iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja SbY »

-
Viesti Kirjoittaja Sasquatch »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »

iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja jarpee »
Jeah,itsellä ihan samat aatokset!Sijalla 600 jotain ei ole kiva olla....Claptrack kirjoitti:Olen jo miettinyt iPhone 3G:n ostamista, odottelu käy vähän voimille![]()
-
Viesti Kirjoittaja strong »
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
mistä olet "sijainnin" saanut tietoon? tai heititkö tuosta noin vain?jarpee kirjoitti:Jeah,itsellä ihan samat aatokset!Sijalla 600 jotain ei ole kiva olla....Claptrack kirjoitti:Olen jo miettinyt iPhone 3G:n ostamista, odottelu käy vähän voimille![]()
-
31.7 kävin varaamassa luurin ja kaveri sanoi minun olevan sijalla 600 ja rapiat.Nyt ajattelin käydä liikkeessä kyselemässä missä mennään.Jos sija on vieläkin ihan älytön saa 3gs tod.näköisesti mun puolesta jäädä.jomppeli kirjoitti:mistä olet "sijainnin" saanut tietoon? tai heititkö tuosta noin vain?jarpee kirjoitti:Jeah,itsellä ihan samat aatokset!Sijalla 600 jotain ei ole kiva olla....Claptrack kirjoitti:Olen jo miettinyt iPhone 3G:n ostamista, odottelu käy vähän voimille![]()
-
Viesti Kirjoittaja SbY »
Mikään ei vituta niin paljoa kuin olla paskan firman asiakas. Sonera vain yksinkertaisesti haisee.
-
Viesti Kirjoittaja smicke »
Tämä ennakkovarauksien hoito haisee. 3G-verkossa myös parantamisen varaa. Muuten homma on toiminut ak:lla.SbY kirjoitti:Kaiken eniten tässä keljuttaa että joutuu Soneran kanssa olemaan naimisissa. OK Jailbreakkaus onnistuu, mutta en vaan sitä aio tehdä. Firma vaihtoi Soneraan, joten kaikki perheen liittymät oli järkevää laittaa Soneralle.
Mikään ei vituta niin paljoa kuin olla kakka firman asiakas. Sonera vain yksinkertaisesti haisee.
-
Viesti Kirjoittaja thugsucker »
Itselläni on TeleFinlandin kytkyliittymä tällä hetkellä (vielä vuosi liittoa jäljellä) ja sillä aion iPhoneakin tulla käyttämään. Soneran nettiyhteystarjous on kyllä aika lyömätön, mutta puhelujen hinnat ovatkin aivan naurettavalla tasolla, enkä todellakaan halua kytkeytyä operaattoriin enää kahdeksi vuodeksi. Aion siis ottaa 3GS:n 12kk kytkyllä ja kertamaksulla. Soneralle sitten maksan sen 2e/kk ja TeleFinlandille normaalisti käytöstä.
-
jarpee kirjoitti:31.7 kävin varaamassa luurin ja kaveri sanoi minun olevan sijalla 600 ja rapiat.Nyt ajattelin käydä liikkeessä kyselemässä missä mennään.Jos sija on vieläkin ihan älytön saa 3gs tod.näköisesti mun puolesta jäädä.jomppeli kirjoitti:mistä olet "sijainnin" saanut tietoon? tai heititkö tuosta noin vain?jarpee kirjoitti:Jeah,itsellä ihan samat aatokset!Sijalla 600 jotain ei ole kiva olla....Claptrack kirjoitti:Olen jo miettinyt iPhone 3G:n ostamista, odottelu käy vähän voimille![]()
itsellä vähän ottaa päähän ku soitin soneraan ja tiedustelin noh toimitus aika 2-4 viikkoa. (iha hyvä toimitusaika mietiskelin sinä päivänä) sit seuraavana päivänä lukikin että syyskuun loppuun eli 8viikkoa. en tiedä meneekö oikeaan paikkaan mutta mitä laki sanoo jos ei tilattua tuotetta pystytä toimittaan tiettyyn aikaan? voiko kaupan perua tjn? ja onko oikein että ne alkaa perimään puhelimen maksua vaikka laitetta en tuu luultavasti näkemään eninku lokakuussa? eli 2-3kk pitäis maksaa eninku edes saan iluurin. ja toinen mitä mietin on että lähteekö se takuu juoksemaan mistä päivästä jos kerta kk maksut on nyt jo lähtenyt juoksemaan. tulipa paljon kysyttyä. siirtäkää jos meni väärään topicciin.
-
Eli puhelimia on varattu tuhansia ennakkoon,eikö soneralla soi kellot tuossa kohtaa jos varastot ovat tyhjät ja myyntipäivä vaikkapa kahden viikon päästä?
Olisi varmaan kannattanut jo siinä vaiheessä laittaa sivuille,että emme pysty toimittamaan puhelimia myyntipäivänä yhtään kappaletta.Eli toisin sanoen joudut odottamaan puhelinta minkä kuuluisi olla jo hyllytavarana.Ja tässä kohtaa on mun mielestä turha selittää kun apple ei toimita puhelimia.Olisivat saakutti siirtäneet lanseerausta eteenpäin niin,että puhelimia on varmasti toimittaa kaikille haluaville!!!Kyllähän sitä 3g malliakin odotettiin vissiin 2 vuotta,ennen kuin se tuli suomeen.Nyt myydään vaan turhia lupauksia,ei mitään muuta!
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Sama se kaikessa uudessa on.jarpee kirjoitti:Nyt on vaan pakko avautua.Kävin liikkeessä kysymässä montako 3gs puhelinta he ovat toimittaneet reilun kahden viikon aikana,no huimat 5 kpl!Itse olen jonossa siis edelleen yli kuudensadan.Käsittääkseni tämä puhelin on tullut myyntiin 31.7 ja sitä on saanut varata ennakkoon ties kuin kauan.Mutta miksi helvetissä niitä puhelimia ei ole??Mulle on ihan sama kenen syy se on,se ei kiinnosta mua kakka vertaa.Mutta miksi laittaa niin sanottu lanseerauspäivä johonkin tiettyyn päivään jos ei pysty toimittamaan tuotetta.Varmasti kaikki ennakkotilaustiedot ovat menneet apple:lle saakka ja varsinkin soneralle!!
Eli puhelimia on varattu tuhansia ennakkoon,eikö soneralla soi kellot tuossa kohtaa jos varastot ovat tyhjät ja myyntipäivä vaikkapa kahden viikon päästä?
Olisi varmaan kannattanut jo siinä vaiheessä laittaa sivuille,että emme pysty toimittamaan puhelimia myyntipäivänä yhtään kappaletta.Eli toisin sanoen joudut odottamaan puhelinta minkä kuuluisi olla jo hyllytavarana.Ja tässä kohtaa on mun mielestä turha selittää kun apple ei toimita puhelimia.Olisivat saakutti siirtäneet lanseerausta eteenpäin niin,että puhelimia on varmasti toimittaa kaikille haluaville!!!Kyllähän sitä 3g malliakin odotettiin vissiin 2 vuotta,ennen kuin se tuli suomeen.Nyt myydään vaan turhia lupauksia,ei mitään muuta!
-
-
Tege kirjoitti:Sama se kaikessa uudessa on.jarpee kirjoitti:Nyt on vaan pakko avautua.Kävin liikkeessä kysymässä montako 3gs puhelinta he ovat toimittaneet reilun kahden viikon aikana,no huimat 5 kpl!Itse olen jonossa siis edelleen yli kuudensadan.Käsittääkseni tämä puhelin on tullut myyntiin 31.7 ja sitä on saanut varata ennakkoon ties kuin kauan.Mutta miksi helvetissä niitä puhelimia ei ole??Mulle on ihan sama kenen syy se on,se ei kiinnosta mua kakka vertaa.Mutta miksi laittaa niin sanottu lanseerauspäivä johonkin tiettyyn päivään jos ei pysty toimittamaan tuotetta.Varmasti kaikki ennakkotilaustiedot ovat menneet apple:lle saakka ja varsinkin soneralle!!
Ei nyt ihan näinkään.Esim nokia:n n97 tuli markkinoille niin kuin pitääkin.Vaikka buginen kapine onkin.Ja kuitenkin on kyse vain elektroniikasta,tuleehan telkkareita ym ym varmasti varastoihin uutuutena tarpeeksi.Nyt ei olla vertaamassa esim autoihin,mitä varmasti joutuukin odottamaan vaikka olisikin jo markkinoilla.Mutta sen kaikki tietävät/ymmärtävät.Tätä iphone:n "tulemista" en ainakaan itse ymmärrä.Ja nyt sonera ei mukamas saa edes 3g luureja ollenkaan myyntiin asti.Luulenpa,ettei ole ottanut koska pelkää,että jää hyllyyn 3 gs:n takia.Mutta nykyäänhän myydäänkin eiooota jokapaikassa...
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
EDIT: Helppo tässä on kommenttia heittä kun on luuri jo kourassa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
EDIT2: Pakko sanoa että hieman huvitta lukea kuin ihmiset odottava puhelinta niin kuin lapset jouluna.

On tämä makea mutta ei tämä niiiiin makea ole.
-
Viesti Kirjoittaja Kabanossi »
Mikä vaan pieksee nyt käytössä olevan Nokia 3510i:n.Sherukka kirjoitti:On tämä makea mutta ei tämä niiiiin makea ole.

-
helppohan se on sanoa että ei niiiiin makea ole ku on saanut jo räplätä mielin määrinSherukka kirjoitti:jarpee: Kyllä Sonera varmaan on tilannut riittävästi, nyt vaan on sellainen tilanne että 3G S myy kuin viimeistä päivää joten nyt saa kaikki vaan luvan odottaaa.
EDIT: Helppo tässä on kommenttia heittä kun on luuri jo kourassa.Itse olin ajatellut tilata myöhemmin mutta sopivasti osui tuo Soneran ennakkovarausilmoitus silmään niin päätin laittaa nimeni jo siihen.
EDIT2: Pakko sanoa että hieman huvitta lukea kuin ihmiset odottava puhelinta niin kuin lapset jouluna.
On tämä makea mutta ei tämä niiiiin makea ole.

-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja Donza »
-
Viesti Kirjoittaja jirtsi »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Shopro »
Valkoisia taitaa ilmeisesti Sonera saada helpommin joten ehkä niitä voisikin alkaa tulla. Mutta jos mustan tilasit niin vähän pelkään että menee kauan ennen kuin tulee postiluukusta mitään. Taitaa suurimmalta osalta ennakkovaraajista vielä puuttua puhelin.jirtsi kirjoitti:Jokohan ensi viikolla alkaisi postiluukku laulamaan
-
Viesti Kirjoittaja jirtsi »
32gb musta, tilattu 13.7 eli mahdollisesti odottelua tulossaShopro kirjoitti:Valkoisia taitaa ilmeisesti Sonera saada helpommin joten ehkä niitä voisikin alkaa tulla. Mutta jos mustan tilasit niin vähän pelkään että menee kauan ennen kuin tulee postiluukusta mitään. Taitaa suurimmalta osalta ennakkovaraajista vielä puuttua puhelin.jirtsi kirjoitti:Jokohan ensi viikolla alkaisi postiluukku laulamaan

-
Shopro kirjoitti:Valkoisia taitaa ilmeisesti Sonera saada helpommin joten ehkä niitä voisikin alkaa tulla. Mutta jos mustan tilasit niin vähän pelkään että menee kauan ennen kuin tulee postiluukusta mitään. Taitaa suurimmalta osalta ennakkovaraajista vielä puuttua puhelin.jirtsi kirjoitti:Jokohan ensi viikolla alkaisi postiluukku laulamaan
onko tähän perustelua tai arvailu vain? että värillä olis merkitys? itse sain kuvan että valkoinen olis vaikeampi saada ku musta, kun joka paikassa valkosta näytetään ynm.
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
No, mustat 32GB on olleet suosituimpia.. Sonera itse silloin kertoi kun soitteli ja tiedusteli ennakkovarauksesta.jomppeli kirjoitti:Shopro kirjoitti:Valkoisia taitaa ilmeisesti Sonera saada helpommin joten ehkä niitä voisikin alkaa tulla. Mutta jos mustan tilasit niin vähän pelkään että menee kauan ennen kuin tulee postiluukusta mitään. Taitaa suurimmalta osalta ennakkovaraajista vielä puuttua puhelin.jirtsi kirjoitti:Jokohan ensi viikolla alkaisi postiluukku laulamaan
onko tähän perustelua tai arvailu vain? että värillä olis merkitys? itse sain kuvan että valkoinen olis vaikeampi saada ku musta, kun joka paikassa valkosta näytetään ynm.
Järjestys mennee: Musta 32GB, Musta 16GB, Valkoinen 32GB, Valkoinen 16GB. Suosituimmasta alkaen. Tosin saattaa tuo valkoinen 32GB kiilata aika lähelle mustaa 16gb:tä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka