Kyllä, kolmen päivän jälkeen lähtee seuraavalle.Mäksä kirjoitti:Shopro, sanoivatko myös et soiton jälkeen kolme päivää aikaa noutaa puhelin.
020371228 voi soittaa suoraan iPhoneista vastaavalle tiimile. Maksaa tosin 8c + 14c/min.
Viesti Kirjoittaja legace »
Kyllä, kolmen päivän jälkeen lähtee seuraavalle.Mäksä kirjoitti:Shopro, sanoivatko myös et soiton jälkeen kolme päivää aikaa noutaa puhelin.
Viesti Kirjoittaja larpa »
Viesti Kirjoittaja Shopro »
Minulle ei sanottu mitään muuta kuin että ottavat yhteyttä liikkeestä kun puhelimen voi hakea. Eli ei siis sanottu että 3 päivää aikaa noutaa se, tosin ei sekään ole ongelma.legace kirjoitti:Kyllä, kolmen päivän jälkeen lähtee seuraavalle.Mäksä kirjoitti:Shopro, sanoivatko myös et soiton jälkeen kolme päivää aikaa noutaa puhelin.
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Samaa minullekin pirauttivat. Arvelivat elokuun loppupuolta :s .legace kirjoitti:Soittoa tuli mullekin. 32 giganen musta tulee sitten joskus elokuussa.
Nyt pitää selvitä Nokialla tai Samsungilla, kun myin 3G:n vähän aikaa sitten.Rutku kirjoitti:Samaa minullekin pirauttivat. Arvelivat elokuun loppupuolta :s .legace kirjoitti:Soittoa tuli mullekin. 32 giganen musta tulee sitten joskus elokuussa.
Viesti Kirjoittaja Aloittelija »
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Just soitettiin, että ei sittenkään tule tarjouksia. Nyt tulee siis pelkkä Minun Sonera 1,99€/kk, ja sitten kun se laite sieltä tulee, nii voi liittää Data Kuukausi + Kulta-asiakkuus.legace kirjoitti:Nyt pitää selvitä Nokialla tai Samsungilla, kun myin 3G:n vähän aikaa sitten.
Niin ja soitin sinne Soneraan, kun olin jo ehtinyt irtinsanoa Elisan liittymän, ja tilasin uuden SIM-kortin, jossa tulee ne tarjoukset messissä.
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Oletusarvoisesti SIM-kortti tulee ilmeisesti puhelimen mukana. Liittymä aukeaa joskus sen jälkeen. Näin ainakin minun kohdallani. Yritin nimittäin aikaistaa verkkotilaukseeni syöttämää avauspäivää aspassa, ja täti sanoi, ettei sitä voi tehdä, ellei sitten sovita erikseen, että kortti lähetetään mulle jo aiemmin. No, näin sitten tehtiin, ja parin päivän päästä kortti ja oheislappuset lasahtivat postiluukusta. Sitten soitin takaisin aspaan, kuten olimme sopineet, ja sovin liittymän avauspäivästä. Avauspäivää voidaan siis säätää vasta, kun kortti on jo olemassa. Näillä näkymin oma liittymäni aukeaa tällä viikolla, ja puhelin tulee joskus yli kuukauden päästä... Kivaa toimia rahanlainaajana isoille firmoille.Aloittelija kirjoitti:Tuleehan muuten tuo simkortti etukäteen postissa? Hauska sitten kun ei ole liittymää, jos se tulee puhelimen mukana joskus syyskuussa(?).
Ai tulee vaiRiksa kirjoitti:Oletusarvoisesti SIM-kortti tulee ilmeisesti puhelimen mukana. Liittymä aukeaa joskus sen jälkeen. Näin ainakin minun kohdallani. Yritin nimittäin aikaistaa verkkotilaukseeni syöttämää avauspäivää aspassa, ja täti sanoi, ettei sitä voi tehdä, ellei sitten sovita erikseen, että kortti lähetetään mulle jo aiemmin. No, näin sitten tehtiin, ja parin päivän päästä kortti ja oheislappuset lasahtivat postiluukusta. Sitten soitin takaisin aspaan, kuten olimme sopineet, ja sovin liittymän avauspäivästä. Avauspäivää voidaan siis säätää vasta, kun kortti on jo olemassa. Näillä näkymin oma liittymäni aukeaa tällä viikolla, ja puhelin tulee joskus yli kuukauden päästä... Kivaa toimia rahanlainaajana isoille firmoille.Aloittelija kirjoitti:Tuleehan muuten tuo simkortti etukäteen postissa? Hauska sitten kun ei ole liittymää, jos se tulee puhelimen mukana joskus syyskuussa(?).
Viesti Kirjoittaja Limonadi »
Viesti Kirjoittaja Jusbali »
Viesti Kirjoittaja ATD »
Viesti Kirjoittaja Spoonie »
Soitin äsken Soneran aspaan ja sanoivat sieltä, että ilman liittymää en jää. Verkkokaupasta olen tilannut itselleni luurin ja numeronsiirto päiväksi ehdotin 4.8.09 klo 8.00. Asiakaspalvelija sanoi, että mikäli itse on mennyt irtisanomaan liittymän vanhalta operaattorilta, silloin tulee katkos. Esim. itselläni nyt Saunalahti ja kun en ole sitä itse irtisanonut, niin liittymät pelittävät normaalisti. Aspasta myös totesi saman mitä Riksa kertoi tossa aiemmin, että toimittavat yleisesti sim-kortin ja puhelin yhdessä.Aloittelija kirjoitti:Ai tulee vaiRiksa kirjoitti:Oletusarvoisesti SIM-kortti tulee ilmeisesti puhelimen mukana. Liittymä aukeaa joskus sen jälkeen. Näin ainakin minun kohdallani. Yritin nimittäin aikaistaa verkkotilaukseeni syöttämää avauspäivää aspassa, ja täti sanoi, ettei sitä voi tehdä, ellei sitten sovita erikseen, että kortti lähetetään mulle jo aiemmin. No, näin sitten tehtiin, ja parin päivän päästä kortti ja oheislappuset lasahtivat postiluukusta. Sitten soitin takaisin aspaan, kuten olimme sopineet, ja sovin liittymän avauspäivästä. Avauspäivää voidaan siis säätää vasta, kun kortti on jo olemassa. Näillä näkymin oma liittymäni aukeaa tällä viikolla, ja puhelin tulee joskus yli kuukauden päästä... Kivaa toimia rahanlainaajana isoille firmoille.Aloittelija kirjoitti:Tuleehan muuten tuo simkortti etukäteen postissa? Hauska sitten kun ei ole liittymää, jos se tulee puhelimen mukana joskus syyskuussa(?).Mulla vaan numeronsiirto: 23.7.2009 klo 8:00. Että sais kohta se sim kortti tippua postiluukusta.
Jep. Niinhän se menee. Sonera irtisanoo vanhan liittymän asiakkaan puolesta.Aloittelija kirjoitti:En ole itsekkään saunalahtea irtisanonut, ymmärsin että se loppuu itsestään kun numero siirtyy soneralla. Eihän samaa numeroa voi olla kahdessa samaan aikaan.
Viesti Kirjoittaja Laza »
Viesti Kirjoittaja jesi »
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Todennäköisemmin aspa oli väärässä. Yksittäiset asiakaspalvelijat antaa aivan erilaisia vastauksia, joka puhelulla saa eri tietoa.Spoonie kirjoitti:Ei taida ihan toimia toi ennakkovaraus tsydeemi.
Toi on kyl ihan totta. Mun mielestä olisi vain helpompaa jos Sonera antaisi kaikille sen työntekijöilleen yhtenäiset ja ennen kaikkea selkeät ohjeet miten tämmösen ennakkovarauksen pitäisi oikein toimia. Niin kuin monesti täälläkin jo tullut esille, asian olisi kyllä ehkä hieman paremmin voinut hoitaa.Lionel Mandrake kirjoitti:Todennäköisemmin aspa oli väärässä. Yksittäiset asiakaspalvelijat antaa aivan erilaisia vastauksia, joka puhelulla saa eri tietoa.Spoonie kirjoitti:Ei taida ihan toimia toi ennakkovaraus tsydeemi.
Viesti Kirjoittaja strong »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Itsekin kun aspaan soittelin niin tuntu, että se nainen oli ihan kujalla kun kyseli, että onko kännykkä sitten tullut perille jne... Mutta sanoi, että puhelin tulee piakkoin... tiedä sitten mitä meinasi...Spoonie kirjoitti:Itse kun soitin tänään sinne Soneran aspaan, niin asiakaspalvelija totesi mulle: "niin tää puhelinhan lähtee sulle sitten 31.7". Noh, minä sitten siihen vastasin: "aijaa, mä kun luulin et niissä on 2-4 vko:n toimitusaika". En ole nimeäni laittanut mihinkään alustavaan kiinnostus lomakkeeseen tai mihinkään muuhunkaan. 10.7 tilasin verkkokaupasta kapulan ja liittymän. Ei taida ihan toimia toi ennakkovaraus tsydeemi.
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”