIsDifferent »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”