Pelle kirjoitti:Kertokaahan nyt joku, miksi siinä näytössä pitää olla kalvo. Itselläni on ollut iPhone puhelimena 3G:stä kutoseen, enkä ole onnistunut yhtään luureista naarmuttamaan näytöstä, vaikka kalvoa ei ole ollutkaan. Jotenkin tulee kalvosta lähinnä samanlaiset fiilikset kuin Beats-kuulokkeista: tyypissä täytyy olla jotakin vikana, kun sellaisiin on sortunnut.
Tuleeko tuo villitys nyt siitä jenkkikulttuurista, missä sohvatkin on kotona muoveissa, kun niitä seuraavalle käyttäjälle säästellään?
Noh, mulla ainakin on tapana pitää esim. talvisin takin ulkopuolen rintataskussa puhelinta ja niistä vetoketjuista saa aika nopsaan naarmuja aikaan.
On tullut iPhonen, Nokian E7/Lumia820 ja nyt viimeksi Nexus 5:een ja suhteellisen helposti vielä.
Mielestäni käsittelen puhelinta aika varoen, mutta ei noilta vain voi välttyä ilman suojaa näytössä, tosin kokemusta ei vielä iP5/6:n sukupolvien kohdalta ole.
Sitten se kaikkein oleellisin pointti: miksi suojaa ei saisi käyttää jos sen kokee hyväksi omassa käytössä? Onko se jollain tapaa pois niiltä jotka niitä ei käytä?
Itse olen kokenut nuo hyväksi, ja etenkin lasikalvot on tuntumaltaan niin hyviä että tuntuma on kuin käyttäisi puhelimen omaa lasia....