Soneran verkkokauppa ja iPhone
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Spin
Re: Soneran verkkokauppa ja iPhone
Viesti Kirjoittaja Spin »
No yleensä en luuria käytä koneessa muutakuin usb tilassa. Tyhmänä en osannut liittää 3g:tä usb tilassa koneeseen
. Jotenka onhan tuo itunes nokian ovi hässäkkään verraten ihan ok softa. Taitaa tämä oma kone vähän hyljeksiä itunesia....niinkuin paria muutakin ohjelmaa. Läppärillä toimii paremmin. Pitäis asennella käyttöjärjestelmää uudestaan. Mutta kuten totesin niin luultavasti pidän nyt tulevan iPhonen pitkään. Aikanaan N95:seen olin tyytyväinen ja se olikin minulla lähes 3v. Sori taas offtopic. Pitäydytäämpä nyt aiheessa
.
iPhone 4s 32gb
iPad2 64gb Wi-fi
iPad2 64gb Wi-fi
-
visomaa
Viesti Kirjoittaja visomaa »
Numeronsiirto käynnistyy vasta, kun olet puhelimen noutanut postista.Spin kirjoitti:Aloin miettimään mitenkähän käy liittymän kanssa kun siirsin nykyisen dna:n nyt kuitenkin Soneralle. Kytketäänkö uusi liittymä toimintaan vasta kun saan iPhonen käsiini? Ettei vain vaihdeta kesken kaiken ja lakkaa nykyinen toimimasta ennen iPhonen saapumista? Toisaalta eikait se noin amatöörimäisesti voisi mennä koska uusi SIM kortti toimitetaan iPhonen mukana samalla kertaa. Käsittääkseni?
Mitenkäs toimitukset meni 3gs osalta? Kuinka pitkään (noin) ensimmäisenä päivänä tilanneet saivat odotella luurejaan? Eikait noita nyt luulisi paria vko pidempään joutuvan odottelemaan?
-
jrmrinne
Viesti Kirjoittaja jrmrinne »
On tämä jollain lailla huvittavaa seurata, kun ihmiset sekoavat jonkun puhelimen takia tällä tavalla. Ensin stressataan ja jonotetaan puhelimessa tai näpytetään hikipäässä verkkokaupan linkkiä, et koska kaatunut palvelin sen verran näyttäisi elonmerkkejä että sisään pääsisi. Mikä pahinta jotkut yksilöt menevät aamuyöstä tai jopa aikaisempana iltana oven eteen notkumaan.
Kun tilaus on sisällä, eikä ole tilausvahvistuksesta kuulunut mitään soitetaan aspaan lausutaan muutama kaunis sana R:ää korostaen.
Tämän jälkeen on vuorossa asian puiminen nettiyhteisöissä.
Tuntuu kuin kyseessä ei olisi enää mikään puhelin, vaan nälänhädästä ja sairauksista kärsivän yhteisön odottama avustuspaketti ulkomailta.
Itse yritin päästä Soneran verkkokauppaan sisälle siinä puol kymmenen maissa ja naureskellen totesin että oli käynyt juuri niin kuin olin olettanutkin. Kokeilin sitten uudestaan ilta kuuden aikoihin, jolloin sisään pääsikin tekemään tilauksen vaivattomasti.
En ole kukaan syylistämään ihmisiä - mutta "hei ihan oikeesti"...
Kun tilaus on sisällä, eikä ole tilausvahvistuksesta kuulunut mitään soitetaan aspaan lausutaan muutama kaunis sana R:ää korostaen.
Tämän jälkeen on vuorossa asian puiminen nettiyhteisöissä.
Tuntuu kuin kyseessä ei olisi enää mikään puhelin, vaan nälänhädästä ja sairauksista kärsivän yhteisön odottama avustuspaketti ulkomailta.
Itse yritin päästä Soneran verkkokauppaan sisälle siinä puol kymmenen maissa ja naureskellen totesin että oli käynyt juuri niin kuin olin olettanutkin. Kokeilin sitten uudestaan ilta kuuden aikoihin, jolloin sisään pääsikin tekemään tilauksen vaivattomasti.
En ole kukaan syylistämään ihmisiä - mutta "hei ihan oikeesti"...
MacBook Pro 13" (mid 2014), IPad Pro 9,7", Iphone 6 plus
-
kuningascobra
Viesti Kirjoittaja kuningascobra »
no mikäpä siinä, jos ei ole puhelinta eikä mitään video härpäkettä millä kattoa puulilla henkailessa videoita niin kyllä mä ajattelen että ihan sama miten sen saan kunhan saan nopeimmiten?
Jos ei sulla ole kiire niin ei siinä mitään, mutta onhan se mukava kun olis puhelin millä voi kuunnella autossa musiikkia ja muutenkin, kun ei nokiaan saa sitä belkinin radio lähetintä kiinni?
Jos ei sulla ole kiire niin ei siinä mitään, mutta onhan se mukava kun olis puhelin millä voi kuunnella autossa musiikkia ja muutenkin, kun ei nokiaan saa sitä belkinin radio lähetintä kiinni?
Imac 20'' 2.4ghz 4G 250Gt Samsung bw226 + 2 kovoa + Ihraphouni
NITRO MISFITTSI
NITRO MISFITTSI
-
strong
-
wiljis
Viesti Kirjoittaja wiljis »
Eiköhän se nyt ole jo useemman viikkon toiminut ihan hienostistrong kirjoitti:Joko verkkokauppa toimii vakaasti?
-
strong
Viesti Kirjoittaja strong »
Veikkaan kuitenkin että S:n verkkokauppa on edelleenkin alkeelliseen atk- järjestelmään perustuvawiljis kirjoitti:Eiköhän se nyt ole jo useemman viikkon toiminut ihan hienostistrong kirjoitti:Joko verkkokauppa toimii vakaasti?
minimiresurssein toimiva yritys; tilausten seurantamahdollisuudet lienevät minimaaliset.
Vuosien aikana olen kylläkin todennut että Sonera järjestää aina yllätyksiä laskutuksessa, tavaran toimituksissa ja liittymän palveluissa. Kenties Soneran verkkokauppa joissain tapauksissa toimittaakin nettiostoksen jopa päivässä, mutta usein logistinen viive on ollut pääkaunkiseudun osoitteeseen yli viikon. Varmaan joissain tapauksissa Sonera yllättää myös positiivisesti, mutta tarkkana saa aina olla laskujakin selatessa.
Itse sain kuin sainkin oikeanmallisen iPhone4:n tilattuani uudestaan iPhonen Soneran myyntipalvelusta (aamuinen tilaus on hukkunut tai manuaalitallennuspinossa).
Olikohan Soneran sivujen tiedote vielä ajankohtainen: vasta osa 30.7. tilatuista iPhon4 32G -kännyköistä on toimitettu? No, tämä johtunee tuotteen niukasta saatavuudesta & huikeasta suosiosta ulkomailla.
Tietoa iPhone-puhelinten saatavuudesta
iPhone 4 - Tuhannet ensimmäiset asiakkaamme...
Toimitamme laitteita tilausjärjestyksessä ja tällä hetkellä toimitukset menevät seuraavasti:
iPhone 4 16 Gt: kaikki 5.8. mennessä tehdyt tilaukset on toimitettu
iPhone 4 32 Gt: osa jäljellä olevista 30.7. tehdyistä tilauksista on toimitettu
Silloin kun tilausmäärät ovat huimia, voi tekniikkakin pettää. Valitettavasti myynnin aloituspäivänä 30.7. verkkokauppamme kaatui, vaikka myynnin aloitukseen varauduttiin lisäkapasiteetilla. Tilausruuhkan vuoksi osa tilauksista jäi tilausjonon ulkopuolelle odottamaan manuaalitallennusta. Tämän seurauksena osa asiakkaistamme sai laitteensa nopeammin kuin ne, jotka jäivät jonon ulkopuolelle. Pahoitteluna tästä harmittavasta viivästyksestä hyvitämme...
Uusia iPhone 3GS 8 Gt -laitteita on hyvin varastossamme ja voit saada sellaisen jopa seuraavaksi päiväksi (tilaamalla ma-to ennen klo 12).
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka