Mistäköhän johtuu, että mun 3G iphone toimii koulun, kaverin ja naapurin langattomassa netissä vain n.1 min, ja sen jälkeen ei enää. Wi-Fi merkki kuitenkin pysyy siellä näkyvissä ylhäällä ja signaalin vahvuudet ovat täydet.
Joskus auttaa kun pistää Wifin pois päältä ja takaisin päälle niin toimii taas vähän aikaa. Oudoksi tässä tekee se, että kaverin samanlaisella iphonella toimii moitteetta molemmat langattomat netit ja minulla toimi myös ennen, mutta eräänä päivänä lakkasi toimimasta kunnolla. Melko mysteeristä. Puhelimessa jailbreak+unlock+3.1.2.
skip kirjoitti:Kyllä BT:llä saa jaettua iPhonen netin tietokoneelle. Hienosti toimii, yleensä. Sitä en tosin osaa sanoa, mikä mäkkimiehellä on vikana.
Hups. Se taisikin olla vanhoilla iPhoneilla. Uusissa 3GS:issä noin kuin skip korjasi.
Sorry!
-Harri
Kaikilla iPhoneilla toimii kyllä, 3G:llä suoraan ja 2G:llä jailbraken kautta, mutta siinä se kuitenkin pitää tehdä.
Jaha.Et silleen synkkaa Ompun vermeet...
No, entäs sitten sillä yhteyskaapelilla? Sain mielesteni jo kerran joskus suuren vaivan kautta pelittämään mutta en enää muista kuinka.
Jaibreikkaus? Onko kova homma ja mitä muita etuja? Silläkö sitten tuo puute olisi korjattu iLuurin BT yhteyteen MBiin?
Omistan kaksi iPhonea, molemmat unlokattu mutta toinen aktivoitu soneralle. Kummassakaan ei toimi mms-viestit. Mitkähän mahtaa olla asetukset dna:lle ja soneralle. Ja kannattaako tota swirlymms ohjelmaa ostaa? Käytin hakua mut en löytänyt apua!!
Ja toinen ongelma on se että cydiasta en saa asennettua mitään ohjelmia, valittaa vain: " the requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed"
iPad 2 16GB WiFi. iPhone 5 16GB. iMac 27" 2,7 i5 OS X Mountain Lion. Apple TV 2.
*LG P1, Asus EeePC 1000HGO*
*Canon EOS 500D*
*HP Photosmart C4480*
*Lacie Porshe Desing Desktop Drive P'9230 1TB for Time Machine*
pessotto kirjoitti:Omistan kaksi iPhonea, molemmat unlokattu mutta toinen aktivoitu soneralle. Kummassakaan ei toimi mms-viestit. Mitkähän mahtaa olla asetukset dna:lle ja soneralle.
Juu, ei toimi frouvan 3GS:ssäkään (Sonera, ei mitään omia viritelmiä). Ja Soneran asiakastukikaan ei osaa auttaa. Asetukset ovat kunnossa.
Onko ideoita ?
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
skip kirjoitti:Kyllä BT:llä saa jaettua iPhonen netin tietokoneelle. Hienosti toimii, yleensä. Sitä en tosin osaa sanoa, mikä mäkkimiehellä on vikana.
Hups. Se taisikin olla vanhoilla iPhoneilla. Uusissa 3GS:issä noin kuin skip korjasi.
Sorry!
-Harri
Kaikilla iPhoneilla toimii kyllä, 3G:llä suoraan ja 2G:llä jailbraken kautta, mutta siinä se kuitenkin pitää tehdä.
No, entäs sitten sillä yhteyskaapelilla? Sain mielesteni jo kerran joskus suuren vaivan kautta pelittämään mutta en enää muista kuinka.
Jaibreikkaus? Onko kova homma ja mitä muita etuja? Silläkö sitten tuo puute olisi korjattu iLuurin BT yhteyteen MBiin?
Ei se jailbreak tohon mitään auta. Ongelma on jossain muualla. Koita vaikka nollata koneesi SMC ja PRAM ja sitten tehdä vielä luurille hard boot (vai mikä olikaan), eli home ja sleep namikoita 10 sekuntia pohjassa. Sitten kaikki vehkeet takaisin päälle, bluetoothit päälle uudestaan ja koitat saada homman toimimaan uudestaan.
Onko olemassa sovellusta, jolla saisi jonkin tietyn numeron soittoäänen läpi, vaikka puhelin on kytketty äänettömälle ? MobileMe:n Find My iPhone ainakin pystyy ohittamaan tuon fyysisen kytkimen.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
mäkkimies kirjoitti:
Jos on Soneran liittymä - iLuurissa Internet-jako päälle - piuhalla kiinni koneeseen (Mac) - seuraavaksi koneen Järjestelmäasetukset ja Verkko ehdottaa uuden verkkoliitännän asentamista... painat "Käytä" valintaa... katsos kummaa sehän toimii ja samalla ehdottaa haluatko asentaa myös BT jaon ! Ei voi olla tuon helpompaa...
Jos ei ole Soneran liittymä, niin tarvitsee hieman säätöä johon löytyy hyvät ohjeet täältä http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5634, kun ensin olet käyttänyt iLuurisi mustassa sateessa http://www.blackra1n.com.
Kun tuo/nuo on tehty, niin sen jälkeen iLuurin selaimella osoitteeseen help.benm.at ja sen siellä sivun alhaalta Mobileconfigs - create... saat oman operaattorin asetukset iLuuriisi helposti... Sitten vaan Internet-jako päälle ja yo. ohjeen mukaan...
mäkkimies kirjoitti:
Jos on Soneran liittymä - iLuurissa Internet-jako päälle - piuhalla kiinni koneeseen (Mac) - seuraavaksi koneen Järjestelmäasetukset ja Verkko ehdottaa uuden verkkoliitännän asentamista... painat "Käytä" valintaa... katsos kummaa sehän toimii ja samalla ehdottaa haluatko asentaa myös BT jaon ! Ei voi olla tuon helpompaa...
Jos ei ole Soneran liittymä, niin tarvitsee hieman säätöä johon löytyy hyvät ohjeet täältä http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5634, kun ensin olet käyttänyt iLuurisi mustassa sateessa http://www.blackra1n.com.
Kun tuo/nuo on tehty, niin sen jälkeen iLuurin selaimella osoitteeseen help.benm.at ja sen siellä sivun alhaalta Mobileconfigs - create... saat oman operaattorin asetukset iLuuriisi helposti... Sitten vaan Internet-jako päälle ja yo. ohjeen mukaan...
Eilen tuota tosissani yritin mutta mitään ei tapahtunut.
Tänään kun välillä olin sulkenut MB:n niin, hoplaa! Internetjako menee automaattisesti päälle kun kytkee piuhan. Mitään BT-ehdostusta en kyllä ole havainnut.
Uskaltaakohan tuon automaattisen internetjaon ottaa jotenkin pois nyt ulkomaille mennessä....
Mites kun kaveri formatoi koneen (onnettomat windows käyttäjät) ja asens itunesin uudestaan ja nyt kun se yrittää synkata iphonea niin itunes ei tietenkään tunnista sitä vaan haluaa tyhjentää koko iphonen. Onko tähän jotain keinoa saada se itunes tunnistamaan se iphone ilman että se tyhjentää sen tai onko jotenkin mahdollista ottaa iphonesta ensin varmuuskopiota. Jos joku ymmärsi yskän niin miten kannattaisi toimia?
mäkkimies kirjoitti:
Eilen tuota tosissani yritin mutta mitään ei tapahtunut.
Tänään kun välillä olin sulkenut MB:n niin, hoplaa! Internetjako menee automaattisesti päälle kun kytkee piuhan. Mitään BT-ehdostusta en kyllä ole havainnut.
Uskaltaakohan tuon automaattisen internetjaon ottaa jotenkin pois nyt ulkomaille mennessä....
Katsoppa mitä siinä Järjestelmäasetukset - Verkko - iPhone laitteen asetusruudun alaosassa näkyy... Ota Bluetooth tethering käyttöön...
Jos on iLuurissa Data Roaming OFF, ei tuolla Internet-jako asetuksella ole merkitystä... mutta omalla vastuulla
Heissuli kirjoitti:Mites kun kaveri formatoi koneen (onnettomat windows käyttäjät) ja asens itunesin uudestaan ja nyt kun se yrittää synkata iphonea niin itunes ei tietenkään tunnista sitä vaan haluaa tyhjentää koko iphonen. Onko tähän jotain keinoa saada se itunes tunnistamaan se iphone ilman että se tyhjentää sen tai onko jotenkin mahdollista ottaa iphonesta ensin varmuuskopiota. Jos joku ymmärsi yskän niin miten kannattaisi toimia?
Kannattaa palauttaa sen koneen tiedot varmistuksesta
iLuurin musiikit jne. saa talteen vain kolmannen osapuolen softalla.
Varmistuskopion tekstareista, kuvista jne. saa kun valitsee iTunesin vas. valikossa iPhone kohdalta hiiren oik. - menusta - Tee varmuuskopio... ja iTunesin synkronoinnissa voi valita yhteystiedoissa että yhdistääkö vai korvaako tiedot...
Sitten vaan musaa jne. uudelleen siirtämään...
Onko iPhonessa kaksi kaiutinta? Luulin, että on, mutta nyt kun olen puhelimella pelaillut/kuunnellut musiikkia, olen huomannut, että ääntä tulee vain alalaidan vasemmanpuolelisesta "aukosta". Onko oikeanpuoleinen "aukko" mikrofoni vai onko puhelimessani joku valmistusvirhe, minkä vuoksi toinen kaiutin ei toimi?
geordie kirjoitti:Onko iPhonessa kaksi kaiutinta? Luulin, että on, mutta nyt kun olen puhelimella pelaillut/kuunnellut musiikkia, olen huomannut, että ääntä tulee vain alalaidan vasemmanpuolelisesta "aukosta". Onko oikeanpuoleinen "aukko" mikrofoni vai onko puhelimessani joku valmistusvirhe, minkä vuoksi toinen kaiutin ei toimi?
Kun kytken luurini iTunesiin se tarjoaa operaattoripäivitystä. Puhelin unlokattu ja dna liittymä. Mikä tämä on?
iPad 2 16GB WiFi. iPhone 5 16GB. iMac 27" 2,7 i5 OS X Mountain Lion. Apple TV 2.
*Canon EOS 500D*
*HP Photosmart C4480*
pessotto kirjoitti:Kun kytken luurini iTunesiin se tarjoaa operaattoripäivitystä. Puhelin unlokattu ja dna liittymä. Mikä tämä on?
Se on operaattoripäivitys - asentaa sopivat asetukset mobiilidataa ja mms viestejä varten sekä aktivoi Internet-jako valinnan - MUTTA vain sopimusoperaattorien korteille! Ts. ÄLÄ asenna vaikka ehdottaa, vaikka muuta haittaa tuosta ei ole, kuin tyhjentää vain DNA asetuksesi.
Mites kun kun unlokkasin puhelimen suoraan blackrainillä, ni olisiko pitänyt jailbreikata ensin jotta saa ssh yms. toimimaan?
*Canon EOS 500D*
*HP Photosmart C4480*
Jouduin asentamaan windowsin käyttiksen uusiks ja samalla sit meni myös Itunes uusiks, puhelin noullautui aika pitkälti samantien ja nyt alkaa taas kaikki olemaan ok, MUTTA.. Olen unohtanut miten herätysäänen(muistutusääni) saa muutettua? Ennen minulla soi siellä joku kiva humppa minkä olin tallentanut puhelimeen ja nyt olisi taas "kiva" herätä johonkin muuhun jenkkaan kuin tohon Iphonen omaan muistutusääneen..
v1ll3 kirjoitti:Jouduin asentamaan windowsin käyttiksen uusiks ja samalla sit meni myös Itunes uusiks, puhelin noullautui aika pitkälti samantien ja nyt alkaa taas kaikki olemaan ok, MUTTA.. Olen unohtanut miten herätysäänen(muistutusääni) saa muutettua? Ennen minulla soi siellä joku kiva humppa minkä olin tallentanut puhelimeen ja nyt olisi taas "kiva" herätä johonkin muuhun jenkkaan kuin tohon Iphonen omaan muistutusääneen..
Siinä herätystä laittaessa saa sen valittua. Siis samassa valikossa kun se aikakin valitaan.
Mulla on ollut jo jonkin aikaa ongelmana, että kun yritän selailla nettiä, niin useasti tulee ilmoitus että ei ole yhteydessä internettiin tai palvelinta ei löydy. Varsinkn jos Googlen kautta koittaa mennä johonkn sivustoille.
Wlanin kautta siis surffailen ja kaikki muut laitteet saman verkon kautta toimivat moitteettomasti
asti. Myös muut matkapuhelimet.
Vaihdoin kyllä juuri uuden wlan tukiaseman ja modeemin, mutta voiko se vaikuttaa ? Ja jos niin miksi vain iPhoneen ?
Käytössä siis 3 gs
Poistin wlanin käytöstä ja heti toimii kaikki sivut loistavasti.
Mikä ihme tässä wlanin toiminnassa mättää ?
Tietääkö joku fiksumpi ?