Kyllä minuakin kummastutti.Aslan kirjoitti:No tämähän on sitten HEMMETIN HIENO asia!Xaeron kirjoitti: Kyllä tarkoittaa.
iPhone Small ollut alusta lähtien, ja verkkokauppa sanoi että 13kk jäljellä - maksettava 0e.
Viesti Kirjoittaja hush »
Kyllä minuakin kummastutti.Aslan kirjoitti:No tämähän on sitten HEMMETIN HIENO asia!Xaeron kirjoitti: Kyllä tarkoittaa.
Viesti Kirjoittaja strong »
ehkä Ricky haluaisi tietää onnistuuko yksityishenkilölle ostetuniphonekytkyliittymän siirto uuteen yritykselle ostettavaan 3GSiphoneliittymään jolloin vanhan ipohonen voisi vaikka myydä pois? (en ota kantaa siihen onko tässä menettelyssä mitään mieltä)Tege kirjoitti:Jos ostit yksityisenä perut sen ja tilaat sitten firman nimissä. Mutta muista jos firmalla ei ole Soneran liittymää joudut sille sellaisen ottamaan.
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Viesti Kirjoittaja inf »
hetiPyrzi kirjoitti:Pitääkö puhelin maksaa heti, jos tilaa Soneran verkkokaupasta vai vasta kun on puhelimen saanut?
Viesti Kirjoittaja JMaccos »
Pitääkö puhelin maksaa heti, jos tilaa Soneran verkkokaupasta vai vasta kun on puhelimen saanut?
Hmm... Itse en maksanut vielä mitään. Vedin tuon tilausprosessin ihan normaalisti läpi ja kaikki meni ihan ok. Ei edes tullut mitään maksamiskohtia eteen, joten arvelin että maksu hoidetaan sitte postissa postiennakkona niinkuin viimeksikin, kun 3Gn ostin.heti
Viesti Kirjoittaja legace »
Et varmaan aio maksaa tässä tapauksessa puhelinta kerralla? Silloinhan ne rahat veloitetaan kk-maksuna, eikä heti.JMaccos kirjoitti:Hmm... Itse en maksanut vielä mitään. Vedin tuon tilausprosessin ihan normaalisti läpi ja kaikki meni ihan ok. Ei edes tullut mitään maksamiskohtia eteen, joten arvelin että maksu hoidetaan sitte postissa postiennakkona niinkuin viimeksikin, kun 3Gn ostin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja motorhead86 »
Viesti Kirjoittaja raaq »
Mulla näkyy myös 14.90 ja 19.90 mutta liittymän saldo sivulla näkyy kuukausimaksu oikein (35.79)...motorhead86 kirjoitti:Tilasin valkoisen 16GB 3GS:n Soneran verkkokaupasta nykyisen 8GB 3G:n tilalle. Tilausvahvistuksessa kaikki on OK, mutta tänään päivittyneet Soneran Omat Sivut näyttävät tietoni aivan päin peetä. Liittymänhallinnassa data kuukauden hinnaksi näytetään 14,90/kk ja data teho plussan hinnaksi 19,90/kk, vaikka molemmat pitäisi olla yhteishintaan 9,90/kk. Samoin myös puhelimen kuukausihinnaksi on laitettu 19e/kk, vaikka maksoin puhelimen kerralla. Näkyykö muilla 3G:stä päivittäneillä liittymän tiedot oikein Omilla Sivuilla?
Viesti Kirjoittaja kronos »
Voi rähmä, pielessä ovat minullakin. 22€ kuukausimaksut vaikka maksoin puhelimen kokonaan nettikauppaan. Soitin asiakaspalveluun ja lupasivat tutkia asiaa. Sain samalla korjattua tuon maksimi datasiirron nopeuden 3,6M tasolle hintaan 9,9€/kk toivottavasti tämä ei nyt mene pieleen. Kannattaa muuten tutkailla alussa noita omia laskuja kunnolla, että tiedot on oikein.motorhead86 kirjoitti:Tilasin valkoisen 16GB 3GS:n Soneran verkkokaupasta nykyisen 8GB 3G:n tilalle. Tilausvahvistuksessa kaikki on OK, mutta tänään päivittyneet Soneran Omat Sivut näyttävät tietoni aivan päin peetä. Liittymänhallinnassa data kuukauden hinnaksi näytetään 14,90/kk ja data teho plussan hinnaksi 19,90/kk, vaikka molemmat pitäisi olla yhteishintaan 9,90/kk. Samoin myös puhelimen kuukausihinnaksi on laitettu 19e/kk, vaikka maksoin puhelimen kerralla. Näkyykö muilla 3G:stä päivittäneillä liittymän tiedot oikein Omilla Sivuilla?
Viesti Kirjoittaja JMaccos »
JMaccos kirjoitti:
Hmm... Itse en maksanut vielä mitään. Vedin tuon tilausprosessin ihan normaalisti läpi ja kaikki meni ihan ok. Ei edes tullut mitään maksamiskohtia eteen, joten arvelin että maksu hoidetaan sitte postissa postiennakkona niinkuin viimeksikin, kun 3Gn ostin.
Kyllä laitoin tilaukseen, että maksan kerralla koko puhelimen.Et varmaan aio maksaa tässä tapauksessa puhelinta kerralla? Silloinhan ne rahat veloitetaan kk-maksuna, eikä heti.
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Kyllä mulle ainakin tuli tilauksen jälkeen maili Soneralta otsikolla "Tilauksesi Soneran verkkokaupasta" ja lähettäjänä sonera.kauppa@sonera.comJMaccos kirjoitti:JMaccos kirjoitti:
Hmm... Itse en maksanut vielä mitään. Vedin tuon tilausprosessin ihan normaalisti läpi ja kaikki meni ihan ok. Ei edes tullut mitään maksamiskohtia eteen, joten arvelin että maksu hoidetaan sitte postissa postiennakkona niinkuin viimeksikin, kun 3Gn ostin.Kyllä laitoin tilaukseen, että maksan kerralla koko puhelimen.Et varmaan aio maksaa tässä tapauksessa puhelinta kerralla? Silloinhan ne rahat veloitetaan kk-maksuna, eikä heti.
Eipä ole tullut muuten mitään varmistusmailia tilauksestani. Saiko muut mailiin jonkun varmistuksen?
Soitin kyllä Soneralle ja kuulemma tilaukseni on tullut heille ja lupasivat sitten soitella lähemmin kun laitteita saapuu heille.
Vähän kyllä nyt huolestuttaa.
Viesti Kirjoittaja kavorka »
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Viesti Kirjoittaja larpa »
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
Viesti Kirjoittaja rosaio »
Viesti Kirjoittaja strong »
aspa vakuutti että tiedot korjataan viiveellä ja näin omalta osaltani tapahtuikin tarjoushintaisten palveluiden osalta. Tosin itse maksan 14,9 €/kk datatehoplussastta yms jonka hankn kesäkuussa käytttöönimotorhead86 kirjoitti:Tilasin valkoisen 16GB 3GS:n Soneran verkkokaupasta nykyisen 8GB 3G:n tilalle. Tilausvahvistuksessa kaikki on OK, mutta tänään päivittyneet Soneran Omat Sivut näyttävät tietoni aivan päin peetä. Liittymänhallinnassa data kuukauden hinnaksi näytetään 14,90/kk ja data teho plussan hinnaksi 19,90/kk, vaikka molemmat pitäisi olla yhteishintaan 9,90/kk. Samoin myös puhelimen kuukausihinnaksi on laitettu 19e/kk, vaikka maksoin puhelimen kerralla. Näkyykö muilla 3G:stä päivittäneillä liittymän tiedot oikein Omilla Sivuilla?
Viesti Kirjoittaja Kabanossi »
Kyllä ainakin minulle tuli vahvistus tilauksesta sähköpostiin ja sivulla oli myös viimeksi kiitos tilauksesta ja viittaus miten hallinnoit omaa liittymääsi netissä. Maksoin puhelimen myös samalla kokonaan. Jos sähköpostia ei ala kuulumaan niin voihan olla, että tilaus ei jostakin syystä onnistunut mutta kannattaa soittaa ja kysellä varmistusta Soneralta jos on epävarma.Kabanossi kirjoitti:Pitäisikö mailiin tulla jotain vahvistusta puhelimen tilauksesta? Olen uusi Soneran asiakas ja kävin läpi puhelime tilausprosessin. Ei muistaakseni edes kiitellyt mitään tilauksesta vaan heitti minut taas siihen räätälöintisivulle. Maili huutaa tyhjää.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Kabanossi »
Tiedot ovat olleet ilmeisesti kaikilla nettikaupan kautta tilanneilla väärin ja minulla on vieläkin liittymän palvelutiedoissa mystiset 14,90 Data kuukaudesta ja 19,90 Data Teho Plussasta mutta erittelyssä näkyy oikein eli 9,90/kk yhteensä noista kummastakin. Sonera sanoi, että joutuvat korjaamaan noita tietoja manuaalisesti. Kannattaa muuten seurata noita laskutietoja näin aluksi eli katsoa mitä laskuun ilmestyy kun laskutuskausi vaihtuu. Näin voi valitella mahdollisista laskun virheistä ennen kuin se tulee maksettavaksi.TheKraken kirjoitti:Nyt oli tuonne webbiliittymään päivittynyt uusi liittymä. Kuukausimaksut ovat päin prinkkalaa eli ilman tarjouksia. Katsellaan ehtivätkö sitten laskulle asti vai korjaavatko. Toivotaan, ettei tarvitse itse alkaa valittamaan.
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Puhuin tänään soneralla ihmisen kanssa joka näistä iphone jutuista vastaa suomessa, ja hän vahvisti että täysin samat edut on liikkeestä kuin verkostakin ostettuna, ja kultataso mukaanlukien, varmistin erikseen sen. leffakorttia ei saa kaupanpäälle mutta muutoin datassa sama etu, kultataso tulee jne...musamäkki kirjoitti:Soitin tänään kahteen eri soneraKAUPPAAN ja kysyin saako kaupasta puhelimen hakiessani liittymään saman tarjouksen kuin soneran nettisivuilla eli kulta-asiakkuuden. Toisessa liikkeessä sanottiin että ei ja toisessa että kyllä. Varmistin vielä että onko tämä liikekohtainen tarjous ja sain vastaukseksi että ei. Kumpaa tässä nyt pitäisi uskoa? Olisko parempi tilata liittymä netistä jo etukäteen ja hakea vaan puhelin 31.7. liikkeestä? Kokemuksia?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”